Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Nowy Sącz: Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic diagnostycznych 1 x użytku oraz rękawic chirurgicznych. 41/12
Numer ogłoszenia: 186835 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic diagnostycznych 1 x użytku oraz rękawic chirurgicznych. 41/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 8 zadań Kod CPV 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0 Zadanie nr 1 - rękawice diagnostyczne lateksowe niejałowe Kod CPV 18.42.43.00-0 Zadanie nr 2 - rękawice foliowe 1 x użytku Kod CPV 18.42.43.00-0 Zadanie nr 3 - rękawice diagnostyczne antyalergiczne Kod CPV 18.42.43.00-0 Zadanie nr 4 - rękawice chirurgiczne jałowe Kod CPV 33.14.14.20-0 Zadanie nr 5 - rękawice jałowe do zastosowania w pracowni cytostatycznej Kod CPV 33.14.14.20-0 Zadanie nr 6 - rękawice chirurgiczne jałowe bezpudrowe bezlateksowe Kod CPV 33.14.14.20-0 Zadanie nr 7 - rękawice jałowe chirurgiczne odporne na działanie opromieni RTG Kod CPV 33.14.14.20-0 Zadanie nr 8- rękawice chirurgiczne jałowe o przedłużonym mankiecie Kod CPV 33.14.14.20-0.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę w oparciu o przedstawione wykazu dostaw popartego odpowiednim dokumentem, potwierdzającym wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. której przedmiotem była do-stawa , o zbliżonym zakresie i nie mniejszej wartości do niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia upływu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie należy przedstawić 1 dostawę (od-powiadającą swoim rodzajem i wartością) na każde z zadań na które jest składana oferta. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (oświadczenia, dokumenty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Oświadczenie, o wyrobach medycznych. 2) Karty techniczne lub katalogowe i deklaracja zgodności producenta - zadanie 2 3) Protokoły badań producenta, zgodne z normą EN-PN- 455- 1-2-3, nie starsze niż z 2011 r. - dotyczy zadania nr 1- 3. 4) Protokoły badań producenta, zgodne z normą EN-PN- 455- 1-2, nie starsze niż z 2011 r. - dotyczy zadania nr 3. 5) Protokoły badań producenta, zgodne z normą EN- 455- 1-2-3: EN 374: EN 420: EN 388, nie starsze niż z 2011 r. - dotyczy zadania nr 5. 6) Protokoły badań producenta, zgodne z normą EN-PN- 455- 1-2-3, nie starsze niż z 2011 r. - dotyczy zadania nr 4, 6-8. 7) Katalogi zaoferowanego towaru oraz próbki.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30 - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalnowysacz.pl, odebrać w D.A.T. - zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji przesłanej pisemnie 10 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w DAT - zespół ds Zamówień Publicznych lub sekretariacie Dyrekcji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - rękawice diagnostyczne lateksowe niejałowe Kod CPV 18.42.43.00-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagnostyczne lateksowe niejałowe Kod CPV 18.42.43.00-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - rękawice foliowe 1 x użytku Kod CPV 18.42.43.00-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice foliowe 1 x użytku Kod CPV 18.42.43.00-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - rękawice diagnostyczne antyalergiczne Kod CPV 18.42.43.00-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagnostyczne antyalergiczne Kod CPV 18.42.43.00-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - rękawice chirurgiczne jałowe Kod CPV 33.14.14.20-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice chirurgiczne jałowe Kod CPV 33.14.14.20-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - rękawice jałowe do zastosowania w pracowni cytostatycznej Kod CPV 33.14.14.20-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice jałowe do zastosowania w pracowni cytostatycznej Kod CPV 33.14.14.20-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - rękawice chirurgiczne jałowe bezpudrowe bezlateksowe Kod CPV 33.14.14.20-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice chirurgiczne jałowe bezpudrowe bezlateksowe Kod CPV 33.14.14.20-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - rękawice jałowe chirurgiczne odporne na działanie opromieni RTG Kod CPV 33.14.14.20-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice jałowe chirurgiczne odporne na działanie opromieni RTG Kod CPV 33.14.14.20-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8- rękawice chirurgiczne jałowe o przedłużonym mankiecie Kod CPV 33.14.14.20-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice chirurgiczne jałowe o przedłużonym mankiecie Kod CPV 33.14.14.20-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.35.2024 Wykonywanie usług weterynaryjnych sterylizacji lub kastracji kotów wolno żyjących, elektronicznego znakowania zwierząt z terenu Miasta Nowego Sącza (...)
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
- BZP.271.46.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1521 K, 1571 K, 1577 K.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP14/A/9/2024
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.