eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Remont dachu w budynku A Urzędu Skarbowego w Żywcu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Żywiec: Remont dachu w budynku A Urzędu Skarbowego w Żywcu
Numer ogłoszenia: 186454 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Żywcu, ul. Krasińskiego 11, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8651300, fax 033 8613985.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu w budynku A Urzędu Skarbowego w Żywcu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu w budynku A Urzędu Skarbowego w Żywcu w zakresie: wymiany pokrycia, wymiwny elementów odprowadzenia wody,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004r. w sprawie zasad i trybu udzielania i cofania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich, architektonicznych i wykopaliskowych oraz warunków ich prowadzenia i kwalifikacji osób uprawnionych do wykonywania tych prac (Dz. U. Nr 93, poz. 1033). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz odpowiednio wykwalifikowany personel techniczny na stanowiskach wykonawstwa oraz dozoru technicznego zdolny do wykonania zamówienia, w szczególności zobowiązują się zatrudnić kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego i kwalifikacje określone przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. W zakresie doświadczenia zawodowego - zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat roboty remontowo - budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności przy zabytkach nieruchomych. 5. W zakresie potencjału technicznego - posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu, pojazdów lub innego wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 6. Wykonawca jeżeli zajdą ku temu przesłanki poniesie koszty wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem, wprowadzenia oznakowania robót i objazdów oraz wszelkie koszty zamknięć i ich oznakowania wynikłe w trakcie prac oraz zobowiąże się do powiadomienia Powiatowej Komendy Policji o zaistniałych zmianach w organizacji ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile zajdą ku temu przesłanki określone w ustawie Prawo budowlane. 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia stosownie do art. 24. 8. Udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi liczonej od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(według wzoru i praktyki stosowanej przez US i ZUS). 4. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót remontowo- budowlanych, w szczególności na budynkach zabytkowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ w tym między innymi: a) wskazanie osoby zatrudnionej do objęcia kierownictwa budowy (kierownik budowy) wraz z danymi na temat jego kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane jest zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające kwalifikacje zawodowe przy pracy na obiektach zabytkowych z referencjami inwestorów potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane z należytą starannością, 8. Informacji banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (według wzoru stosowanego przez bank). 9. Kopię koncesji lub zezwoleń, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwoleń na wykonanie prac objętych zamówieniem. 10. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Wykonawca powinien wskazać w ofercie, część zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Oświadczenie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane wyżej dokumenty (informacje, oświadczenia, potwierdzenia, zaświadczenia, uważa się za aktualne (ważne) jeżeli zostały wystawione (wydane lub potwierdzone) nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatnim dniem do złożenia oferty, albo zawierają datę ważności, której termin nie upłynął do ostatniego dnia składania ofert. Termin trzymiesięczny nie dotyczy referencji oraz zaświadczenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzającego kwalifikacje zawodowe przy prowadzeniu prac na obiektach zabytkowych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-300 Żywiec ul. Krasińskiego 11.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego Żywiec, ul. Krasińskiego 11.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.