Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Orły: DOSTAWA DLA OSP WACŁAWICE I DROHOJÓW UŻYWANYCH SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH
Numer ogłoszenia: 186277 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 016 6712693, 6712694, faks 016 6712693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DLA OSP WACŁAWICE I DROHOJÓW UŻYWANYCH SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa używanych ( 2 szt. ) samochodów pożarniczych dla ochrony przeciwpożarowej ( ratowniczo-gaśniczych ), przeznaczonych dla OSP w miejscowościach Drohojów i Wacławice. Zamawiający ustala minimalne parametry techniczno - użytkowe pojazdów: Pojazd nr 1 ( przeznaczony dla OSP Wacławice ) Rok produkcji - nie starszy niż z 1980 r. Zbiornik wody - 2000 l i więcej Autopompa - wydajność co najmniej 800 l/min Kabina - 9 osób Napęd terenowy - 4 x 4 Silnik - wysokoprężny, minimum 130 km Sanki pod motopompę Wspomaganie kierownicy Zamontowana sygnalizacja świetlno - dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego Przebieg - do 40000 km Wymiary pojazdu: - długość maksymalnie 655 cm - szerokość maksymalnie 250 cm - wysokość maksymalnie 2995 cm Pojazd nr 2 ( przeznaczony dla OSP Drohojów ) Rok produkcji - nie starszy niż z 1981 r. Zbiornik wody - 1500 l i więcej Autopompa - wydajność co najmniej 800 l/min Sanki pod motopompę Koła tylne bliźniacze Wspomaganie kierownicy Zamontowana sygnalizacja świetlno - dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego Przebieg - do 25000 km Wymiary pojazdu: - długość maksymalnie 595 cm - szerokość maksymalnie 215 cm - wysokość maksymalnie 268 cm Dodatkowo 1. Gwarancja minimum 6 miesięcy. 2. Wykonawca musi posiadać lub wskazać punkt serwisowania gwarancyjnego pojazdów położony na terenie województwa podkarpackiego i województw ościennych. 3. Pojazdy muszą posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane prawem do rejestracji na terenie Rzeczypospolitej. 4. Pojazdy muszą być sprawne technicznie, bezwypadkowe. 5. Kolor pojazdów - czerwony. 6. Miejsce dostawy - OSP Wacławice i OSP Drohojów. 7. Samochody muszą być udostępnione ( na koszt wykonawcy ) do oględzin wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i urządzeń w miejscu wskazanym przez zamawiającego, w przypadku oceny negatywnej zamawiający odstąpi od zakupu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie ustalono.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 5/. udzielą zamawiającemu minimum 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy 6/. zapewnią serwis gwarancyjny na terenie województwa podkarpackiego lub w województwach ościennych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w pkt I pkt 4 musi spełniać każdy z wykonawców oddzielnie. Ponadto: a/. wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia, b/. w pełnomocnictwie określą dokładnie zakres tego pełnomocnictwa a pełnomocnictwo dołączą do oferty. Błędnie lub nieprecyzyjnie określony zakres udzielonego pełnomocnictwa, może wywołać niekorzystne dla tych zamawiających skutki prawne, w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców, dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadkach wątpliwych, zamawiający będzie stosował się do przepisu art. 26 ust.3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wy-konawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację o posiadanej bazie umożliwiającej dokonywanie napraw gwa-rancyjnych lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu wobec wykonawcy, do wykonywania tych napraw na rzecz zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Urzędu Gminy Orły, 37-716 Orły ul. Przemyska 3 tel. 016 6712693 - bezpłatnie lub drogą pocztową, na pisemny wniosek o jej udostępnienie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Orły, 37-716 Orły ul. Przemyska 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach
- Wsparcie jednostki OSP w Żebrach poprzez zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Derewicznie.
- Zakup lekkiego samochodu specjalnego rozpoznawczo-ratowniczego dla OSP Więckowice
- Zakup średniego samochodu strażackiego dla OSP Wierzbno
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.