eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji ), wytwarzanych na terenie 1 BMT Toruń oraz 1 BMT skład m. Dolaszewo k/Piły.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Toruń: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji ), wytwarzanych na terenie 1 BMT Toruń oraz 1 BMT skład m. Dolaszewo k/Piły.
Numer ogłoszenia: 18688 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji ), wytwarzanych na terenie 1 BMT Toruń oraz 1 BMT skład m. Dolaszewo k/Piły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji ), wytwarzanych na terenie 1 BMT Toruń oraz 1 BMT skład m. Dolaszewo k/Piły. Sprawa nr 05_BMT_08.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Wymagane warunki: 1.1. Złożenie oświadczenia (załącznik nr 3); 1.2. Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 2.1. Złożenie oświadczenia (załącznik nr 3); 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 3.1. Złożenie oświadczenia (załącznik nr 3); 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Wymagane warunki: 4.1. Wykonawcy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy; 4.2. Wobec wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z SIWZ i na mocy art. 44 ustawy zastrzega sobie prawo zażądania złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków z osobna. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający oceni w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty i oświadczenia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie transportu, zbierania /art. 28 ust. 1/ oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadu /art. 26 ust. 1/, stanowiącego przedmiot zamówienia ( w zależności od rodzaju prowadzonej działalności ), na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach [Dz. U. Nr 62, poz. 628, z póź. zm.]; c) Aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji państwowej na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [Dz. U. Nr 132, poz. 622, z póź. zm.]; d) Decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych [Dz. U. Nr 69, poz. 625, z póź. zm.] oraz Rozporządzenia (WE) Nr 1774 / 2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r.; e) Decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych [Dz. U. Nr 69, poz. 625, z póź. zm.] oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 11 marca 2003r. w sprawie sposobu prowadzenia przez Głównego Lekarza Weterynarii systemu numeracji dla zakładów oraz podmiotów prowadzących niektóre rodzaje działalności gospodarczej [Dz. U. Nr 52, poz. 464, z póź. zm.]; f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do SIWZ. 2. Pozostałe dokumenty: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców, zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ustawy. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy przedstawić zamawiającemu pełnomocnictwo posiadające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów formalno - prawnych lub złożenie go po wyznaczonym terminie (pomimo wezwania do uzupełnienia go zgodnie z art. 26 Ustawy), spowoduje wykluczenie wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11) lub zamówić faksem (o przesłanie pocztą)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu -20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji ), wytwarzanych na terenie 1 BMT Toruń w ilości ok. 15,0 Mg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu -20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji ), wytwarzanych na terenie 1 BMT Toruń w ilości ok. 15,0 Mg. Częstotliwość wywozu: w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu / za wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu - 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji), wytwarzanych na terenie 1 BMT Skład m. Dolaszewo k/Piły w ilości ok. 8,0 Mg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III ( kod odpadu - 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji), wytwarzanych na terenie 1 BMT Skład m. Dolaszewo k/Piły w ilości ok. 8,0 Mg. Częstotliwość wywozu: w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu /za wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.