eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Medyka › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji ProjektuPoprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Medyce, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2, Infrastruktura Techniczna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Medyka: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji Projektu: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Medyce, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2, Infrastruktura Techniczna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 186564 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140524 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, N/N N/N, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 0-16 671 57 44, faks 0-16 671 53 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji Projektu: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Medyce, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2, Infrastruktura Techniczna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji Projektu: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Medyce współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156 poz.1118 z późn. zm.), 2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. obecność na budowie, w trakcie realizacji projektu min. raz w tygodniu oraz obecność w trakcie okresu gwarancji podczas odbioru dokonanych napraw wad i usterek Projektu, o którym mowa w § 1 umowy, 4. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad. 7. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą robót, 8. koordynacja robót, 9. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 11. kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 12. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót, 13. kontrolowanie rozliczeń budowy, 14. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 15. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę 16. składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji inwestycji i odstępstwach od umowy zawartej z wykonawcą robót, w terminie do 7 - go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 17. uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 18. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 19. przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, 20. uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania zawarty został we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Spółka z o.o., ul. Okrzei 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46721,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31734,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38806,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.