eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszów do drukarek, faksów oraz kserokopiarek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Warszawa: Dostawę fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszów do drukarek, faksów oraz kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 186773 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, faks 022 6301649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszów do drukarek, faksów oraz kserokopiarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery i tusze muszą być: fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów). W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, stwierdzone przez firmę świadczącą usługi serwisowania sprzętu na rzecz ministerstwa Infrastruktury, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę. Oferta musi być kompletna w zakresie całego zamówienia. Nie uwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu opisanego w załączniku nr 4a skutkować będzie odrzuceniem oferty. Dokładny wykaz sprzętu będącego na stanie Zamawiającego, do którego dostawa tonerów i tuszy jest przedmiotem niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 4a do SIWZ. W tabeli tego wykazu wskazano typy urządzeń biurowych do których należy podać proponowany przez Wykonawcę typ tuszu/toneru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych ), które należy wnieść na okres związania ofertą. 2.Wadium może być wniesione w jednej z obowiązujących form przewidzianych ustawą, m. in.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Sposób wniesienia wadium: a) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury : NBP o/o w- wa 79 1010 1010 0056 0113 9120 0000 W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony przez przyjmującego odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. b) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiącej/go zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury, w przetargu nieograniczonym dostawę tonerów i tuszów dla MI, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4.W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężną być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 5. Dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. b nie należy załączać do oferty lecz złożyć oddzielnie wraz z ofertą (w oddzielnym opakowaniu) lub osobno w Sekretariacie Biura Administracyjnego MI pok. 230, II p. bud A, przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. że: wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania oferty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej 2 dostawy tonerów i tuszów fabrycznie nowych do urządzeń kopiujących lub drukujących dowolnego producenta o wartości nie mniejszej niż 200 tyś. zł brutto każda z dostaw, co ma wynikać z załączonego do oferty Wykonawcy formularza o nazwie Doświadczenie zawodowe stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w Rozdziale VI. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz zrealizowanych dostaw fabrycznie nowych tonerów i tuszów do urządzeń drukujących i powielających ze wskazaniem wartości tych dostaw, ich przedmiotu, dat ich wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw np. referencji, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ Doświadczenie zawodowe. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 - 4 SIWZ składa dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz.U.Nr 87 poz 605). 3. W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 10, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2)-4) i pkt 2 składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2)-4) i pkt 2 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6, w pok 225 w budynku A, II piętro, w godz 8:15 do 16:15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Sekretariat Biura Administracyjnego MI pok. 224, II p. bud A,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cęść zakupionych materiałów eksploatacyjnych przeznaczona bedzie do sprzętu wykorzystywanego do realizacji zadań w zakresie wdrażania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i w związku z tym przedmiotowa część zamówienia finansowana będzie w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013 (Oś priorytetowa XV: Pomoc techniczna - Fundusz Spójności, działanie 15.1 Sprawne zarządzanie programem) - Roczny Plan Działań 2009, kategoria wydatków: Wydatki na wdrażanie, podkategoria: Zakup materiałów biurowych.Zakupione w niniejszym postepowaniu materiały eksploatacyjne stanowią formę technicznego wsparcia pracowników zaangazowanych w realizację ww. programu, wykonujacych zadania w ramach Instytucji Posredniczacej I stopnia POLiŚ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.