eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 2644L, 2737L poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej o łącznej długości 0,860 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Kraśnik: Remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 2644L, 2737L poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej o łącznej długości 0,860 km.
Numer ogłoszenia: 186599 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku, ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8264126, fax 081 8251027.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 2644L, 2737L poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej o łącznej długości 0,860 km..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych Nr 2644L, 2737L poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej o łącznej długości 0,860 km wg następujących dwóch części (zadań): Część 1 (Zadanie Nr I) : Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2644L Bliskowice-Księżomierz poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego na odcinku od km 2+640 do km 3+000 o długości 360 mb Część 2 (Zadanie Nr II) : Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2737L Słodków II - Szastarka poprzez wykonanie pojedyńczego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową 70% i grysami bazaltowymi 5÷8 mm na warstwie wyrównawczej z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+366 do km 0+866 o długości 500 mb w m. Słodków II .

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Do przetargu nie ustanowiono wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają nstp. warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, e)dysponują osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz przynależną do OIIB (doświadczenie liczone jest od daty uzyskania uprawnień budowlanych), f) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych w zakresie wykonania lub remontu nawierzchni bitumicznych dróg (ulic), pod uwagę będą brane tylko te roboty na które oferent załączy dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, np. referencje od innych Zamawiających, g) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimalna wymagana suma ubezpieczenia 200 tysięcy złotych. Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia lub nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularze ofert i stanowiące załączniki nr 1 do nich druki kosztorysów ofertowych oraz załącznik nr 2 : Wykaz cen czynników produkcji. 2.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych w tym także o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 tego prawa (Zał. nr 3). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-( Zał. nr 4). 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa ) - (Zał. nr 5). 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-(Zał. nr 6). 6.Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności- (Zał. nr 7). 7.Zakres robót powierzonych podwykonawcom (Zał. Nr 8)- w przypadku gdy oferent zamierza powierzyć wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcy należy określić tą część zamówienia poprzez , wypełnienie i podpisanie załącznika oraz załączyć dokument potwierdzający doświadczenie podwykonawcy w realizacji robót porównywalnych z przedmiotem podwykonawstwa, np. referencje. 8.Wykaz wybranych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych w zakresie wykonania lub remontów nawierzchni bitumicznych dróg (ulic), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji -( Zał. nr 9) . 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- (Zał.nr 10).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik , po uprzednim złożeniu zapotrzebowania - cena specyfikacji 60 zł , lub drogą pocztową (koszty przesłania ponosi odbiorca)..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6 (pokój 204)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2644L Bliskowice-Księżomierz poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego na odcinku od km 2+640 do km 3+000 o długości 360 mb.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2644L Bliskowice-Księżomierz poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego na odcinku od km 2+640 do km 3+000 o długości 360 mb. W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze (pomiarowe), oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej nawierzchni , regulacja poboczy, roboty towarzyszące, itp..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2737L Słodków II - Szastarka poprzez wykonanie pojedyńczego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową 70% i grysami bazaltowymi 5÷8 na warstwie wyrównawczej z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+366 do km 0+866 o długości 500 mb w m.Słodków II..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2737L Słodków II - Szastarka poprzez wykonanie pojedyńczego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową 70% i grysami bazaltowymi 5÷8 na warstwie wyrównawczej z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+366 do km 0+866 o długości 500 mb w m.Słodków II. W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze (pomiarowe), oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej nawierzchni , regulacja poboczy, roboty towarzyszące, itp..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.