eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU HYDROFORNI NR 189 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 1460 W ORZYSZU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU HYDROFORNI NR 189 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 1460 W ORZYSZU.
Numer ogłoszenia: 186300 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU HYDROFORNI NR 189 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 1460 W ORZYSZU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pokrycia papowego dachu, naprawa posadzki w pomieszczeniu socjalnym, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń i zbiorników, wymiana złoża filtracyjnego, wymiana wodomierzy oraz zasuw odcinających zbiorniki w budynku hydroforni nr 189 w JW. 1460 w Orzyszu. Budynek hydroforni nr 189 z wysokim parterem, konstrukcji murowanej, stropodach budynku konstrukcji żelbetowej, kryty papą asfaltową. Stolarka okienna z PCV, drzwiowa drewniana i stalowa. Obiekt wyposażony w instalację wodno - kan, elektryczną i odgromową. 1. Zakres robót obejmuje: 1.1. Krycie dachu papa termozgrzewalną dwuwarstwowo; 1.2. Wykonanie rusztu na wysokości od podłogi 2,5m pod okładziny z płyt gipsowych z listew drewnianych na stropach (pomieszczenie socjalne); 1.3. Wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej poziomo jedna warstwa gr 5cm (pomieszczenie socjalne); 1.4. Wykonanie okładzin z płyt kartonowo-gipsowych na stropach na ruszcie (pomieszczenie socjalne); 1.5. Wykonanie w pomieszczeniu socjalnym izolacji przeciwwilgociowej i przeciw wodnej z foli polietylenowej szerokiej; 1.6. Wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych poziomo gr 5cm pomiędzy legarami (pomieszczenie socjalne); 1.7. Wykonanie podłogi drewnianej z desek gr 25mm z uwzględnieniem klapy podłogowej do studzienki pomp (pomieszczenie socjalne); 1.8. Przybicie do podłóg płyt pilśniowych twardych gr 6,4mm; 1.9. Wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych (wykładzina obiektowa gr 3mm klasa ścieralności P w odcieniu brązu) - pomieszczenie socjalne; 1.10. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych do 2m2 (pomieszczenie socjalne); 1.11. Rozebranie nadproża z cegieł na zaprawie cementowej w celu podwyższenia otworu drzwiowego (pomieszczenie socjalne); 1.12. Ułożenie nadproża prefabrykowanego typ-19 o dł 1,20 nad otworem drzwiowym (pomieszczenie socjalne); 1.13. Wykonanie poszerzenia otworu drzwiowego o 10cm w ścianie z cegły (pomieszczenie socjalne); 1.14. Obsadzenie ościeżnicy stalowej dla drzwi wewnątrzlokalowych o wym. 0,9x2,00 m (pomieszczenie socjalne); 1.15. Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych cem.-wap. na ościeżach szerokości do 0,3m; 1.16. Wymiana płytek okładzinowych ściennych glazurowych układanych na kleju ( naprawa okładziny z płytek ściennych po demontażu ościeżnicy w pomieszczeniu socjalnym); 1.17. Skrzydła drzwiowe płytowe wew. fabrycznie wykończone (pomieszczenie socjalne); 1.18. Demontaż drzwi wejściowych do budynku drewnianych i montaż drzwi aluminiowych pełnych z wkładka termiczną w kolorze brązowym; 1.19. Wykucie w ścianach z cegły otworów z przeznaczeniem zamontowania kratek wentylacyjnych ( pomieszczenie hali zbiorników uzdatniania wody); 1.20. Obsadzenie kratek wentylacyjnych o wym 0,18x0,36 ( pomieszczenie hali zbiorników uzdatniania wody); 1.21. Zabezpieczenie folią podłóg; 1.22. Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich ( pomieszczenia socjalnego, pomp zbiorników uzdatniania wody, pomp i korytarza); 1.23. Dwukrotne malowanie farbami wapiennymi ścian i sufitów tynków wewnętrznych (pomieszczenia pomp, zbiorników uzdatniania wody); 1.24. Wykonanie tynków wew. jednowarstwowych gr 3mm z gipsu szpachlowego ręcznie na stropach (pomieszczenie socjalne, korytarz); 1.25. Wykonanie tynków wew. jednowarstwowych gr 3mm z gipsu szpachlowego ręcznie na ścianach (pomieszczenie socjalne, korytarz); 1.26. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pow. wew. gipsowych z gruntowaniem (pomieszczenie socjalne, korytarz); 1.27. Dwukrotne malowanie farbami olejnym pow. starych tynków wew. ścian z dwukrotnym szpachlowaniem (pomieszczenie socjalne); 1.28. Dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnic drzwiowych stalowych; 1.29. Dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi stalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie; 1.30. Dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej uprzednio malowanej; 1.31. Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na ścianach i filarach o powierzchni odbicia ponad 5m2; 1.32. Tynki zwykłe zewnętrzne kategorii II na ścianach na podłożach z cegły wyk. Mechanicznie; 1.33. Wykonanie tynków nakrapianych cementowych na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych wykonywane ręcznie; 1.34. Dwukrotne malowanie tynków elewacji farbą emulsyjną w kolorze piaskowym ; 1.35. Wykonanie opaski betonowej o szer. 50cm, grubości 15cm i wierzchniej warstwie gr 2cm na podłożu gruntowym przy budynku; 1.36. Wykonanie rusztowań do wyżej wymienionych prac; a) odżelaziacze i odmanganiacze hydroforów - opalenie farby olejnej - ręczne zeskrobanie farby olejnej - szpachlowanie - dwukrotne malowanie farbą olejną do powierzchni metalowych ( zachować istniejącą kolorystykę); b) zbiornik aeratora - ręczne zeskrobanie farby olejnej - dwukrotne malowanie farbą olejną do powierzchni metalowych ( z zachowaniem kolorystyki istniejącej); c) malowanie farbą olejną instalacji napowietrzającej i wodnej z zachowaniem istniejącej kolorystyki; d) wymiana wodomierzy w studniach głębinowych- szt 3: do dokumentacji wodomierza należy dołączyć : kartę gwarancyjną wodomierza, instrukcję eksploatacji, atest higieniczny dopuszczający do kontaktu z żywnością - studnia nr 2 wodomierz kolanowy MK- dn 80 - studnia nr 1; 3 wodomierz MWN dn 80; e) wymiana zasuw klinowych kołnierzowych : - dn 150 - 15szt przy zbiornikach odżelaziaczy, odmanganiaczy - dn 100 - 3szt przy zbiornikach hydroforowych; f) wymiana złoża filtracyjnego w zbiornikach odżelaziaczy , odmanganiaczy, ( należy dostarczyć atest higieniczny dopuszczający do kontaktu z żywnością złoże filtracyjne i środek do uaktywniana złoża), żwir filtracyjny o następujących granulacjach: - warstwa I - granulacja 0,8 - 1,4 - grubość zasypu 700mm - warstwa II - granulacja 2 - 3 - grubość zasypu 200mm - warstwa III - granulacja 3 - 5 - grubość zasypu 100mm - warstwa IV - granulacja 5 - 10 - grubość zasypu 100mm 2. Lokalizacja robót: 2.1. roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 1460 w Orzyszu ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numery rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 3. Warunki realizacji inwestycji: 3.1 realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki); 3.2 roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład); 3.3 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót (załącznika nr 6 do SIWZ), który będzie stanowił załączniki do umowy; 3.4 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.5 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.6 wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego; 3.7 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż 863 000,00 zł. (osiemset sześćdziesiąt trzy tysiące złotych) oraz dostarczył dowód ubezpieczenia; 3.8 wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wizja lokalna. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 05.06.2012r. do 12.06.2012r . Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim Panem Jerzym GONTOWSKIM tel. 87 437 22 20 lub z-cą Panem Janem SULŻYCKIM tel. 87 437 22 21. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie którą, części zamówienia powierzył podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). B. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium - post. nr 56/2012 roboty budowlane w budynku hydroforni nr 189 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 w Orzyszu. D. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot wadium i zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a; b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia nie niższa niż 100 000,00 zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). WZÓR UMOWY WRAZ Z HARMONOGRAMEM - podpisany (załączniki nr 5 i 6 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na roboty budowlane w budynku hydroforni nr 189 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 w Orzyszu w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia, c) wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO,budynek sztabu pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 08:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO,budynek sztabu pok. nr 109 kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.