eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość - fotoradar wraz z wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Czersku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Czersk: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość - fotoradar wraz z wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Czersku
Numer ogłoszenia: 18629 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk , ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość - fotoradar wraz z wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Czersku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość w ruchu lądowym - fotoradaru - wraz z wyposażeniem. Minimalne wymagania techniczne dla urządzeń. Przyrząd do pomiaru prędkości (urządzenie radarowe) musi spełniać nw. wymogi i co najmniej następujące parametry techniczne: 1. być przewoźny, przystosowany do pomiarów w dowolnym miejscu przy drodze, łatwy w załadunku i rozładunku przez jednego strażnika, w konfiguracji w kontenerze służącym jako osłona wszystkich podzespołów w szczególności anteny, kamery, akumulatorów, generator, lampy błyskowej oraz innych urządzeń dodatkowych (np. modem WiFi), z możliwością łatwego transportu bez konieczności demontowania jego elementów, oraz z możliwością przebudowy poszczególnych podzespołów do konfiguracji na trójnogu i kompatybilnym maszcie; 2. posiadający możliwość ustawiania prędkości progowej w zakresie od 30 - 240 km/h z zakresem działki elementarnej 1 km/h; ma posiadać funkcję zapisu dozwolonej prędkości progowej i prędkości stwierdzonej; 3. przystosowany do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierowcy; 4. posiadający możliwość zdalnego sterowania wszystkimi funkcjami przyrządu (np. zmiana prędkości dozwolonej i progowej, włączanie/wyłączanie lampy błyskowej itp.) z odległości do 300 m za pomocą sieci bezprzewodowej Wi-Fi. 5. rejestrujący - po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej- w pamięci wykonany pomiar oraz zdarzenie drogowe z możliwością ich natychmiastowego odtworzenia na miejscu lub w dowolnym innym czasie bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia; 6. wykonujący jednoczesny pomiar prędkości i rejestracji zdarzeń drogowych pojazdów zbliżających się i oddalających względem przyrządu; 7. odróżniający i rejestrujący prędkości pojazdów oraz zdarzeń drogowych pojazdów osobowych i ciężarowych; 8. wykonujący identyfikację w dokumentacji pomiarowej: nr zdjęcia, nr przyrządu którym wykonano pomiar, zmierzona prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, adres pomiaru, kierunek pomiaru; 9. posiadający możliwość manualnego ustawienia długości pojazdu dla zakwalifikowania go jako pojazdu ciężarowego w przedziale 10-20 m; 10. wyposażony w system pamięci pozwalający na zarejestrowanie między innymi 30.000 zdarzeń drogowych bez ingerencji z zewnątrz i zapisem zdjęć w formacie uniemożliwiającym ich otwarcie innymi ogólnodostępnymi programami graficznymi; 11. posiadający funkcję przenoszenia zawartości pamięci przyrządu do komputera i posiadający kompatybilny program komunikacyjny do importu zawartości pamięci do programu analitycznego e-M@ndat; 12. posiadający funkcję wykonywania jednocześnie zdjęć dla pojazdów zbliżających jak i oddalających się względem urządzenia, oraz możliwość ustawienia odrębnych limitów prędkości w tym samym okresie czasu (jednocześnie) dla pojazdów nadjeżdżających i odjeżdżających np. 80 km/h i dla pojazdów ciężarowych odjeżdżających np. 50 km/h - powyższe należy udokumentować odpowiednimi zdjęciami wykonanymi w tej samej sesji zdjęciowej; 13. posiadający funkcje rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością- nie budząc wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu-wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia i ustawienia jasności, ostrości oraz kontrastu; 14. aparat cyfrowy (kamera) - pracujący w technice cyfrowej z podaniem nazwy i typu oraz możliwością zastosowania matrycy monochromatycznej i kolorowej (zapis obrazu w kolorze czarno-białym i kolorowym) z rozdzielczością nie mniejszą niż 1,5 mln pikseli i nie większą niż 3,5 mln pikseli wyposażony w odpowiednie filtry - odblaskowy i antyrefleksyjny; 15. umożliwiający wykonanie i rejestrację dwóch zdarzeń drogowych w ciągu 1 sekundy (powyższe udokumentowane za pomocą wykonanych dwóch zdjęć w ciągu 1 sekundy); 16. wykonywanie pomiarów i zdjęć wszystkim pojazdom przekraczającym ustalony limit graniczny; 17. lampa błyskowa z osobnym źródłem zasilania: - brak efektu przegrzania (konieczność działania przy każdym przejeżdżającym pojeździe przekraczającym ustalony limit prędkości); - możliwość wykonywania zdjęć zarówno w dzień jak i w nocy w sposób bezpieczny dla kierowcy; - czas pracy urządzenia bez konieczności ładowania akumulatorów min. 8 h; - interwał przeładowania lampy błyskowej max. 0,5 sekundy; 18. urządzenie wyposażone w akumulatory żelowe oraz urządzenia do ładowania akumulatorów; 19. poszczególne podzespoły urządzenia (antena, kamera, akumulatory, generator i inne, oraz przyrządy dodatkowe (np. lampa błyskowa) muszą się konfigurować do pracy na trójnogu wraz z możliwością jego zabudowy w pozycji trójnogu lub na stelażu w samochodzie (przy otwartych lub zamkniętych drzwiach tylnich); 20. minimum 98% wykonanych zdjęć musi nadawać się do dalszej obróbki dla wytworzenia dokumentacji mandatowo- procesowej; 21. urządzenie musi być przystosowane do pracy o każdej porze dnia i w różnych warunkach atmosferycznych; 22. urządzenie przystosowane do pracy przez całą dobę i w temperaturach zewnętrznych min.-10 stopni C do +50 stopni C - ogólnie, oraz w przypadku pracy na maszcie w temperaturach od -25 stopni C do +60 stopni C; 23. urządzenie wyposażone dodatkowo w laptop przystosowany do możliwości podglądu zarejestrowanych zdarzeń na drodze; 24. urządzenie winno być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych; Komputer - notebook o parametrach lub równoważny 1. procesor dwurdzeniowy do urządzeń mobilnych min. 3.0 Ghz, min. 2 MB cache L2, wydajność procesora 3DMARK VANTAGE, COU TEST: PERFORMANCE większe niż 5800; 2. dysk twardy z interfejsem SATA o pojemności min. 500 GB; 3. pamięć RAM min. 4 GB, FSB min. 800 Mhz; 4. karta grafiki zintegrowana z płytą główną, pamięć przydzielana dynamicznie min. 128 MB; 5. karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną; 6. karta sieciowa zintegrowana z płytą główną min. 10/100/1000 Mbps ze złączem RJ45, 7. karta sieciowa bezprzewodowa obsługująca standardy min. WiFi 802. 11b/ g; 8. napęd optyczny - nagrywarka DVD+/-RW Dual Layer; 9. wbudowane porty: min 3 x USB 2.0, min. 1xHDMI, min. 1 x RJ45, min. 1xD-SUB; 10. matryca o przekątnej min. 15,6 LED; 11. wbudowany czytnik kart min. SD/ MM/ MS; 12. komunikacja bezprzewodowa Bluetooth; 13. wbudowany wskaźnik - TouchPad; 14. system operacyjny: Windows 7 Professional 64 BIT 15. ładowarka samochodowa do notebooka; 16. torba do notebooka; 17. dodatkowa bateria do notebooka; 18. mysz ze złączem USB 2.0; 19. pendrive USP 2.0 min. 8 GB; 20. gwarancja min 24 miesiące Warunki gwarancji dotyczące sprzętu. 1. Minimalny okres gwarancji jaki Wykonawca musi udzielić na oferowane urządzenia to minimum 24 miesiące w systemie door - to - door; od dnia dostawy i oddania do użytkowania. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej. 2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego; 3. Wykonawca zapewni naprawę urządzenia w ciągu 7 dni w okresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku, gdy okres realizacji naprawy będzie trwał dłużej niż 7 dni Wykonawca dostarczy w terminie do 3-ch dni roboczych urządzenie zamienne tej samej klasy i parametrach technicznych na okres trwania naprawy; 4. Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zapewni dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 5 lat od daty upływu gwarancji; 5. Koszty dostawy sprzętu do naprawy po upływie gwarancji Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowego znajdującego się na terytorium RP. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni punktu serwisowego na terenie RP, koszty transportu ponosi Wykonawca. 6. W przypadku wystąpienia konieczności dokonania trzeciej naprawy tego samego przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy przedmiot na nowy, wolny od wad, o identycznych parametrach pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wymagania dodatkowe. 1. Dokumentacja urządzeń, instrukcje obsługi, oprogramowanie, wydruki, menu obsługi muszą być w języku polskim. 2. Wykonawca złoży wraz z ofertą szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia i oprogramowania. 3. Urządzenie musi posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu urządzenia radarowego do pomiaru prędkości - dokument należy złożyć wraz z ofertą. 4. Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydana przez uprawnione Laboratoria Ochrony Radiowej - dokument należy złożyć wraz z ofertą. 5. Urządzenie musi posiadać aktualne Świadectwo Legalizacji Urzędu Miar -wymagane wraz z dostawą urządzenia. 6. Urządzenie musi być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych. 7. Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia -na swój koszt -w terminie 7 dni od daty dostawy, osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi sprzętu i oprogramowania, co zostanie potwierdzone wystawieniem odpowiedniej dokumentacji np. certyfikatu. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel Wykonawcy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8. W celu zweryfikowania i potwierdzenia przez Zamawiającego jakości dostarczonych zdjęć każdy Wykonawca może być zobowiązany, po terminie składania ofert, do wykonania w obecności przedstawicieli Zamawiającego zdjęć fotoradarem stanowiącym przedmiot zamówienia na terenie Gminy Czersk, we wskazanym przez Zamawiającego czasie i miejscu. Do przeprowadzenia testów Zamawiający może wezwać Wykonawców, których oferty spełniają wymogi formalne i techniczne określone w SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane urządzenia będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Ciężar udowodnienia, iż urządzenia są równoważne spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają m.in. wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie należy do oferty załączyć stosowne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych równoważnych urządzeń. Zamówienie publiczne o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.50.00 - Aparatura radarowa 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 zł słownie zł: dwa tysiące

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadania wiedzy i doświadczenia: Do potwierdzenia: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 oraz zał. nr 4 - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa urządzeń do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Do potwierdzenia: podpisane oświadczenie - stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 oraz dokument wymieniony w punkcie 11.1 ppkt. 1 SIWZ; 3. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1. oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 11 i 15 ppkt. 5) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 3. w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 4. w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i technicznego podlegają sumowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodnie z zał. nr 3 2) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa urządzeń do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego, załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły zdawczo - odbiorcze. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z zał. nr 2; 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy - zgodnie z zał. nr 3; 5) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do ofert należy dołączyć: 1) Decyzję Prezesa Główny Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu urządzenia radarowego do pomiaru prędkości. 2) Orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratoria Ochrony Radiowej 3) Cztery zdjęcia wykonane oferowanym urządzeniem rejestrujące zdarzenia drogowe w ciągu 1 sekundy - zdjęcia seryjne (dwa zdjęcia wykonane przy użyciu lampy błyskowej, dwa bez jej użycia) 4) Cztery zdjęcia wykonane oferowanym urządzeniem jednocześnie dla pojazdów zbliżających jak i oddalających się względem urządzenia dokumentujące ustawienia odrębnych limitów prędkości w tym samym okresie czasu (jednocześnie) dla pojazdów nadjeżdżających i odjeżdżających (dwa zdjęcia wykonane przy pogodzie słonecznej, dwa przy pogodzie deszczowej lub w warunkach opadu śniegu). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 11. 1 ppkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 1 ppkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego- p. 52 - Urząd Miejski w Czersku ul. Kościuszki 27 89-650 Czersk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Czersku ul. Kościuszki 27 89-650 Czersk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.