Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Jaworzno: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. Infrastruktura służąca przedsiębiorcom - strefa Przemysłowa I i II - Gospodarcza Brama Śląska w Jaworznie - w podziale na 4 części
Numer ogłoszenia: 18640 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. Infrastruktura służąca przedsiębiorcom - strefa Przemysłowa I i II - Gospodarcza Brama Śląska w Jaworznie - w podziale na 4 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. Infrastruktura służąca przedsiębiorcom - strefa Przemysłowa I i II - Gospodarcza Brama Śląska w Jaworznie, w podziale na 4 części w następujących specjalnościach: część 1 - nadzór inwestorski w specjalności drogowej, część 2 - nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, część 3 - nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, część 4 - nadzór inwestorski w specjalności geodezyjnej (prace kontrolno-pomiarowe)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dla części nr 1, 2 i 3 - Zamawiający przewiduje możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w sytuacji, gdy wystąpi potrzeba zwiększenia zakresu prac na zadaniu pn. Infrastruktura służąca przedsiębiorcom - strefa Przemysłowa I i II - Gospodarcza Brama Śląska w Jaworznie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.51.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: - dla części 1, 2 i 3 - co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2013r., poz.1409), do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, właściwe dla specjalności (części zamówienia), dla której wykonawca składa ofertę oraz posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. - dla części 4 - co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia geodezyjne z zakresu: geodezyjna obsługa inwestycji, o których mowa w art. 43 pkt. 4) ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U.z 2010, nr 193, poz.1287 z późn.zm.) oraz posiada doświadczenie z wykonania geodezyjnych prac kontrolno-pomiarowych przy realizacji min. jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie bądź przebudowie drogi klasy technicznej min. D wraz z siecią uzbrojenia podziemnego (sieć wodociągowa i kanalizacyjna - deszczowa, sanitarna, oświetlenie uliczne). W odniesieniu do obywateli państw członkowskich UE wskazaną funkcję może pełnić osoba, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiada uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane oraz posiada odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych i posiada zaświadczenia wymagane przez właściwe organy państw członkowskich, zgodnie z przepisami prawa Unii Europejskiej;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową netto i brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia (odrębnie dla każdej z części), sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga wskazania na formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go przez osobę/y trzecią w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Termin realizacji zamówienia: część nr 1, 2 i 3: od daty podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia zadania inwestycyjnego pn. Infrastruktura służąca przedsiębiorcom - strefa Przemysłowa I i II - Gospodarcza Brama Śląska w Jaworznie (etap II) i w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawce robót budowlanych na okres 4 lat od odbioru końcowego. Planowany termin zakończenia inwestycji (wykonanie robót budowlano-montażowych) - do 29 maja 2015r. część nr 4 - od daty podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia zadania inwestycyjnego, tj do 30 czerwca 2015 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności drogowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót drogowych obejmuje: - budowę sieci dróg o łącznej długości 3.707 km o przekroju ulicznym i szer 5.0 - 7.0 m, chodnikiem szer. 2.0 m i ścieżką rowerową szer. 2.0 m. Konstrukcja nawierzchni dla ruchu KR-4 z zastosowaniem warstwy bitumicznej o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, nawierzchnia z mieszanki minerano-asfaltowej SMA, nawierzchnia chodników z kostki betonowej, bezfazowej. Obramowanie jezdni - krawężnik kamienny, obramowanie chodników - obrzeże kamienne. Budowa przejazdu kolejowego kategorii D. Odwodnienie grawitacyjne poprzez odpowiednie ukształtowanie nawierzchni do wpustów deszczowych, a następnie poprzez kanalizację deszczową do zbiorników chłonnych. Rozbiórka i wykonanie ogrodzeń, oznakowanie poziome i pionowe. Szczegółowe rozwiązania przedstawiono w projekcie budowlano-wykonawczym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacji deszczowej: jak w p.1, ciągi główne do wykonania z rur typ GRP, studnie rewizyjne betonowe, przykanaliki oraz wpusty deszczowe tworzywowe. Łączna długość kanalizacji: ok. 3,5 km; zakres średnic: DN 160 - DN 500. sieć kanalizacji sanitarnej: ciągi główne wraz z przykanalikami do wykonania z rur PVC-U SN8, studnie rewizyjne tworzywowe typ Tegra. Ponadto do wykonania przepompownia ścieków wraz z odcinkiem tłocznym z rur PE. Łączna długość kanalizacji: ok. 2 km. Zakres średnic: DN 160 - DN 315. sieć wodociągowa: całość do realizacji z rur PE 100 SDR 11. Łączna długość sieci: ok. 3,0 km. Do zabudowy armatura żeliwna - hydranty, zasuwy. Zakres średnic: DN 160 - DN 250. Szczegółowe rozwiązania sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej przedstawiono w projekcie budowlano-wykonawczym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: budowę sieci kablowej oświetleniowej na drogach kategorii Z i L, budowę zasilania pomp odwadniających, rozbudowa sygnalizacji świetlnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności geodezyjnej (prace kontrolno-pomiarowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac geodezyjnych kontrolno-pomiarowych: zakres prac obejmuje prace kontrolno-pomiarowe przy realizacji zadania związanego z budową ulic o długości ok. 3 707 m (chodniki, ścieżka rowerowa) wraz z uzbrojeniem terenu (wodociągi, kanalizacja deszczowa, sanitarna, sieć teletechniczna oraz oświetlenie uliczne), w tym: - pomiar sytuacyjno-wysokościowy poszczególnych warstw w 50 przekrojach poprzecznych ulicy (jezdna + chodnik + ścieżka rowerowa), w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru, - pomiar sytuacyjno-wysokościowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru, dla wyceny przyjąć 50 miejsc - np. studnie rewizyjne, miejsca posadowienia hydrantów, studni teletechnicznych, - bieżąca weryfikacja wszystkich geodezyjnych pomiarów sytuacyjnno-wysokościowych, przedstawionych Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z metryką ulicy, - uczestnictwo w radach budowy na wniosek Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.51.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 71 dzieci w wieku od 20 tygodni do 3 lat uczęszczających do Filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie na okres 6 miesięcy
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej przy budowie stalowej Platformy treningowej przy ul. Dębogórskiej, w ramach inwestycji POSRM
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna
więcej: Usługi badania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.