eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Termomodernizacji obiektów dla Stadniny Koni Huculskich w Regietowie opartej na instalacji kolektorów słonecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Uście Gorlickie: Termomodernizacji obiektów dla Stadniny Koni Huculskich w Regietowie opartej na instalacji kolektorów słonecznych
Numer ogłoszenia: 18682 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stadnina Koni Huculskich "Gładyszów" sp. z o.o. , Regietów 28, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3510018, faks 018 3510097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.huculy.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stadnina Koni Huculskich sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacji obiektów dla Stadniny Koni Huculskich w Regietowie opartej na instalacji kolektorów słonecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać montaż zespołu kolektorów słonecznych do ogrzewania c.w.u. w obiektach budynków: hotelowego, karczmy oraz socjalno-biurowego Stadniny Koni Huculskich w miejscowości Regietów. Termomodernizacja polega na wykonaniu odrębnych instalacji z próżniowymi kolektorami słonecznymi dla wymienionych obiektów i zespolenie ich z konwencjonalnymi źródłami energii pochodzącymi z istniejących kotłowni olejowych zgodnie z opisem technicznym, stanowiącym załącznik specyfikacji oraz przedmiarem robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 40.41.10.00 - 40.41.10.00 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2700 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych ustawą pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy pzp. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (oświadczenie zał. 2 do SIWZ), - akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - przedstawią wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnione dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie także w przypadku takiej konieczności, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu według wzoru zał. nr 1 do SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 3. Wykaz minimum 3 zadań zrealizowanych w latach 2005-2008 (lub przypadku krótszej działalności firmy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem zakresem przedmiotowi zamówienia (w tym 1 zadanie o minimalnej wartości równiej wartości niniejszego zamówienia), wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane - zał. nr 3 do SIWZ. Dokumenty - referencje od poprzednich Zamawiających muszą określać termin realizacji i zakres usługi 4. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za prawidłowe zrealizowanie zamówienia wraz z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami (w tym wpisy do właściwych izb) - zał. nr 4 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz podwykonawców wg zał. Nr 5 do SIWZ oraz złożyć zobowiązanie podwykonawców do współpracy w przypadku wybory oferty tego wykonawcy. 7. Dowód wniesienia wadium 8. Oświadczenie wykonawcy o jego nie karalności, 9. Oświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 10. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat wobec właściwego Urzędu Skarbowego. 11. Dowód ubezpieczenia prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.huculy.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stadnina Koni Huculskich Gładyszów Sp. z o.o. Regietów 28, 36-316 Uście Gorlickie woj. małopolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Stadnina Koni Huculskich Gładyszów Sp. z o.o. Regietów 28, 36-316 Uście Gorlickie woj. małopolskie Budynek socjalno-biurowy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.