eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zawiercie - 10 pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Zawiercie: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zawiercie - 10 pakietów.
Numer ogłoszenia: 186381 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zawiercie - 10 pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy. Łącznie 164 pozycje zgrupowane w 10 pakietach: Pakiet nr 1 - Cewniki, pojemniki - 24 pozycje Pakiet nr 2 - Igły i strzykawki - 22 pozycje Pakiet nr 3 - Rękawice - 7 pozycji Pakiet nr 4 - Dreny, zestawy - 33 pozycje Pakiet nr 5 - Papiery, rękawy foliowe - 13 pozycji Pakiet nr 6 - Bielizna - 20 pozycji Pakiet nr 7 - EKG - 16 pozycji Pakiet nr 8 - Rurki, filtry - 17 pozycji Pakiet nr 9 - Naboje, papier - 3 pozycje Pakiet nr 10 - Taśmy, testy - 9 pozycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.14.12.20 - Kaniula 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - spełnieniem warunku będzie dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - spełnieniem warunku będzie wykazanie zrealizowania co najmniej jednej dostawy o zakresie rzeczowym zgodnym z przedmiotem zamówienia i wartości podanej poniżej dla każdego z pakietów oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, np. referencje. Pakiet nr 1 - 65 000 zł Pakiet nr 6 - 70 000 zł Pakiet nr 2 - 170 000 zł Pakiet nr 7 - 14 000 zł Pakiet nr 3 - 60 000 zł Pakiet nr 8 - 50 000 zł Pakiet nr 4 - 52 000 zł Pakiet nr 9 - 10 000 zł Pakiet nr 5 - 30 000 zł Pakiet nr 10 - 19 000 zł 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty: - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, - dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty będące wyrobami medycznymi spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych. Oferowane produkty, będące wyrobami medycznymi, muszą posiadać wymagane przepisami pozwolenia dopuszczenia do obrotu i do używania w zależności od klasyfikacji danego wyrobu medycznego: - w przypadku zakwalifikowania produktu do wyrobów medycznych, dokumenty określone w w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. tj.: - oznakowanie wyrobu znakiem CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie ( nie dotyczy wyrobów wykonanych na zamówienie, wyrobów przeznaczonych do badań klinicznych, wyrobów do diagnostyki in vitro przeznaczonych do oceny działania, zestawów wyrobów medycznych złożonych z wyrobów oznakowanych znakiem CE), - deklaracja zgodności - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową,IIa,IIb,III), - wpis/zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy o Wyrobach Medycznych.- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty karty charakterystyki wystawione przez producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta w trakcie oceny ofert, do złożenia próbek oferowanych materiałów wraz z informacją i opisem , w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- nie spełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy dostarczyć dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 2) formularz cenowy - załącznik nr 1, 3) dokumenty na podstawie, których oferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych ( oznakowanie znakiem CE, deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych, certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową,IIa,IIb,III), 4) karta charakterystyki producenta dla wyrobów nie będących wyrobem medycznym, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparcie o art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 8) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości brutto podanej w rozdz. VII, pkt.1.2,potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.(np. referencjami) - według załącznika nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Cewniki i pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Cewniki i pojemniki - 24 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - igły i strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - igły i strzykawki - 22 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - rękawice - 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Dreny, zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4- Dreny, zestawy - 33 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - papiery,rękawy foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - papiery,rękawy foliowe - 13 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.19.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Bielizna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6- Bielizna - 20 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- - Materiały EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7- - Materiały EKG - 16 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr8 - rurki, filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr8 - rurki, filtry - 17 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Naboje, papier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Naboje, papier - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 24.32.63.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - taśmy, testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - taśmy, testy - 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.