Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przechlewo: wymiana sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej Przechlewo ul. Jeziorna oraz budowa kanalizacji ul. Młyńska
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Przechlewo, do kontaktów: Kolanowski, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, tel. 059 83 34 301, fax 059 83 34 631, e-mail: inwestycje@przechlewo.pl, http://www.bip.przechlewo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej Przechlewo ul. Jeziorna oraz budowa kanalizacji ul. Młyńska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wymiana sieci wodociagowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej ul. Jeziorna: - kanalizacja sanitarna z rur PCV śr. 400 150,8 mb - kanalizacja sanitarna z rur PCV śr. 250 47,8 mb - kanalizacja sanitarna z rur PCV śr. 160 32,2 mb - przykanaliki sanitarne z rur PCV śr. 160 3,1 mb - sieć wodociągowa z rur PE śr. 110 623,0 mb - przyłącza wodociągowe z rur PE śr. 32 232,4 mb - kanalizacja deszczowa z rur PE WEHOLITE (SPIRO) śr. 600 96,2 mb - przykanaliki deszczowe z rur PCV śr. 200 34,1 mb 2. Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Młyńska: - kanalizacja sanitarna z rur PCV śr. 200 65,0 mb - kanalizacja sanitarna z rur PCV śr 160 60,7 mb - przykanaliki sanitarne z rur PCV śr. 160 37,1 mb - kanalizacja tłoczna z rur PE śr. 63 7,9 mb - przepompownia ścieków kpl. 1 - sieć wodociągowa do przepompowni z rur PCV śr. 90 56,1 mb. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Jeziorna oraz ul. Młyńska w miejscowości Przechlewo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 46; data rozpoczęcia: 16.06.2006; data zakończenia: 31.07.2006;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. Wykonawcy gwarantują, że osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia (kierownik budowy) może pełnić samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej stwierdzone przygotowania zawodowego zwaną uprawnieniami budowlanymi, wydanymi przez organ samorządu zawodowego i została wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 1994 r. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie dokumentów rejestrowych przedłożonych do oferty, uprawnień budowlanych osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia (kierownika budowy) w specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków oraz dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt. 4 - 6 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2004 r. Nr 71, poz. 645) i wymaganych w rozdziale IX SIWZ. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat, lub jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 200 tys. zł. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie: a) przedłożenie do oferty wykazu wykonanych robót, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) przedłożenie do oferty wykazu niezbędnego potencjału technicznego według załączonego wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające o dysponowaniu sprzętem - wymagania minimalne: - koparka o pojemności łyżki min 0,25 m sześc. szt 2 - koparko-spycharka szt 2 - środki transportu (samochód ciężarowy) szt 2 - ubijarki spalinowe/zagęszczarka płytowa szt 2 c) przedłożenie do oferty wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia według załączonego wzoru do SIWZ. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 150.000,00 zł 4.2 posiadają aktualne (ważne co najmniej w dniu składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą gwarancyjną na kwotę min. 50.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonej do oferty: - informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.05.2006, cena - 25,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 28.07.2006; liczba miesięcy: 2; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 11:00, Sala posiedzeń Urzędu Gminy Przechlewo.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.04.2006.
INNE PRZETARGI PRZECHLEWO
- Dostawa i montaż źródeł ciepła do kotłowni osiedlowej w Przechlewie
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi PRZECHLEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Wykonanie odwodnienia budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wielki Komorsk - Etap I i Etap II
- Budowa systemu kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Mokobody
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.