eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa wraz montażem systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynkach ośrodka dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Warszawa: dostawa wraz montażem systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynkach ośrodka dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 186570 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107538 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz montażem systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynkach ośrodka dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa materiałów instalacyjnych i urządzeń niezbędnych do wykonania systemu monitoringu wizyjnego CCTV; 2. Wykonanie okablowania, montaż urządzeń i uruchomienie systemu CCTV zgodnie z obowiązującymi normatywami, przepisami prawa oraz SIWZ wraz z załącznikami; 3. Przeszkolenie użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu CCTV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: wskazane przez Zamawiającego zgodnie z zapisami w załączniku nr 1 do SIWZ - Biała Podlaska, ul. Dokudowska 19, woj. lubelskie. Prace montażowe muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną montażu i uruchomienia systemu monitoringu wizyjnego, przygotowaną dla wszystkich budynków łącznie, stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ. Przed złożeniem oferty na wykonanie prac objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawca ma możliwość zapoznania się z miejscem wykonywania prac. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się telefonicznie z: - Kierownikiem ośrodka - p. Grzegorz Randzio tel. 083 344 96 84 - Zastępcą kierownika ośrodka - p. Katarzyna Chalimoniuk tel. 83 344 96 82 Prace będące przedmiotem zamówienia mogą być wykonywane w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku. Wszystkie materiały i urządzenia dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe i nie używane. Parametry techniczne materiałów i wyrobów muszą być zgodne z wymaganiami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia i muszą odpowiadać wymaganiom obowiązujących norm państwowych oraz przepisom dotyczącym instalacji okablowania strukturalnego, jak i wymaganiom określonym przez producentów instalowanych urządzeń. W cenie oferty Wykonawca uwzględni min. trzy 3 - godzinne szkolenia dla pracowników firmy ochroniarskiej i wytypowanych pracowników Zamawiającego (łączenie dla nie więcej niż 20 osób pracujących w systemie 3 - zmianowym) w zakresie obsługi urządzeń, systemów, stanowiących przedmiot zamówienia i wyda, nie później niż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, pisemne potwierdzenie o odbytym szkoleniu przez tych pracowników.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 32.33.30.00 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMATEL Czapliński Sieradzki sp.j., ul. Krzywa 9, 60-118 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88903,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115230,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.