eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Remont drogi transportu rolniczego- ul. Wiślanej w Bieruniu - etap 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Bieruń: Remont drogi transportu rolniczego- ul. Wiślanej w Bieruniu - etap 1
Numer ogłoszenia: 186106 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, fax (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi transportu rolniczego- ul. Wiślanej w Bieruniu - etap 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi transportu rolniczego - ul. Wiślanej w Bieruniu - etap I . 1. Zakres robót obejmuje : 1. Roboty ziemne - 117,09 m3 z wywozem na odległość do 2 km - uzupełnienie nasypów w poboczach- 67,84 m3; 2. Nawierzchnia drogowa - profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1976 m2 + zjazdy 119,55 m2; - podbudowa z pospółki grub. 20 cm - 1976 m2 + zjazdy 119,55 m2 - wykonanie nawierzchni ze ścieru asfaltowego w-wa dolna grub. 12cm - 1638 m2, w-wa górna grub.3 cm - 1591,2 m2 ; - wykonanie nawierzchni ze ścieru asfaltowego na zjazdach grub. 15 cm - 119,55m2 3. Roboty towarzyszące - plantowanie powierzchni terenu 1049,73 m2; - ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzewów - 0,104 ha 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy : 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą; 2) dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami drogowymi; 3) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , roboty związane z budową lub remontem dróg o nawierzchniach tłuczniowych lub bitumicznych o łącznej wartości brutto co najmniej 450.000 zł. Przy ocenie spełnienia tego warunku zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , 4) udzielą pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 24 miesiące , licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady: spełnia- nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymagania-mi określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia : 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, że : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, 2. Oświadczenie , że po zapoznaniu się z SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie , że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert , a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do SIWZ w ciągu 8 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty. 4. W przypadku wyboru oferty, gwarantuje posiadanie ważnego, w całym okresie trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. 6. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenie o ujęciu w kosztach ogólnych kosztów nie wynikających z przedmiaru robót m.in. kosztów oznakowania robót na czas prowadzenia remontu , przywrócenia otoczenia do stanu pierwotnego, składowania materiałów. 8. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykonany będzie siłami własnymi wykonawcy bez zatrudniania podwykonawców. Wzory oświadczeń 1 - 7 dołączone są do SIWZ. Oświadczenie 8 znajduje się na wzorze formularza oferty. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z ww. dokumentów, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii . Lista wymaganych dokumentów : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87/2006 poz. 605 ) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się potwierdzenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie , robót związanych z budową lub remontem dróg o nawierzchniach tłuczniowych lub bitumicznych o łącznej wartości brutto co najmniej 450.000 zł. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazie, koniecznych dla spełnienia warunku z pkt IV.3. SIWZ. 4. Uprawnienia budowlane osób, które będą kierowały robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dowód wpłaty składek członkowskich ( w przypadku braku oznaczenia ważności na zaświadczeniach). Uwaga : 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności jest taki sam , jak dotyczący dokumentów , o których mowa w pkt 1 niniejszej uwagi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych p.16).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 ( kancelaria - parter ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.