eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Wykonanie odnów nawierzchni dróg powiatowychnr 2707L, nr 2709L, nr 2713L, nr 2702L, nr 2719L, nr 2701L, nr 2637L, nr 2700L, nr 2743L, nr 2744L, nr 2724L, nr 2711L, nr 2712L, nr2714L, nr 2735L,nr 2721L, nr 2731L oraz na ul.Sikorskiego i ul.Al.Tysiąclecia w Kraśniku polegających na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych, towarzyszących i wykończeniowych z podziałem na dwadzieścia części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Kraśnik: Wykonanie odnów nawierzchni dróg powiatowych: nr 2707L, nr 2709L, nr 2713L, nr 2702L, nr 2719L, nr 2701L, nr 2637L, nr 2700L, nr 2743L, nr 2744L, nr 2724L, nr 2711L, nr 2712L, nr2714L, nr 2735L,nr 2721L, nr 2731L oraz na ul.Sikorskiego i ul.Al.Tysiąclecia w Kraśniku polegających na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych, towarzyszących i wykończeniowych z podziałem na dwadzieścia części
Numer ogłoszenia: 186692 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku , ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8264126, faks 081 8251027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odnów nawierzchni dróg powiatowych: nr 2707L, nr 2709L, nr 2713L, nr 2702L, nr 2719L, nr 2701L, nr 2637L, nr 2700L, nr 2743L, nr 2744L, nr 2724L, nr 2711L, nr 2712L, nr2714L, nr 2735L,nr 2721L, nr 2731L oraz na ul.Sikorskiego i ul.Al.Tysiąclecia w Kraśniku polegających na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych, towarzyszących i wykończeniowych z podziałem na dwadzieścia części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie odnów nawierzchni dróg powiatowych: nr 2707L, nr 2709L, nr 2713L, nr 2702L, nr 2719L, nr 2701L, nr 2637L, nr 2700L, nr 2743L, nr 2744L, nr 2724L, nr 2711L, nr 2712L, nr2714L, nr 2735L,nr 2721L, nr 2731L oraz na ul.Sikorskiego i ul.Al.Tysiąclecia w Kraśniku polegających na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych, towarzyszących i wykończeniowych z podziałem na dwadzieścia części. Część nr 1 (Zadanie Nr I): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2707L Sucha Wólka-Grabówka w m. Grabówka. Część nr 2 (Zadanie Nr II): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2709L w m.Wymysłów. Część nr 3 (Zadanie Nr III): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2713L Zaklików-Borów. Część nr 4 (Zadanie Nr IV):Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2702L Dzierzkowice-Kraśnik w m.Wyżnica. Część nr 5 (Zadanie Nr V): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2719L Olbięcin-Trzydnik Mały w m.Trzydnik Mały. Część nr 6 (Zadanie Nr VI): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2701L Rynek w Urzędowie. Część nr 7:Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2637L w m.Wierzbica gm.Urzędów (Zadanie Nr VII) oraz Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2637L w m.Moniaki gm.Urzędów (Zadanie Nr VIII). Część nr 8 (Zadanie Nr IX): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2700L w m.Bęczyn gm.Urzędów. Część nr 9 (Zadanie Nr X): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2743L w m.Huta Józefów gm.Szastarka. Część nr 10 (Zadanie Nr XI): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2744L Polichna Podlesie-Potok Stany gm.Szastarka. Część nr 11 (Zadanie Nr XII): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2724L Rudnik-Ostrów w m.Ostrów. Część nr 12 (Zadanie Nr XIII): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2711L w m. Gościeradów Plebański gm. Gościeradów. Część nr 13 (Zadanie Nr XIV): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2712L w m.Szczecyn gm.Gościeradów. Część nr 14 (Zadanie Nr XV): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2714L Gościeradów-Salomin w m.Salomin gm.Gościeradów. Część nr 15 (Zadanie Nr XVI): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2702L w m.Suchynia gm.Kraśnik. Część nr 16 (Zadanie Nr XVII): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2735L w m.Karpiówka gm.Kraśnik. Część nr 17 (Zadanie Nr XVIII): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2721L w m.Podlesie gm.Kraśnik. Część nr 18 (Zadanie Nr XIX): Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2731L Zakrzówek-Majdan Grabina gm.Zakrzówek. Część nr 19 (Zadanie Nr XX): Odnowa nawierzchni drogi na ul.Sikorskiego w Kraśniku. Część nr 20 (Zadanie Nr XXI): Odnowa nawierzchni drogi na ul.Al.Tysiąclecia w Kraśniku. Roboty na ww. odcinkach dróg odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego (AC11S 70/100 KR 1-2 wg PN-EN 13108-1 i WT-1 i WT-2 z 2010r. 2011) wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych . Zamówienie należy wykonać zgodnie z następującymi specyfikacjami technicznymi: D-M-00.00.00, D-01.01.01, D-05.03.05a, D-05.03.05b, D-06.03.01a Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego określonego w niniejszej SIWZ . Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być zamówienia tego samego rodzaju, tj. roboty zawarte w kosztorysach ofertowych, wynikające z poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Do przetargu nie ustanowiono wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia o spełnieniu przedmiotowego warunku, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. oraz wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych w zakres której wchodziło wykonanie co najmniej: nawierzchni bitumicznej drogi (ulicy) wykonanej w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Wykazu wykonanych robót. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia lub nie wykazanie się wykonaniem w/w robót będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia o spełnieniu przedmiotowego warunku, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 oraz wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Wykazu osób. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia o spełnieniu przedmiotowego warunku lub nie wykazanie się dysponowaniem w/w osobą będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. oraz wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna wymagana suma ubezpieczenia 500 tys. złotych. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej . Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia lub nie wykazanie się posiadaniem odpowiedniego ubezpieczenia OC wg powyższego opisu będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami; projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego; powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót, b) w przypadku, gdy wystąpią roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i nie mające wpływu na termin zakończenia zamówienia podstawowego, Zamawiający udzieli dodatkowego zamówienia na ich wykonanie w trybie wynikającym z ustawy - Prawo zamówień publicznych; zmiana może dotyczyć tylko zmian technicznych w dokumentacji projektowej. c) w przypadku, gdy wystąpią roboty dodatkowe nieprzewidziane w dokumentacji projektowej lub kolizje nie objęte zamówieniem podstawowym, a konieczne do wykonania przed robotami podstawowymi Zamawiający złoży dodatkowe zamówienie na ich wykonanie w trybie wynikającym z ustawy - Prawo zamówień publicznych; zmiana będzie dotyczyć zmian technicznych w dokumentacji projektowej i terminu zakończenia zamówienia podstawowego. d) w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót, e) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty; zmiany techniczne mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 2) zmianie terminu zakończenia zamówienia podstawowego: a) spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, b) spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych o znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi; Wykonawca niezwłoczne powiadomi inspektora nadzoru o takich odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania, 3) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia; b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; 4) zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ, 5) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6, pokój 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2707L Sucha Wólka-Grabówka w m. Grabówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2709L w m.Wymysłów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2713L Zaklików-Borów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2702L Dzierzkowice-Kraśnik w m.Wyżnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2719L Olbięcin-Trzydnik Mały w m.Trzydnik Mały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2701L Rynek w Urzędowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2637L w m.Wierzbica gm.Urzędów (Zadanie Nr VII) oraz Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2637L w m.Moniaki gm.Urzędów (Zadanie Nr VIII).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2700L w m.Bęczyn gm.Urzędów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2743L w m.Huta Józefów gm.Szastarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2744L Polichna Podlesie-Potok Stany gm.Szastarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2724L Rudnik-Ostrów w m.Ostrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2711L w m. Gościeradów Plebański gm. Gościeradów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2712L w m.Szczecyn gm.Gościeradów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2714L Gościeradów-Salomin w m.Salomin gm.Gościeradów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2702L w m.Suchynia gm.Kraśnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2735L w m.Karpiówka gm.Kraśnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2721L w m.Podlesie gm.Kraśnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2731L Zakrzówek-Majdan Grabina gm.Zakrzówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi na ul.Sikorskiego w Kraśniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Odnowa nawierzchni drogi na ul.Al.Tysiąclecia w Kraśniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odbywać się będą zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. W zakres robót wchodzi wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem robót przygotowawczych , towarzyszących i wykończeniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.