eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Dostawa i montaż wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Wołomin: Dostawa i montaż wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 186640 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołomiński , ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 7874301,03,04 w. 152, faks 0-22 7765093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku z podziałem na zadania: Zad. 1: Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni do integracji sensorycznej. Zad. 2: Dostawa i montaż mebli do pracowni lekcyjnych i pomieszczeń szkoły. Zad. 3: Dostawa i montaż rolet okiennych. Zad. 4: Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV. Zad. 5: Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia wewnętrznego. Zad. 6: Dostawa i montaż wyposażenia zewnętrznego. Zad. 7: Dostawa oznakowania na drzwi (numery oraz tabliczki)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a. są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z wykazem dostaw ( załącznik nr 1 do SIWZ), b) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1-7 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferentów mających siedzibę poza terytorium RP należy złożyć dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 Pzp z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ), f) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 3 do SIWZ), g) parafowane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), h) certyfikaty wytrzymałościowe dla oferowanego sprzętu - dotyczy zadania nr 1, i) atesty dla zastosowanych materiałów - dotyczy zadania nr 2, j) karty katalogowe potwierdzające spełnienie parametrów technicznych przez oferowany sprzęt - dotyczy zadania nr 4. k) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin - kancelaria (pokój nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni do integracji sensorycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni do Integracji Sensorycznej w zakresie: 1. Dostawa specjalistycznego sprzętu do integracji sensorycznej zgodnie z załącznikiem A do SIWZ. 2. Montaż sprzętu w sali wyznaczonej przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli do pracowni lekcyjnych i pomieszczeń szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż mebli do pracowni lekcyjnych i pomieszczeń szkoły w zakresie: 1. Dostawa mebli zgodnie z załącznikiem B do SIWZ. 2. Montaż mebli w salach pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego. 3. Zabudowę kuchni szafkami kuchennymi Wykonawca rozpocznie po dostarczeniu sprzętu AGD przeznaczonego pod zabudowę przez Zamawiającego: - lodówka wymiary szerokość 541 mm, wysokość 1772 mm, głębokość 545 mm, - płyta indukcyjna szerokość 58 cm, wysokość 6,4 cm, głębokość 51 cm, - piekarnik elektryczny szerokość 59,4 cm, wysokość 58,4 cm, głębokość 54,6 cm, - zmywarka szerokość 596 cm, wysokość 818 mm, głębokość 575 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż rolet okiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż rolet okiennych w zakresie: 1. Dostawa rolet zgodnie z załącznikiem C do SIWZ. 2. Dostawa rolet wewnętrznych w kasetach Uni z materiału częściowo przepuszczającego światło dzienne. 3. Dostawa rolet wewnętrznych dachowych z materiału zaciemniającego światło dzienne. 4. Dostawa rolet wolnowiszących. 5. Montaż dostarczonych rolet w salach wskazanych przez Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV w zakresie: 1. Dostawa sprzętu AGD i RTV zgodnie z załącznikiem D do SIWZ. 2. Montaż dostarczonego sprzętu. 3. Prezentacja działania dostarczonego sprzętu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia wewnętrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia wewnętrznego w zakresie: 1. Dostawa wyposażenia zgodnie z załącznikiem E do SIWZ. 2. Montaż wyposażenia wymagającego montażu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia zewnętrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa i montaż wyposażenia zewnętrznego: 1. Dostawa wyposażenia zgodnie z załącznikiem F do SIWZ. 2. Montaż wyposażenia wymagającego montażu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa oznakowania na drzwi (numery oraz tabliczki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa oznakowania na drzwi (numery oraz tabliczki): 1. Dostawa numerów na drzwi oraz tabliczek zgodnie z załącznikiem G do SIWZ. 2. Montaż oznakowania na drzwi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.