eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › 5ZP/13 Remonty na obiektach przy ul. Fałata 34 w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Koszalin: 5ZP/13 Remonty na obiektach przy ul. Fałata 34 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 186436 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o. , ul. Jedności 4, 75-501 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425794, faks 094 3425794.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zos.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 5ZP/13 Remonty na obiektach przy ul. Fałata 34 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na obiektach przy ul. Fałata 34 w Koszalinie: 1 Remont ok. 150 mb ogrodzenia zewnętrznego obiektu od strony ul. Fałata od kas biletowych przy ul. Fałata do ul. Kopernika polegający na demontażu starego ogrodzenia i zastąpieniu go nowym ogrodzeniem z paneli, naprawie istniejącego cokolika betonowego, montażu nowych słupków stalowych i dwuskrzydłowej bramy wjazdowej w narożniku ulic Fałata i Kopernika. 2 Remont części ogrodzenia Skate Parku, od strony placu manewrowego, polegający na wymianie ok. 70 mb uszkodzonej siatki powlekanej z wykorzystaniem istniejących słupków, malowanie słupków oraz montażu nowych paneli ogrodzeniowych po obu stronach furtki wejściowej od strony ul. Kopernika. 3 Remont szatni i holu na parterze budynku reporterskiego polegający na ułożeniu posadzki z terakoty antypoślizgowej, ułożeniu glazury na ścianach w szatniach, impregnacji tynków i murów przeciw grzybom i pleśni, malowaniu sufitów i ścian powyżej glazury farbą odporną na wilgoć, wymianie opraw oświetleniowych, demontażu istniejącej boazerii w holu, ułożenie tynku mozaikowego na ścianach w holu oraz malowanie ścian powyżej tynków mozaikowych i sufitów farbą emulsyjną, schowanie przewodów elektrycznych pod tynk. 4 Piaskowanie i malowanie farbą antykorozyjną stalowej konstrukcji schodów zewnętrznych budynku reporterskiego z uwzględnieniem balustrad, galerii tarasu i masztu flagowego oraz uzupełnienie tynków zewnętrznych i malowanie żelbetowej konstrukcji wsporczej schodów. 5 Remont holu wejściowego do hali sportowej Gwardia polegający na wymianie 4 sztuk drzwi zewnętrznych aluminiowych zaopatrzonych w zamki antypaniczne z klamką umożliwiającą otwieranie drzwi od zewnątrz wraz z obróbką ościeży, przełożeniem zamków Master Klucz z zdemontowanych drzwi do nowych, wymianie bramy stalowej wraz z obróbką ościeży, przełożenie Master Klucza, poszerzeniem otworu drzwiowego, uzupełnieniem tynków, wykonaniem tynków mozaikowych w miejsce istniejącej lamperii, malowaniem sufitów i ścian powyżej tynku mozaikowego, schowaniem przewodów elektrycznych pod tynk i montażem dwóch opraw oświetleniowych. 6 Remont ok. 800 m2 nawierzchni zaplecza hali polegający na usunięciu istniejącej nawierzchni placu z mieszanki mineralno-asfaltowej, sfrezowaniu istniejącej nawierzchni, oczyszczeniu podłoża i ułożeniu nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz wykonaniu ok. 150 m2 nawierzchni placu z materiału pochodzącego z frezowania. II. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z kosztorysem nakładczym traktowanym wyłącznie pomocniczo, technologią robót określoną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załącznikiem nr 9 i 10 do SIWZ oraz wizją lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje min. 3 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (zgodne z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym) tj. minimum po 1 osobie w specjalności konstrukcyjnej, drogowej i elektrycznej. W celu oceny i wykazania spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy, sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ, 2) oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (zgodne z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym), sporządzonego wg zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie (złożone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca załączy do formularza oferty: 1) Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy, 2) Jeżeli wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie (złożone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji na roboty - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY w następującym zakresie : 1)terminu zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek WYKONAWCY pod warunkiem zgody ZAMAWIAJĄCEGO i pod warunkiem że zmiana ta wynika z okoliczności których WYKONAWCA nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 2)technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia WYKONAWCY, na wniosek WYKONAWCY lub ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem zgody ZAMAWIAJĄCEGO na taką zmianę, jak również pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których ZAMAWIAJĄCY nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania a które powodują że wykonanie przedmiotu zamówienia bez zmiany technologii robót, powodowałoby dla ZAMAWIAJĄCEGO niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 3)odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których ZAMAWIAJĄCY nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania a które powodują że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałoby dla ZAMAWIAJĄCEGO niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 4)wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji przetargowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCEGO lub inspektora nadzoru przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia WYKONAWCY w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy, pod warunkiem zgody ZAMAWIAJĄCEGO

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zos.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie, sekretariat, ul. Jedności 4, 75-401 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie, sekretariat, ul. Jedności 4, 75-401 Koszalin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.