eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Kłodzki › Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.248.640,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i finansowanie udziału własnego w zadaniach inwestycyjnych realizowanych w gminie Lewin Kłodzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Lewin Kłodzki: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.248.640,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i finansowanie udziału własnego w zadaniach inwestycyjnych realizowanych w gminie Lewin Kłodzki
Numer ogłoszenia: 186164 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lewin Kłodzki , ul. Nad Potokiem 4, 57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie, tel. 74 8698428, faks 74 8698273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.248.640,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i finansowanie udziału własnego w zadaniach inwestycyjnych realizowanych w gminie Lewin Kłodzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.248.640,00 zł (słownie: jeden milion dwieście czterdzieści osiem tysięcy sześćset czterdzieści złotych 00/100) z okresem spłaty w latach 2012-2020 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i finansowanie udziału własnego w zadaniach inwestycyjnych realizowanych w gminie Lewin Kłodzki. 1) Kredyt będzie przeznaczony na: a) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 455 860 zł, b) udział własny w zadaniach inwestycyjnych w kwocie 792 780 zł. 2) Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego w transzach w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku według zapotrzebowania zamawiającego z tym, że 1 transza po podpisaniu umowy w kwocie 120.000,00 zł. 3) Kredyt będzie spłacany wg zestawienia podanego poniżej wraz z odsetkami płatnymi do 15-tego każdego dnia miesiąca: Spłata kapitału nastąpi od stycznia 2012r. do grudnia 2020r. w sposób następujący, płatne miesięcznie do 18 -tego każdego miesiąca: 1) w 2012r. - spłata roczna wynosi 18.640,00 zł tj.,11 rat po 1.550 zł + 1 rata 1.590 zł 2) w 2013r. - spłata roczna wynosi 40.000,00 zł tj.,11 rat po 3.300 zł + 1 rata 3.700 zł 3) w 2014r. - spłata roczna wynosi 96.000,00 zł tj.,12 rat po 9.000 zł 4) w 2015r. - spłata roczna wynosi 96.000,00 zł tj.,12 rat po 9.000 zł 5) w 2016r. - spłata roczna wynosi 199.600,00 zł tj.,11 rat po 16.600 zł + 1 rata 17.000 zł 6) w 2017r. - spłata roczna wynosi 199.600,00 zł tj.,11 rat po 16.600 zł + 1 rata 17.000 zł 7) w 2018r. - spłata roczna wynosi 199.600,00 zł tj.,11 rat po 16.600 zł + 1 rata 17.000 zł 8) w 2019r. - spłata roczna wynosi 199.600,00 zł tj.,11 rat po 16.600 zł + 1 rata 17.000 zł 9) w 2020r. - spłata roczna wynosi 199.600,00 zł tj.,11 rat po 16.600 zł + 1 rata 17.000 zł 4) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. 5) Odsetki będą przez zamawiającego płatne na bieżąco, pierwsze od pierwszego wykorzystania kredytu. 6) Obowiązującą w umowie stawką referencyjną będzie stawka WIBOR 1M. 7) Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek bieżący Zamawiającego. 8) Przewiduje się transze wypłaty kredytu. 9) Kredyt zostanie udzielony w PLN. 10) Rozliczenia związane z udzieleniem i obsługą kredytu będą dokonywane w PLN. 11) Zamawiający po wyborze oferenta dostarczy pozytywną opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty kredytu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane oświadczenia w tym zakresie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane oświadczenia w tym zakresie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane oświadczenia w tym zakresie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane oświadczenia w tym zakresie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane oświadczenia w tym zakresie zgodnie z SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lewin Kłodzki ul. Nad Potokiem 4 57-343 Lewin Kłodzki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lewin Kłodzki ul. Nad Potokiem 4 57-343 Lewin Kłodzki Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.