eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Katowice: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 186851 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych według poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - Antyseptyk do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji Pakiet nr 2 - Chusteczki do dezynfekcji inkubatorów Pakiet nr 3 - Środek do dezynfekcji powierzchni Pakiet nr 4 - Preparat zawierający monosiarczan potasu Pakiet nr 5 - Płynny trój enzymatyczny preparat do jednoczesnego manualnego mycia i dezynfekcji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 3.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego (do godz. 14:00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku). 4.Termin płatności - do 30 dni od dnia dostawy każdej partii przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości podwyżki ceny (zmiany ceny nastąpią na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz). 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych asortymentach, w zależności od potrzeb z zachowaniem cen jednostkowych i wartości przedmiotu umowy. 8.Wszystkie preparaty dezynfekcyjne muszą być przeznaczone do zastosowania w obszarze medycznym. 9.Zamawiający wymaga aby zaoferowane antyseptyki były produktami leczniczymi. 10.Karty charakterystyki oferowanych produktów (z wyjątkiem pakietu 1) dostarczone przy pierwszej dostawie lub do przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość jednego lub więcej pakietów. 12.Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe przedmiotu zamówienia według druków (odpowiednio do oferowanego/ych pakietu/ów) stanowiącego załączniki od nr 3.1 do 3.5 do SIWZ. 5. Instrukcja użytkowania preparatu zawierająca w szczególności przeznaczenie preparatu i obszar zastosowania, stężenie, spektrum bójcze przy danym stężeniu, czas działania i opis składu jakościowego i ilościowego. 6.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po jednym opakowaniu handlowym każdego oferowanego asortymentu w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego. Zaleca się opisanie składanych próbek - zaznaczenie pakietu. 7.Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania, tj.: a)dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny-wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracje (wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej o ile odrębne przepisy tego wymagają) zgodności CE o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2004r. Nr 93 poz. 896), b)dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U.z 2002r. Nr 175 poz. 1433), c)dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne (Dz.U.z 2001r. Nr 126 poz. 1381). 8.Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 1, 2, 4 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników na drukach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 9.Wszystkie kserokopie i odpisy w/w dokumentów i oświadczeń muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) i opatrzone pieczęcią imienną identyfikującą tą osobę/y. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605 z póź.zm.) tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasadę dot. aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio. 11.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub przez wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. csk.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach,40-752 Katowice, ul. Medyków 14, pok. PP 131.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach,40-752 Katowice, ul. Medyków 14, pok. PP 131.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Antyseptyk do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antyseptyk do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji skóry przed iniekcjami i pobieraniem krwi, opatrywaniem ran, zawierający pochodne mleczanowe oraz środki nawilżające i pielęgnujące skórę, 100 l w opak. 0,5l, 500l w kanistrach do 10l, 30 pompek do małych opakowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chusteczki przeznaczone do dezynfekcji inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki przeznaczone do dezynfekcji inkubatorów i głowic do USG, 5000 szt w opakowaniach sztywnych, 5000 szt w opakowaniach uzupełniających.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środek do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi na bazie NaDCC, 20000 l roztworu roboczego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat zawierający mononadsiarczan potasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat zawierający mononadsiarczan potasu- 2000 l roztworu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płynny trójenzymatyczny preparat do jednoczesnego manualnego mycia i dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny trójenzymatyczny preparat do jednoczesnego manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i endoskopów - 19 000 l roztworu roboczego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.