eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Remont i doposażenie świetlicy wiejskiej w msc. Wielka Tymawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Biskupiec: Remont i doposażenie świetlicy wiejskiej w msc. Wielka Tymawa
Numer ogłoszenia: 186151 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155437 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i doposażenie świetlicy wiejskiej w msc. Wielka Tymawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Remont i doposażenie świetlicy wiejskiej w msc. Wielka Tymawa. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa, przebudowa i remont wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną Świetlicy wiejskiej w miejscowości Wielka Tymawa oraz wykonanie zagospodarowania działki na której zlokalizowana jest świetlica w zakresie budowy ogrodzenia, utwardzenia terenu kostką betonową i zieleni; Zakres niniejszego opracowania w zakresie obiektów kubaturowych obejmuje istniejący budynek świetlicy wiejskiej oraz dobudowę zadaszonej wiaty i elementy zagospodarowania terenu. Budynek świetlicy wiejskiej po wykonaniu jego przebudowy, rozbudowy i remontu będzie obiektem parterowym, bez podpiwniczenia i użytkowego poddasza, pełniącym funkcję kulturalno-oświatową dla lokalnego środowiska. W jego części parterowej przewidziano pomieszczenia : świetlicy, kuchni z magazynkiem, WC męski oraz damski i dla niepełnosprawnych, szatnię i wiatrołap, oraz pomieszczenie kotłowni. W strefie wejścia do budynku w ramach rozbudowy, zaprojektowano przybudowaną do szczytu budynku zadaszoną wiatę. Zakres remontu i przebudowy istniejącego budynku świetlicy obejmuje : - rozbiórkę ścian wewnętrznych w zakresie określonym w projekcie - rozbiórkę istniejącej podłogi drewnianej z podkładem - wykonanie podciągu w świetlicy w miejsce rozebranej ściany wraz ze słupami i stopami fundamentowymi żelbetowymi - wykucie istniejących wieńców żelbetowych w poziomie stropodachu i wykonanie nowych do projektowanego poziomu oparcia murłat dachu. - wykonanie nowej konstrukcji dachu. Dach dwuspadowy pokryty blachą dachowkową. - skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ze ścian - wykonanie odgrzybiania murów metodą chemiczną. - odkrycie murów fundamentowych do poziomu ław, wykonanie ich odgrzybienia i nową izolację pionową przeciwwilgociową powłokową wewnątrz i na zewnątrz budynku - wykonanie ścian działowych zgodnie z projektem - wykonanie posadzek i tynków wewnętrznych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - roboty malarskie - wykonanie elewacji budynku - wewnętrzne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i centralnego ogrzewania - technologia kotłowni - wewnętrzna instalacja elektryczna i alarmowa - instalacja odgromowa - przyłącze wodociągowe - przyłącze kanalizacyjne z zbiornikiem na ścieki - przyłącze energetyczne - kablowe - w ramach rozbudowy dobudowę wiaty o konstrukcji drewnianej Projektowane zagospodarowanie terenu : na terenie działki projektuje się : - remont i przebudowę wnętrza istniejącego budynku świetlicy - w ramach rozbudowy, dobudowę zadaszonej wiaty do szczytu budynku. - przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego - budowę nowego przyłącza kanalizacyjnego - budowę bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 10 m3 - budowę przyłącza energetycznego kablowego od złącza pomiarowego do rozdzielni głównej w budynku. - budowę ogrodzenia działki z siatki na słupkach osadzonych w cokole betonowym. - utwardzenie terenu z kostki betonowej. - trawniki z niskimi krzewami. Zestawienie powierzchni : - powierzchnie utwardzone kostką betonową - 325.00 m2 - powierzchnia zieleni - 480.00 m2 Doposażenie świetlicy: 1Zakup i dostawa stołów konferencyjnych, fabrycznie nowych, z drewnianym blatem, sześcioosobowych, składanych - sztuk 15 długość - 180 cm, szerokość - 100 cm, wysokość 74 cm. - blat z płyty wiórowej laminowanej o grubości minimum 28 mm , ze wzmocnieniem zapobiegającym wyginaniu się blatu i chwianiu stołu, krawędzie oklejone na gorąco obrzeżem PCV 2 mm, kolor blatów olcha - nogi stalowe ze stopkami do regulacji, składany do środka stelaż o konstrukcji metalowej, w kolorze jasnoszarym lub chrom 2Zakup i dostawa krzeseł konferencyjnych, fabrycznie nowych, z oparciem, bez podłokietników, z siedziskami pokrytymi materiałem, metalowych, z możliwością sztaplowania - sztuk 90 -bez podłokietników -stelaż metalowy na 4 nogach _ kolor do uzgodnienia -siedzisko i oparcie tapicerowane miękkie, Kolor siedziska brąz. -Krzesło konferencyjne z profilowanym siedziskiem obitym materiałem -Oparcie profilowane obite jak siedzisko- Podstawę krzesła stanowi czteronożny stelaż wykonany z rurek stalowych, do którego przymocowane jest sztywno siedzisko i oparcie. -Elementy stelażu, które opierają się na podłodze muszą być wykończone nakładkami z tworzywa sztucznego. -Siedzisko krzesła wykonane z formatki ze sprężystego tworzywa sztucznego PP. Siedzisko posiada zaokrągloną krawędź przednią w celu zmniejszenia ucisku na mięśnie ud i zapobiegania uczuciu drętwienia kończyn dolnych podczas siedzenia. -Tylny, wypukły profil siedziska ułatwiający prawidłowe pozycjonowanie miednicy. Stelaż siedziska nie może wychodzić poza obręb - szczególnie z bocznych stron siedziska, Oparcie krzesła - krótkie, wykonane z profilowanej formatki - tapicerowane. -Wyprofilowane oparcia na wysokości odcinka lędźwiowego kręgosłupa w korelacji z profilem siedziska, zapewniające prawidłowe podparcie lędźwiowe niezbędne podczas długotrwałego siedzenia. -Szerokość siedziska i oparcia pozwalająca na utrzymanie prawidłowej pozycji ciała nie ograniczając jednocześnie możliwości zmiany pozycji ciała podczas siedzenia. - Możliwość sztaplowania krzeseł w ilości nie mniej niż 12 szt. w słupku. -Krzesło powinno posiadać tkaninę odporną na ścieranie, trudnopalność zgodnie z normą polską BS EN 1021. -Dodatkowo krzesło musi spełniać normy i atesty wytrzymałościowe oraz posiadać pozytywny protokół ergonomiczny. -Krzesło powinno posiadać właściwości ergonomiczno fizjologiczne, pozwalające na wykorzystywanie jako krzesła konferencyjnego. 3Zakup i dostawa oraz montaż mebli kuchennych, na wymiar (do uzgodnienia podczas realizacji remontu i przebudowy pomieszczeń kuchennych świetlicy) Zamawiający ma na myśli fabrycznie nowe meble kuchenne, wykonane na wymiar z płyty wiórowo laminowanej koloru grusza polna, w komplecie mebli ma znajdować się stół oraz cztery krzesła kuchenne, metalowe, z oparciem, z siedziskiem ze sztucznej skóry koloru brąz. Do szafek i drzwiczek Wykonawca wykona uchwyty metalowe standard w kolorze srebrnym. Jeden z blatów szafek będący w komplecie z meblami ma być pokryty blachą nierdzewną posiadającą porowatość 0,80 jak również atest materiałowy potwierdzający skład chemiczny i Deklarację Zgodności o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością i woda pitną. Wszystkie szafki mają być na stopkach do poziomowania oraz posiadać cokół przedni oraz przy blatach listwy przyścienne. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji mebli kuchennych własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w terminie do dnia odbioru robót budowlanych przy w/w zadaniu głównym. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy wraz z instalacją mebli kuchennych telefonicznie w terminie nie krótszym niż 2 dni przed faktycznym terminem dostawy. Dostawa i instalacja mebli kuchennych zostanie potwierdzona dwustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym. W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić instalację mebli będących przedmiotem zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach ich zamontowania. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty związane z przedmiotem tj.: Atest higieniczny dopuszczający do kontaktu z żywnością na meble wykonane z płyty wiórowo laminowanej koloru grusza polna; Atest materiałowy potwierdzający skład chemiczny blachy nierdzewnej o porowatości poniżej 0,80 użytej do produkcji blatów oraz deklarację zgodności o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością i wodą pitną. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi na meble kuchenne nie krótszej niż 24 miesiące od daty dostawy . 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a.Projekt techniczno-technologiczny rekultywacji składowiska b.Analiza oddziaływań środowiskowych składowiska na etapie zamknięcia składowiska i rekultywacji c.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Ogólnobudowlanych Mariusz Chachulski, Zbiczno, 87-305 Zbiczno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 873570,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 377242,99

  • Oferta z najniższą ceną: 377242,99 / Oferta z najwyższą ceną: 396727,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.