eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 Kąp - Wydminy - Olecko - Suwałki - Rutka Tartak od km 115+016 do km 115+216, strona lewa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Białystok: Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 Kąp - Wydminy - Olecko - Suwałki - Rutka Tartak od km 115+016 do km 115+216, strona lewa.
Numer ogłoszenia: 186692 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 Kąp - Wydminy - Olecko - Suwałki - Rutka Tartak od km 115+016 do km 115+216, strona lewa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót głównych: - roboty pomiarowe w terenie równinnym - 0,200 km; - karczowanie krzaków i podszycia - 0,01 h; - ręczne rozebranie schodów z płytek betonowych o wymiarach 35x35x5, ułożonych na podsypce piaskowej z wywiezieniem materiału z rozbiórki - 0,74 m2; - roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, grunt kat. I-II wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą (wykop pod murek oporowy nasypu) - 8,16 m3; - wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III-IV wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczonych wodą - 77,63 m3; - wykonanie ścieków podchodnikowych z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 110mm - 21m; - mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach w gr. kat. II-IV głębokość koryta 30cm (33cm) poszerzenie jezdni o 1 m, strona lewa - 200,0 m2; - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gr. kat. II-IV - 230,0 m2; - mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach w gr. kat. II-IV, głębokość koryta 20cm (zjazdy) - 30,0m2; - wykonanie warstwy podsypkowej z piasku, grubość warstwy 5 cm (chodnik) - 386,0 m2; - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych ulepszonych ręcznie - 200,0 m2; - skropienie ręczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową w-wa wiążąca bitumiczna - 200,0 m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (na zjazdach) - 30,0 m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (na poszerzeniu jezdni) - 200,0 m2; - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej, grub. warstwy po zagęszczeniu 7 cm - warstwa dolna - 200,0 m2; - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej, grub. po zagęszczeniu 6 cm - warstwa górna - 200,0 m2; - wykonanie deskowania murku oporowego z późniejszą rozbiórką - 46,90 m2; - betonowanie murku oporowego i podlewek pod gazony betonem B-25 - 14,52 m3; - ustawienie elementów prefabrykowanych typu GAZON TE3-30 o wymiarach 400x500x300mm na podkładzie betonowym oraz wypełnienie humusem - 39,60 m2; - umocnienie ścieków brukowcem o grub. 16-20 cm z kamienia łamanego, ułożonego na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (wyloty z odwodnienia pod chodnikiem) - 12,0 m2; - ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych oraz o rozstawie słupków z rur co 1,5 m - 61,50 m; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-15 (opuszczenie krawężnika na zjazdach oraz początku chodnika) - 203,0 m; - wykonanie schodków z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 2,70 m2; - wykonanie chodnika z kostki brukowej o grub. 6 cm, szarej na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 386,0 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej o grub. 8 cm kolorowej na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 30,0 m2; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (zaokrąglenie przy skrzyżowaniu na Pobondzie i zjazdy) - 207,0 m; - zasadzenie ozdobnych bluszczy w gazonach na skarpie - 22 szt.; - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), 3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj. kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami; 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót), 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wytwórnia mas bitumicznych, 5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na wykonanie remontu chodnika o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 PLN brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z: 1) Formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem), 2) Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia), 3) Wskaźnikami czynników cenotwórczych. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy-. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.