eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Modernizacja budynku mieszkalnego w m. Czarne przy ul. Świerczewskiego 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Gdynia: Modernizacja budynku mieszkalnego w m. Czarne przy ul. Świerczewskiego 3
Numer ogłoszenia: 186800 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, fax 058 6908 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego w m. Czarne przy ul. Świerczewskiego 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek mieszkalny wielorodzinny jest zlokalizowany w m. Czarne przy ul. Świerczewskiego 3. Usytuowany jest w zespole zabudowy wokół wewnętrznego placu - elewacja frontowa ma orientację południową. Budynek został zbudowany w 1954 roku w technologii tradycyjnej, murowanej w układzie konstrukcyjnym podłużnym dwutraktowym ścian nośnych, trzy klatkowy. Stropodach płaski, wentylowany, dwuspadowy z naczółkami w częściach bocznych, przekryty płytami dachowymi płaskimi, układanymi w spadku około 10%, kryty papą termozgrzewalną. Ściany kondygnacji nadziemnych - murowane z cegły ceramicznej pełnej grubości 42 cm. Posiada trzy kondygnacje nadziemne i jest całkowicie podpiwniczony. Piwnice są częściowo zagłębione, około 135 cm. poniżej poziomu terenu. Teren w otoczeniu budynku jest płaski, zagospodarowany. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Świerczewskiego 3 w m. Czarne, obejmującej następujący zakres prac: 1) Branża budowlana a) Docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr.15 cm. b) Wymiana okien drewnianych na okna PCV wraz z montażem nawiewników w mieszkaniach klatka A i B. c) Wymiana okien w części wspólnej budynku na okna PCV. d) Wymiana drzwi zewnętrznych - wejściowe na klatki schodowe e) Docieplenie ścian zewnętrznych (z naprawą elewacji) styropianem grubości 12 cm. f) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną z naprawą istniejącego pokrycia papowego. g) Wymiana opierzeń z blachy ocynkowanej oraz rynien i rur spustowych na elementy blachy powlekanej. h) Naprawa lub przemurowanie kominów ponad dachem. i) Rozbiórka posadzek z płytek lub wykładzin z PCW. j) Zeskrobanie i zmycie istniejących powłok malarskich. k) Wykonanie gładzi gipsowych na istniejących tynkach cementowo - wapiennych z drobną naprawą. l) Naprawa i uzupełnienie ścian w piwnicy budynku oraz wykonanie odgrzybienia miejsc zawilgoconych. m) Wymiana drzwi do mieszkań oraz drzwi wewnętrznych - klatka A i B oraz mieszkanie na parterze w kl. C. n) Wymiana drzwi jw. Do mieszkania na parterze klatka C (pustostan). o) Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach kuchni, łazienek i przedpokoi - zgodnie z wytycznymi nr 35/02 Prezesa WAM. p) Wykonanie nowych posadzek w pokojach klatki A i B zgodnie z wytycznymi j. w. 2) Wod. - kan. a) Wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej: - piony podejścia do urządzeń sanitarnych oraz urządzenia tylko w klatce A i B. b) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji - poziomy w całym budynku - piony wraz z podejściami i armaturą czerpalną oraz urządzeniami sanitarnymi tylko w klatce A i B. c) Opomiarowanie poboru wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji dla całego budynku. d) Opomiarowanie poboru wody zimnej i ciepłej w lokalach mieszkalnych tylko w klatce A i B. e) Wymiana instalacji wody ciepłej oraz cyrkulacji (tranzyt) przebiegający przez przedmiotowy budynek a zasilający budynek przedszkola. 3) Instancja centralnego ogrzewania a) Chemiczne płukanie instalacji w całym budynku. b) Likwidacja wspólnej instalacji odpowietrzającej instalacji c.o. w całym budynku. c) Zastosowanie na pionach c.o. odpowietrzników automatycznych w całym budynku. d) Wymiana poziomów instalacji c.o. w całym budynku. e) Montaż niezbędnej armatury odcinająco - regulacyjnej w całym budynku. f) Wymiana opomiarowania poboru energii cieplnej dla całego budynku. 4) Instalacja elektryczna a) Demontaż całej instalacji elektrycznej (łącznie z tablicami) w klatce A i B oraz w piwnicach całego budynku. b) Demontaż instalacji wlz, tablicy głównej oraz instalacji oświetlenia klatki schodowej w klatce C. c) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (od złącza kablowego) w zakresie: - Klatka A i B oraz piwnice w całym budynku * Tablice rozdzielczo - pomiarowe ( liczniki indywidualne dla każdego lokalu zlokalizowane na parterze klatek schodowych ); * Tablice mieszkaniowe dla każdego lokalu; * Instalacja oświetleniowa, gniazd wtyczkowych 230V i zasilania 3-fazowego tablic mieszkaniowych; * Instalacja dzwonkowa 230V do mieszkań. - Klatka C * Tablice rozdzielczo - pomiarowe j.w.; * Wewnętrzna linia zasilająca; * Tablice mieszkaniowe; * Instalacja zasilania 3-fazowego tablic mieszkaniowych, dzwonkowa i oświetlenia klatki schodowej; * Instalacja oświetleniowa, gniazd wtyczkowych 230V, dzwonkowa i połączeń wyrównawczych w wolnych lokalach.. * Instalacja 3-fazowa zasilania kuchenek elektrycznych. * Przeciwpożarowe wyłączniki prądu - klatka A, B, i C. * Instalacja ochrony przeciwprzepięciowej klasy B i C w tablicy głównej budynku. * Instalacja połączeń wyrównawczych głównych (piwnice) i miejscowych (kl. A i B). * Instalacja ochrony od porażeń - samoczynne wyłączenie zasilania w układzie TN-S (kl. A i B) oraz TN-C (kl. C). * Demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej łącznie z uziomem otokowym - cały budynek. * Badania i pomiary pomontażowe. - Instalacja teletechniczna. * Demontaż masztu AZART, okablowania osprzętu RTV - klatka A i B. * Wykonanie instalacji telefonicznej do każdego lokalu klatki A i B w uzgodnieniu z Operatorem sieci. * Wykonanie instalacji telewizji kablowej i Internetu do każdego lokalu klatki A i B w uzgodnieniu z Operatorem sieci. * Wykonanie instalacji domofonowej w systemie cyfrowym do każdego lokalu klatki A, B i C. * Wykonanie instalacji telefonicznej, telewizji kablowej i Internetu w lokalach klatki C, które instalacji nie posiadają.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium wys. 40.000,00 zł. ( słownie: czterdzieści tysięcy zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają, obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykonali, co najmniej 2 zamówienia zawierające wszystkie wymienione poniżej roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. związanym z termomodernizacją, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą instalacji elektrycznej, zimnej i ciepłej wody, centralnego ogrzewania o wartości 1 500.000,00 zł. brutto każde w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców (zał. nr 2 do SIWZ), poparte dokumentem potwierdzającym należytą staranność wykonania, 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: a. konstrukcyjno-budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych - minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży (wymagana jest przynależność wyżej wymienionych osób do właściwych oddziałów izby samorządu zawodowego) 3) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych), 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 3) oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 4) oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 2 do SIWZ). 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia wystawione przez właściwą izbę zrzeszającą architektów lub inżynierów poszczególnych specjalności (zał. nr 3 do SIWZ), 11) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 6, 7, 8 i 9 składa dokument lub dokumenty, zgodnie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 6, 7, 8 i 9 SIWZ składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze, jak również potencjału ekonomicznego wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. W przypadku, kiedy wykonawcy wspólnie składają ofertę, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19 pok. 209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia 81-223 Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19 Kancelaria, pok. 130.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.