eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Konserwacja ambony kościoła p.w. św. Jadwigi we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Wrocław: Konserwacja ambony kościoła p.w. św. Jadwigi we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 186100 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymsko-Katolicka Parafia p.w. św. Jadwigi we Wrocławiu , ul. Wolska 6, 54-076 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 349 39 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrodelko.parafia.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja ambony kościoła p.w. św. Jadwigi we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie ambony Faza I 1. Ustawienie rusztowania przy obiekcie 2. Pomiary, dokładny opis stanu zachowania oraz jego dokumentacja. 3. Oznaczenie poszczególnych elementów obiektu przed rozpoczęciem demontażu. 4. Demontaż elementów ruchomych, przy jednoczesnym ich zabezpieczeniu. Przygotowanie do transportu do pracowni konserwatorskiej. 5. Przewiezienie elementów ruchomych do pracowni. 6. Przeprowadzenie uzupełniających badań odkrywkowych, określenie pierwotnej kolorystyki elementów obiektu, jak również autentyczności poszczególnych jego fragmentów. 7. Podklejenie rozwarstwień, położenie łusek i pęcherzy oraz zabezpieczenie miejsc zagrożonych (ew. żywice akrylowe lub coletta przez bibułkę japońską). 8. Przeprowadzenie prób na usuwanie wtórnych przemalowań i retuszy polichromii oraz złoceń. 9. Zebranie wniosków z przeprowadzonych badań i prób, ustalenie zakresu usuwania wtórnych nawarstwień. Faza II 10. Usunięcie wtórnych nawarstwień (termiczne, chemiczne, mechaniczne) - przemalowania, zaprawy, kity, złocenia niezgodne z techniką oryginału i znajdujące się w złym stanie. 11. Wykonanie prób na wybór i stężenie środka do impregnacji uszkodzonego zabytkowego drewna. 12. Strukturalna impregnacja materiału konstrukcyjnego połączona z dezynfekcją przez: zanurzenie pędzlowanie, injekcje, (proponowane środki akrylowe Osolan K-16 lub Paraloid B-72 z dodatkiem PCMC). 13. Wykonanie reperacji stolarskich rzeźby (klejenie rozstępów i pęknięć) oraz łączenia mechaniczne. 14. Rekonstrukcja ubytków drewna. 15. Przygotowanie miejsc ubytków i ich krawędzi przed założeniem kitów i zapraw (użycie np. szelaku, werniksów akrylowych). 16. Uzupełnienie ubytków zaprawy i warstwy malarskiej oraz opracowanie powierzchni wypełnień (skład zaprawy dostosowany do oryginału). 17. Nałożenie warstw izolacyjnych oraz podkładów pod złocenia (warstwy zgodne z oryginałem). 18. Wykonanie retuszy i rekonstrukcji polichromii oraz złoceń w dopasowaniu do stanu i techniki odsłoniętego oryginału. Uzupełnienia złoceń - złotem płatkowym oraz w proszku. 19. Nałożenie werniksów końcowych innych warstw izolacyjnych. Faza III 20. Przewiezienie zakonserwowanych elementów ruchomych obiektu do kościoła. 21. Montaż wszystkich elementów obiektu w miejscu pierwotnym. 22. Demontaż rusztowania 23. Dokumentacja konserwatorska powykonawcza: opisowa, fotograficzna i rysunkowa, komputerowa. AMBONA 1.Elementy płaskorzeźbione400dm2 (pow.) 2.Rzeźba pełna750dm2 (pow.) 3.Elementy złocone (płaskorzeźba)135dm2 (pow.) 4.Elementy złocone (rzeźba pełna)170dm2 (pow.) 5.Elementy polichromii architektura1080dm2 (pow.) 6.Elementy złocone architektura120dm2 (pow.) 7.Elementy konstrukcyjne - odwrocie100dm2 (pow.) 8. Badanie oryginalnej kolorystykiwycen indywidualna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000 zł, W przypadku złożenia wadium w pieniądu, wadium należy wpłacić na konto : 45 2030 0045 1110 0000 0035 6740 z dopiskiem wadium na przetarg

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 oraz w niniejszej specyfikacji tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń przez wykonawcę...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane przez wykonawcę - zał. nr 3 do SIWZ (wzór); 2) jeżeli wykonawca pochodzi z kraju lub ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokumenty lub oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego wystawione w kraju jego pochodzenia lub, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3) wykaz minimum trzech wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi referencjami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie, (zał. nr 4) 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji malarstwa i rzeźby polichromowanej uzyskany nie wcześniej niż 15 lat przed wszczęciem postępowania (zał. nr 5) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6) 6) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej przedmiotu zamówienia (zał. Nr 7) W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą wykonawca przedłoży dodatkowo: 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zrodelko.parafia.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzymsko-Katolicka Parafia p.w. św. Jadwigi we Wrocławiu, ul. Wolska 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Rzymsko-Katolicka Parafia p.w. św. Jadwigi we Wrocławiu Wolska 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prace są dofinansowane przez Gminę Wrocław.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.