eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania Roboty w zakresie oznakowania dróg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Zielona Góra: Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania Roboty w zakresie oznakowania dróg.
Numer ogłoszenia: 186506 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48263 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania Roboty w zakresie oznakowania dróg..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania Roboty w zakresie oznakowania dróg. 6.2. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmujące: 6.2.1 Przegląd oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wymiana zniszczonych oznakowań jak również zakup i montaż nowych znaków pionowych , urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wykonywanie czynności niezbędnych przy bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcje zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra. 6.2.2 Każdorazowo zakresy prac wykonywanych w ramach utrzymania bieżącego oznakowania pionowego oraz terminy ich wykonania będą ustalane przez Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami działające w imieniu Zamawiającego. 6.2.3. Czas przystąpienia do naprawy uszkodzonych znaków drogowych lub oznakowania i zabezpieczenia niebezpiecznych miejsc na drodze ustala się na: a) 1 godzina od zgłoszenia - zabezpieczenie i oznakowanie niebezpiecznych miejsc na drodze, b) 4 godziny od zgłoszenia w godzinach 600 - 1800, c) 8 godziny od zgłoszenia w godzinach 1801 - 559, d)12 godzin od zgłoszenia w dni wolne i święta po zgłoszeniu telefonicznym lub faksem przez Zamawiającego do Wykonawcy. 6.2.4. Znaki, tablice, lustra, pylony: a) Poprawianie zamocowań (opadnięcie, przekręcenie, zerwanie, uzupełnienie uchwytu ), montaż śrub kontrujących. b) Usuwanie nielegalnych informacji reklamowych, ogłoszeń, plakatów, napisów, plakietek, graffiti itp. c) Utrzymanie odpowiedniej czytelności poprzez mycie lub odśnieżanie. 6.2.5. Konstrukcje wsporcze znaków, tablic, luster, pylonów, słupków blokujących. a) Prostowanie z obetonowaniem. b) Poprawienie mocowania. c) Usuwanie nielegalnych informacji reklamowych, ogłoszeń, plakatów, napisów. 6.2.6. Ogrodzenie łańcuchowe, segmentowe itp. a) Prostowanie z obetonowaniem. b) Zakuwanie zerwanych łańcuchów. c) Dokręcanie połączeń. 6.2.7. Konserwacja i utrzymanie znaków podświetlanych i świetlnych: a) Wymiana akumulatorów zgodnie z specyfikacją techniczną urządzenia. b) Ładowanie akumulatorów zgodnie z specyfikacją techniczną urządzeń. c) Wszystkie niezbędne czynności w celu zapewnienia odpowiedniego działania urządzenia. 6.2.8.Malowanie ręczne farbą akrylową cienkowarstwową o podwyższonej szorstkości oznakowania poziomego ( linie krawędziowe, strzałki, symbole, przejścia dla pieszych ). 6.2.9.Koszty objazdów należy uwzględnić w cenach w kosztorysie ofertowym - objazdy należy wykonywać przynajmniej jeden raz w tygodniu. 6.2.10.Wykaz szacunkowo planowanych prac znajduje się w kosztorysie ofertowym. 6.2.11.Wszystkie znaki urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonywać zgodnie z załącznikiem nr 1 - 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach ( Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 ). 6.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Specyfikację Techniczną stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ; 6.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o kosztorys ofertowy wypełniony przez Wykonawcę stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ . 6.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość przedmiotu zamówienia; 6.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na zrealizowane prace okres rękojmi wynoszący 12 miesięcy i gwarancji na materiały na okres 24 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO ZABERD S.A., BYSTRZYCKA 24, 54-215 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1181707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344380,52

  • Oferta z najniższą ceną: 344380,52 / Oferta z najwyższą ceną: 555534,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.