eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › LIKWIDACJA OSUWISKA W SIANOWIE ORAZ REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DWÓCH ODCINKACH O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 1,113 KM W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1907G MIRACHOWO - KARTUZY W ROKU 2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Kartuzy: LIKWIDACJA OSUWISKA W SIANOWIE ORAZ REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DWÓCH ODCINKACH O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 1,113 KM W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1907G MIRACHOWO - KARTUZY W ROKU 2009.
Numer ogłoszenia: 186328 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA OSUWISKA W SIANOWIE ORAZ REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DWÓCH ODCINKACH O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 1,113 KM W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1907G MIRACHOWO - KARTUZY W ROKU 2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót wraz z harmonogramem planowanych robót, które należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) zakres rzeczowy robót: Lp. Wyszczególnienie i obliczenia wielkości Jednostka miary Ilość 1 2 3 4 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1 Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków m2 200 2 Ręczne ścinanie drzew z karczowaniem szt 2 3 Usuwanie karczy szt 8 4 Ręczne wydobycie gruzu i kamieni m3 3 STUDNIA ZBIORCZA 5 Zakup elementów i wykonanie studni zbiorczej żelbetowej o średnicy 1400mm szt 1 6 Wykonanie bystrotoku z kamienia łamanego m2 2,4 ROBOTY ZIEMNE 7 Uzupełnienie ubytków w skarpie gruntem przepuszczalnym m3 8 8 Ręczne wykopy pod drenaż i gabiony m3 85,5 DRENAŻ 9 Wykonanie drenażu z rur PCV m 37 10 Wykonanie studzienki rewizyjnej szt 1 KONSTRUKCJA GABIONOWA 11 Umocnienie skarpy gabionami m3 45 12 Wbicie stalowych elementów podpierajacych szt 37 PŁOTEK FASZYNOWY 13 Wykonanie płotka faszynowego m 26 ROBOTY INNE 14 Wykonanie ścieku prefabrykowanego m 24 ODBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI 15 Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych, drogowych o powierzchni pow. 3m2 i gr. 15cm m2 50 16 Nacięcie nawierzchni bitumicznej gr. 8cm piłą do asfaltu m 26 17 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 8cm m2 10 18 Wywóz gruzu na odległość 10km m3 8,3 19 Wykonanie koryta gł. 23cm w gruncie kat. II m2 60 20 Wykonanie podbudowy pomocniczej gr. 10cm z gruntu stabilizowanego cementem m2 60 21 Wykonanie podbudowy dolnej gr. 20cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie m2 60 22 Wykonanie podbudowy górnej gr. 8cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 m2 60 NAWIERZCHNIA BITUMICZNA 23 Ścinanie wraz z plantowaniem poboczy na średnią szerokość 1m, przy średniej grubości 0,1m m2 2226 24 Oczyszczenie machaniczne warstw konstrukcyjnych m2 6651,7 25 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową m2 6651,7 26 Wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości 50kg/m2 t 332,6 27 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm o uziarnieniu 0/12,8 m2 6651,7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia nie wnosi się wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 150000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy: Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót (kierownik robót, robotnicy drogowi min. 6 osób, operatorzy walców drogowych min. 2 osoby, operatorzy rozkładarki mas), Potencjał sprzętowy: Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu tj. samochód samowyładowczy, walec stalowy min. 15 ton, walec ogumiony, rozkładarka mas bitumicznych, beczkowóz, szczotka mechaniczna, skrapiarka, piła do cięcia asfaltu, zestaw bezprzewodowej sygnalizacji świetlnej do wahadłowego prowadzenia ruchu). Doświadczenie zawodowe: Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. (2) Kosztorys ofertowy /załącznik nr 2/. (3) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 3/. (5) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 3/. (6) Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia - oświadczenie /załącznik nr 4/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (7) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 5/. Dokumenty o których mowa w punkcie (2) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę, pozostałe dokumenty w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.