eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Świadczenie usług polegających na dostarczaniu posiłków w formie cateringu dla 7 szkół podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Wieliczka: Świadczenie usług polegających na dostarczaniu posiłków w formie cateringu dla 7 szkół podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 18673 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227749 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na dostarczaniu posiłków w formie cateringu dla 7 szkół podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usługi cateringowej, polegającej na przygotowaniu z własnych produktów, dostarczeniu i wydawaniu pełnego zestawu obiadowego dla beneficjentów projektu w 7 szkołach podstawowych Gminy Wieliczka tj Szkół Podstawowych w: Golkowicach, Koźmicach Wielkich, Janowicach, Sygneczowie, Mietniowie, Raciborsku, Gorzkowie w dniach: od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem dostarczania posiłków opracowanym na podstawie harmonogramu realizacji usług edukacyjnych w każdej z 7 szkół podstawowych przez okres trwania umowy. W sytuacjach wynikających ze zmiany organizacji zajęć edukacyjnych w 7 szkołach podstawowych godziny wydawanych posiłków mogą ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, dostarczenia i wydania uczestnikom zajęć edukacyjnych na własny koszt zamówionych ilości pełnego zestawu obiadowego zgodnie z opisem sporządzonym na zał. Nr 6 do SIWZ oraz zgodnie z szczegółowym harmonogramem dostarczania posiłków do poszczególnych szkół, który otrzyma Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pełny zestaw obiadowy w postaci ciepłego posiłku na teren szkół (tj. zupa + drugie danie + napój + owoc). 3.4. Ogólna planowana ilość pełnych zestawów obiadowych dla całego projektu wynosi: pełny zestaw obiadowy tj. ( zupa + drugie danie+ napój + owoc) - posiłek dostarczany do szkoły na zajęcia na terenie danej szkoły, zgodnie z harmonogramem - ilość pełnych zestawów obiadowych - 2 775 sztuk. Ilość z podziałem na szkoły: a) SP Golkowice 360 szt. b) SP Koźmice Wielkie 840 szt. c) SP Janowice 360 szt. d) SP Sygneczów 210 szt. e) SP Mietniów 480 szt. f) SP Raciborsko 120 szt. g) SP Gorzków 405 szt. 3.5. Podane ilości posiłków są planowane i służą do celów porównania ofert oraz wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości posiłków. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której może ulec zmianie ilość wcześniej zamówionych dziennych posiłków, a która będzie zależna od frekwencji uczestników zajęć edukacyjnych. W przypadku zmiany ilości posiłków na dany dzień, Zamawiający dokona uzgodnienia telefonicznego lub za pomocą poczty e-mail z Wykonawcą ilości posiłków nie później niż w dniu poprzedzającym dostawę posiłków. Liczba posiłków w całym projekcie tj. od podpisania umowy do 30.06.2015 r. może ulec zmianie i będzie zależna od frekwencji uczestników zajęć edukacyjnych oraz termin zakończenia usługi może ulec zmianie (może być krótszy lub dłuższy) i jest zależny od realizacji zajęć edukacyjnych dla beneficjentów projektu. 3.6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie wypłacone wyłącznie za faktycznie zamówione, dostarczone i wydane posiłki na podstawie wystawianego comiesięcznie rachunku/faktury do umowy. Podstawą zapłaty faktury/rachunku będzie protokół sporządzony przez Wykonawcę z zamówionych, dostarczonych i wydanych, posiłków dla uczestników zajęć edukacyjnych w podziale na szkoły - zaakceptowany przez koordynatora szkolnego, oraz Kierownika projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż postępowanie przetargowe na prowadzenie zajęć edukacyjnych dla BO w tych szkołach podstawowych jest w trakcie realizacji. 3.7. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 55.52.31.00-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych, 55.52.40.00-9 Usługi dostarczenia posiłków dla szkół.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Edukacja naszą szansą realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Lińczowska Usługi Gastronomiczno-Kateringowe, Maria Lińczowska, Dąbie 69, 32-415 Raciechowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38503,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24142,50

  • Oferta z najniższą ceną: 24142,50 / Oferta z najwyższą ceną: 41347,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.