eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Warszawa: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 186278 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno-Gospodarcze , ul. Rakowiecka 2A, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 58 56 525, faks 0 22 58 56 565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaopatrzenia mundurowego, w czterech częściach asortymentowych. Część I - Umundurowanie ćwiczebne. Część II - Umundurowanie wyjściowe. Część III - Koszule do umundurowania wyjściowego. Część IV - Kurtka do mundurów. Przedmioty zaopatrzenia mundurowego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną stanowiącą załączniki nr 1 - 12 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo - ilościowo - cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 13 do S.I.W.Z. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych składników umundurowania służbowego ABW, stanowi załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 września 2010 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, (Dz. U. z 2010 r. Nr 174, poz. 1180). 2). Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego położony na terenie Warszawy. 3). Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone składniki umundurowania były nowe, wolne od wad fabrycznych z bieżącej produkcji oraz ocechowane wszywkami zgodnymi z dokumentacją techniczno - technologiczną. 4). Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia zapakowanych pojedynczo w worki foliowe, oznakowane naklejkami zawierającymi następujące dane: a. nazwa, adres i znak firmowy producenta; b. nazwę wyrobu i numer wzoru; c. symbol i skład surowcowy materiału zasadniczego; d. wielkość wyrobu; e. miesiąc i rok produkcji wyrobu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.22.32.00-0, 18.33.20.00-5, 18.44.33.20-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1). W zależności od części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 18.07.2011 r. do godz. 10:00 w nw. wysokości: - 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) - dot. I Części - Umundurowanie ćwiczebne, - 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) - dot. IV Części - Kurtka do mundurów. 2). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno - Gospodarcze NBP O/O Warszawa Nr 15 1010 1010 0092 6313 9120 0000; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielnych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 3). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4). Niezabezpieczenie oferty wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia. 5). Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 6). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7). Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8). Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11). Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I Części - Umundurowanie ćwiczebne, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy przedmiotów umundurowania tj. asortymentu wyszczególnionego w I części zamówienia, o wartości, co najmicie 150 000,00 zł brutto każda. Dla IV Części - Kurtka do mundurów, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy przedmiotów umundurowania tj. asortymentu wyszczególnionego w IV części zamówienia, o wartości, co najmicie 200 000,00 zł brutto każda. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku w przypadku składania ofert na II i III część.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Biuro Administracyjno - Gospodarcze ABW, 02 - 652 Warszawa, ul. Samochodowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Biuro Administracyjno - Gospodarcze ABW, 02 - 652 Warszawa, ul. Samochodowa 5, Biuro Przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Umundurowanie ćwiczebne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną stanowiącą załączniki nr 1 - 6 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo - ilościowo - cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 13 do S.I.W.Z. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych składników umundurowania służbowego ABW, stanowi załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 września 2010 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, (Dz. U. z 2010 r. Nr 174, poz. 1180). 2). Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego położony na terenie Warszawy. 3). Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone składniki umundurowania były nowe, wolne od wad fabrycznych z bieżącej produkcji oraz ocechowane wszywkami zgodnymi z dokumentacją techniczno - technologiczną. 4). Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia zapakowanych pojedynczo w worki foliowe, oznakowane naklejkami zawierającymi następujące dane: a. nazwa, adres i znak firmowy producenta; b. nazwę wyrobu i numer wzoru; c. symbol i skład surowcowy materiału zasadniczego; d. wielkość wyrobu; e. miesiąc i rok produkcji wyrobu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.33.20.00-5, 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Umundurowanie wyjściowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną stanowiącą załączniki nr 7 - 9 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo - ilościowo - cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 13 do S.I.W.Z. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych składników umundurowania służbowego ABW, stanowi załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 września 2010 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, (Dz. U. z 2010 r. Nr 174, poz. 1180). 2). Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego położony na terenie Warszawy. 3). Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone składniki umundurowania były nowe, wolne od wad fabrycznych z bieżącej produkcji oraz ocechowane wszywkami zgodnymi z dokumentacją techniczno - technologiczną. 4). Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia zapakowanych pojedynczo w worki foliowe, oznakowane naklejkami zawierającymi następujące dane: a. nazwa, adres i znak firmowy producenta; b. nazwę wyrobu i numer wzoru; c. symbol i skład surowcowy materiału zasadniczego; d. wielkość wyrobu; e. miesiąc i rok produkcji wyrobu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.44.33.20-5, 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Koszule do umundurowania wyjściowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną stanowiącą załączniki nr 10 - 11 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo - ilościowo - cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 13 do S.I.W.Z. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych składników umundurowania służbowego ABW, stanowi załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 września 2010 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, (Dz. U. z 2010 r. Nr 174, poz. 1180). 2). Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego położony na terenie Warszawy. 3). Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone składniki umundurowania były nowe, wolne od wad fabrycznych z bieżącej produkcji oraz ocechowane wszywkami zgodnymi z dokumentacją techniczno - technologiczną. 4). Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia zapakowanych pojedynczo w worki foliowe, oznakowane naklejkami zawierającymi następujące dane: a. nazwa, adres i znak firmowy producenta; b. nazwę wyrobu i numer wzoru; c. symbol i skład surowcowy materiału zasadniczego; d. wielkość wyrobu; e. miesiąc i rok produkcji wyrobu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Kurtka do mundurów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną stanowiącą załącznik nr 12 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo - ilościowo - cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 13 do S.I.W.Z. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych składników umundurowania służbowego ABW, stanowi załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 września 2010 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, (Dz. U. z 2010 r. Nr 174, poz. 1180). 2). Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego położony na terenie Warszawy. 3). Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone składniki umundurowania były nowe, wolne od wad fabrycznych z bieżącej produkcji oraz ocechowane wszywkami zgodnymi z dokumentacją techniczno - technologiczną. 4). Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia zapakowanych pojedynczo w worki foliowe, oznakowane naklejkami zawierającymi następujące dane: a. nazwa, adres i znak firmowy producenta; b. nazwę wyrobu i numer wzoru; c. symbol i skład surowcowy materiału zasadniczego; d. wielkość wyrobu; e. miesiąc i rok produkcji wyrobu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.