Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU HYDROFORNI NR 189 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 1460 W ORZYSZU.
Numer ogłoszenia: 186300 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU HYDROFORNI NR 189 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 1460 W ORZYSZU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pokrycia papowego dachu, naprawa posadzki w pomieszczeniu socjalnym, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń i zbiorników, wymiana złoża filtracyjnego, wymiana wodomierzy oraz zasuw odcinających zbiorniki w budynku hydroforni nr 189 w JW. 1460 w Orzyszu. Budynek hydroforni nr 189 z wysokim parterem, konstrukcji murowanej, stropodach budynku konstrukcji żelbetowej, kryty papą asfaltową. Stolarka okienna z PCV, drzwiowa drewniana i stalowa. Obiekt wyposażony w instalację wodno - kan, elektryczną i odgromową. 1. Zakres robót obejmuje: 1.1. Krycie dachu papa termozgrzewalną dwuwarstwowo; 1.2. Wykonanie rusztu na wysokości od podłogi 2,5m pod okładziny z płyt gipsowych z listew drewnianych na stropach (pomieszczenie socjalne); 1.3. Wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej poziomo jedna warstwa gr 5cm (pomieszczenie socjalne); 1.4. Wykonanie okładzin z płyt kartonowo-gipsowych na stropach na ruszcie (pomieszczenie socjalne); 1.5. Wykonanie w pomieszczeniu socjalnym izolacji przeciwwilgociowej i przeciw wodnej z foli polietylenowej szerokiej; 1.6. Wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych poziomo gr 5cm pomiędzy legarami (pomieszczenie socjalne); 1.7. Wykonanie podłogi drewnianej z desek gr 25mm z uwzględnieniem klapy podłogowej do studzienki pomp (pomieszczenie socjalne); 1.8. Przybicie do podłóg płyt pilśniowych twardych gr 6,4mm; 1.9. Wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych (wykładzina obiektowa gr 3mm klasa ścieralności P w odcieniu brązu) - pomieszczenie socjalne; 1.10. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych do 2m2 (pomieszczenie socjalne); 1.11. Rozebranie nadproża z cegieł na zaprawie cementowej w celu podwyższenia otworu drzwiowego (pomieszczenie socjalne); 1.12. Ułożenie nadproża prefabrykowanego typ-19 o dł 1,20 nad otworem drzwiowym (pomieszczenie socjalne); 1.13. Wykonanie poszerzenia otworu drzwiowego o 10cm w ścianie z cegły (pomieszczenie socjalne); 1.14. Obsadzenie ościeżnicy stalowej dla drzwi wewnątrzlokalowych o wym. 0,9x2,00 m (pomieszczenie socjalne); 1.15. Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych cem.-wap. na ościeżach szerokości do 0,3m; 1.16. Wymiana płytek okładzinowych ściennych glazurowych układanych na kleju ( naprawa okładziny z płytek ściennych po demontażu ościeżnicy w pomieszczeniu socjalnym); 1.17. Skrzydła drzwiowe płytowe wew. fabrycznie wykończone (pomieszczenie socjalne); 1.18. Demontaż drzwi wejściowych do budynku drewnianych i montaż drzwi aluminiowych pełnych z wkładka termiczną w kolorze brązowym; 1.19. Wykucie w ścianach z cegły otworów z przeznaczeniem zamontowania kratek wentylacyjnych ( pomieszczenie hali zbiorników uzdatniania wody); 1.20. Obsadzenie kratek wentylacyjnych o wym 0,18x0,36 ( pomieszczenie hali zbiorników uzdatniania wody); 1.21. Zabezpieczenie folią podłóg; 1.22. Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich ( pomieszczenia socjalnego, pomp zbiorników uzdatniania wody, pomp i korytarza); 1.23. Dwukrotne malowanie farbami wapiennymi ścian i sufitów tynków wewnętrznych (pomieszczenia pomp, zbiorników uzdatniania wody); 1.24. Wykonanie tynków wew. jednowarstwowych gr 3mm z gipsu szpachlowego ręcznie na stropach (pomieszczenie socjalne, korytarz); 1.25. Wykonanie tynków wew. jednowarstwowych gr 3mm z gipsu szpachlowego ręcznie na ścianach (pomieszczenie socjalne, korytarz); 1.26. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pow. wew. gipsowych z gruntowaniem (pomieszczenie socjalne, korytarz); 1.27. Dwukrotne malowanie farbami olejnym pow. starych tynków wew. ścian z dwukrotnym szpachlowaniem (pomieszczenie socjalne); 1.28. Dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnic drzwiowych stalowych; 1.29. Dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi stalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie; 1.30. Dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej uprzednio malowanej; 1.31. Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na ścianach i filarach o powierzchni odbicia ponad 5m2; 1.32. Tynki zwykłe zewnętrzne kategorii II na ścianach na podłożach z cegły wyk. Mechanicznie; 1.33. Wykonanie tynków nakrapianych cementowych na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych wykonywane ręcznie; 1.34. Dwukrotne malowanie tynków elewacji farbą emulsyjną w kolorze piaskowym ; 1.35. Wykonanie opaski betonowej o szer. 50cm, grubości 15cm i wierzchniej warstwie gr 2cm na podłożu gruntowym przy budynku; 1.36. Wykonanie rusztowań do wyżej wymienionych prac; a) odżelaziacze i odmanganiacze hydroforów - opalenie farby olejnej - ręczne zeskrobanie farby olejnej - szpachlowanie - dwukrotne malowanie farbą olejną do powierzchni metalowych ( zachować istniejącą kolorystykę); b) zbiornik aeratora - ręczne zeskrobanie farby olejnej - dwukrotne malowanie farbą olejną do powierzchni metalowych ( z zachowaniem kolorystyki istniejącej); c) malowanie farbą olejną instalacji napowietrzającej i wodnej z zachowaniem istniejącej kolorystyki; d) wymiana wodomierzy w studniach głębinowych- szt 3: do dokumentacji wodomierza należy dołączyć : kartę gwarancyjną wodomierza, instrukcję eksploatacji, atest higieniczny dopuszczający do kontaktu z żywnością - studnia nr 2 wodomierz kolanowy MK- dn 80 - studnia nr 1; 3 wodomierz MWN dn 80; e) wymiana zasuw klinowych kołnierzowych : - dn 150 - 15szt przy zbiornikach odżelaziaczy, odmanganiaczy - dn 100 - 3szt przy zbiornikach hydroforowych; f) wymiana złoża filtracyjnego w zbiornikach odżelaziaczy , odmanganiaczy, ( należy dostarczyć atest higieniczny dopuszczający do kontaktu z żywnością złoże filtracyjne i środek do uaktywniana złoża), żwir filtracyjny o następujących granulacjach: - warstwa I - granulacja 0,8 - 1,4 - grubość zasypu 700mm - warstwa II - granulacja 2 - 3 - grubość zasypu 200mm - warstwa III - granulacja 3 - 5 - grubość zasypu 100mm - warstwa IV - granulacja 5 - 10 - grubość zasypu 100mm 2. Lokalizacja robót: 2.1. roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 1460 w Orzyszu ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numery rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 3. Warunki realizacji inwestycji: 3.1 realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki); 3.2 roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład); 3.3 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót (załącznika nr 6 do SIWZ), który będzie stanowił załączniki do umowy; 3.4 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.5 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.6 wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego; 3.7 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż 863 000,00 zł. (osiemset sześćdziesiąt trzy tysiące złotych) oraz dostarczył dowód ubezpieczenia; 3.8 wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wizja lokalna. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 05.06.2012r. do 12.06.2012r . Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim Panem Jerzym GONTOWSKIM tel. 87 437 22 20 lub z-cą Panem Janem SULŻYCKIM tel. 87 437 22 21. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie którą, części zamówienia powierzył podwykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). B. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium - post. nr 56/2012 roboty budowlane w budynku hydroforni nr 189 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 w Orzyszu. D. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot wadium i zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a; b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia nie niższa niż 100 000,00 zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). WZÓR UMOWY WRAZ Z HARMONOGRAMEM - podpisany (załączniki nr 5 i 6 do SIWZ ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na roboty budowlane w budynku hydroforni nr 189 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 w Orzyszu w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia, c) wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO,budynek sztabu pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 08:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO,budynek sztabu pok. nr 109 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205049N ul. Łuczańska w Giżycku
- "Budowa chodnika w Upałtach Małych"
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
- Przeprowadzenie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym w Dębinkach
- remont pomieszczeń w żłobku Jacek i Agatka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Remont elewacji Budynku Oświaty Nauki i Kultury- Szkoła Artystyczna w Ełku przy ulicy Armii Krajowej 21
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.