eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz › Remont dróg uszkdzonych w wyniku powodziK/Kierpca i K/Mizery w Wieprzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Wieprz: Remont dróg uszkdzonych w wyniku powodzi: K/Kierpca i K/Mizery w Wieprzu
Numer ogłoszenia: 186821 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz, 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg uszkdzonych w wyniku powodzi: K/Kierpca i K/Mizery w Wieprzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi K/Kierpca w Wieprzu w km 0+00-0+140 i 0+180-0+590 na długości 550mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych ~1542m2; - utwardzenie poboczy ~275m2; 2. remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi K/Mizery w Wieprzu w km 0+00-0+260 i 0+290-0+430 na długości 400mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych ~1130m2; - utwardzenie poboczy ~200m2;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na rzecz urzędu skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w właściwym oddziale ZUS/KRUS lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych - o powierzchni min.2000m2 i wartości min 100 tyś.zł netto (DLA KAŻDEGO ZADANIA MIN 1 ZREALIZOWANA ROBOTA) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1A,1B 2. kosztorysy ofertowe - pełny kosztorys tzn. należy uwidocznić w każdej pozycji kosztorysowej oferowane ceny jednostkowe robocizny, materiałów i sprzętu oraz cenę jednostkową całej pozycji kosztorysowej wraz z narzutami. 3. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 4. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt.od 5 do 8 , zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. Od 1 do 10, 5. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną (dla każdego zadania) odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych o powierzchni min 2000m2 i wartości min 100 tyś zł netto - załącznik nr 6; 9. Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późń.zm.)-załącznik 2,3 i4; 10. Oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 5;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl BIP

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Wieprz Wieprz 217 I p. Pok.10 Osobiście (koszt 12,00zł)lub za zaliczeniem pocztowym 21,90 zł.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DROGA K/KIERPCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi K/Kierpca w Wieprzu w km 0+00-0+140 i 0+180-0+590 na długości 550mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych ~1542m2; - utwardzenie poboczy ~275m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DROGA K/MIZERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi K/Mizery w Wieprzu w km 0+00-0+260 i 0+290-0+430 na długości 400mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych ~1130m2; - utwardzenie poboczy ~200m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.