eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Zadanie nr 1 Termomodernizacja -wymiana okien w budynku Oddziału Rehabilitacji w Myszkowie, ul. Grzybowa 4 Zadanie nr 2 Termomodernizacja -wymiana okien i drzwi zewnętrznych budynek B-2 Przych. Rej. Nr 3 i administracyjno-biurowy SP ZOZ w Myszkowie, ul. W

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Myszków: Zadanie nr 1 Termomodernizacja -wymiana okien w budynku Oddziału Rehabilitacji w Myszkowie, ul. Grzybowa 4 Zadanie nr 2 Termomodernizacja -wymiana okien i drzwi zewnętrznych budynek B-2 Przych. Rej. Nr 3 i administracyjno-biurowy SP ZOZ w Myszkowie, ul. Wolności 29.
Numer ogłoszenia: 186147 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, ul. Wolności 29, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3138978, fax 034 3138978.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Termomodernizacja -wymiana okien w budynku Oddziału Rehabilitacji w Myszkowie, ul. Grzybowa 4 Zadanie nr 2 Termomodernizacja -wymiana okien i drzwi zewnętrznych budynek B-2 Przych. Rej. Nr 3 i administracyjno-biurowy SP ZOZ w Myszkowie, ul. Wolności 29..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1: 1)Wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z białych profili PCV pięciokomorowych - o łącznej pow. w świetle ościeżnicy (PCV) : 51,2m2 - w tym okna o wymiarach zewnętrznych: - 56,5 x 53,5 cm (typowe) - 1 szt, - 174 x 178 cm (dwurzędowe, dwudzielne) - 18 szt, - 89 x 178 cm (dwurzędowe, dwudzielne) - 1 szt, - 73 x 123 cm (jednorzędowe, jednodzielne) - 2 szt. 1.1 Obróbki tynkarskie ościeży płytami G-K. 1.2. Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Zadanie nr 2: 1. Wymiana drewnianych okien skrzynkowych na okna z białych profili PCV pięciokomorowych - o łącznej pow. w świetle ościeży (PCV) ; 60,1 m2 - w tym okna o wymiarach zewnętrznych: - 106 x 115 cm (jednorzędowe, dwudzielne - 1 szt. - 106 x 170 cm (jednorzędowe, dwudzielne) - 1 szt. - 128 x 203 cm ( dwurzędowe) - 26 szt. 1.2. Wymiana drewnianych drzwi zewnętrznych z naświetlem górnym - na stolarkę z profili ciepłych aluminiowych - aluminiowych powierzchni 4,25 m2 w tym: - naświetle górne nad w/w drzwiami o wym. Zew. 125 x 120 cm - 1 szt. 1.2. Domurowania do ościeży płytkami z betonu komórkowego komórkowego tynkami cienkowarstwowymi. 1.3. Wymiana parapetów zewnętrznych i uzupełnienie wewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogów określonych w Art.24. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób oceny spełnia/nie spelnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 3.Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 4.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o akceptacji warunków zawartych we wzorze umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozmyszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, Dział Zamówień Publicznych 42-300 Myszków, ul. Wolności 29..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Swkretariat Dyrekcji Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, ul. Wolności 29..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja wymiana okien w budynku Oddziału Rehabilitacji w Myszkowie,42-300 Myszków ul. Grzybowa 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.42.21.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku B-2 Przych. Rej. nr 3 i administracyjno-biurowy SP ZOZ w Myszkowie, ul. Wolności 29..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.42.11.14-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.