eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWNIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU PRODUKCYJNEGO NA PRZYCHODNIĘ LEKARSKĄ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Czersk: PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWNIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU PRODUKCYJNEGO NA PRZYCHODNIĘ LEKARSKĄ.
Numer ogłoszenia: 186239 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Inwalidów "Równość", ul. Pomorska 10, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 0-52 3953520, fax 0-52 3984507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rownosc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWNIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU PRODUKCYJNEGO NA PRZYCHODNIĘ LEKARSKĄ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWNIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU PRODUKCYJNEGO NA PRZYCHODNIĘ LEKARSKĄ Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: -roboty rozbiórkowe - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej -wykonanie prac remontowych budynku [ murowanie nowych ścianek działowych , tynkowanie .wykonanie nowych posadzek i okładzin ścian , roboty malarskie ] -wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan., co .wentylacji , elektrycznych w remontowanej części

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3000,00 zł słownie: trzytysiace.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy,którzy: l) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. l ustawy-załącznik nr 2, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaj ą obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 2 roboty o podobnym zakresie tj. min. prace remontowo-modernizacyjne o wartości 100tys.zł potwierdzone listami referencyjnymi 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierowania i wykonywania robót budowlanych 4)w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składają następujące dokumenty: a) przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości min. 100tys.zł lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości min. 100tys.zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy, b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i udokumentują to odpowiednią polisą ubezpieczeniową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) d) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty o podobnym zakresie tj. min. prace remontowo-modernizacyjne o wartości 100tys.zł potwierdzone listami referencyjnymi e) wykaz osób na stanowiskach kierowniczych, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień f) dowód wniesienia wadium g) zaświadczenie z banku o posiadanych środkach finansowych h) polisa ubezpieczeniowa lub potwierdzona kserokopia polisy od odpowiedzialności cywilnej min. na 100 tyś. zł i) informacje dotyczące prac zleconych podwykonawcom j)uproszczone kosztorysy ofertowe k)zaakceptowany wzór umowy l) harmonogram rzeczowo-finansowy obejmujący założenia płatności faktur wg wzoru umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rownosc.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielnia Inwalidów Równość Zakład Pracy Chronionej ul. Pomorska 10 89-650 Czersk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Spółdzielnia Inwalidów Równość Zakład Pracy Chronionej ul. Pomorska 10 89-650 Czersk w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.