eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia drogowego, budynków oraz innych obiektów Gminy Biskupiec oraz do budynków i innych obiektów Biskupieckiego Domu Kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Biskupiec: Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia drogowego, budynków oraz innych obiektów Gminy Biskupiec oraz do budynków i innych obiektów Biskupieckiego Domu Kultury.
Numer ogłoszenia: 186085 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178545 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia drogowego, budynków oraz innych obiektów Gminy Biskupiec oraz do budynków i innych obiektów Biskupieckiego Domu Kultury..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do oświetlenia drogowego, budynków oraz innych obiektów Gminy Biskupiec oraz do budynków i innych obiektów Biskupieckiego Domu Kultury zgodnie z poniższą specyfikacją: Szacunkowa ilość zamawianej energii: 1 850 989,00 kWh Dostawa codzienna - całodobowa energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz. Podane ilości kWh oraz moc oraz punkty poboru, taryfy są ilościami/pozycjami przewidywanymi. Określenie przewidywanych parametrów poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach/parametrach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości/parametrów, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii), oraz faktyczne pozostałe parametry m.in. punkty, taryfy, moce uzależnione będą wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od zmiany poszczególnych ilości/parametrów Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmianę grup taryfowych lub/oraz mocy umownych w wybranych punktach poboru (w trakcie trwania umowy) w celu optymalizacji kosztów przesyłowych. Zamawiający poczyni odpowiednie ustalenia i działania samodzielnie z OSD. O odpowiednich zmianach zostanie także poinformowany Wykonawca, a ewentualne zmiany zostaną uwzględnione we właściwym załączniku do umowy zakupu energii elektrycznej. Zmiana grup taryfowych nie będzie mieć wpływu na cenę jednostkową energii elektrycznej, ponieważ Zamawiający wymaga przedstawienia oferty z ceną całodobową. Wykonawca wyraża zgodę na powyższe. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg ceny wynikającej ze złożonej oferty. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zawartą obowiązującą umowę lub posiadać promesę zawarcia umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na podstawie której można prowadzić dystrybucję energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego. Szczegółowe dane niezbędne do wystawienia faktur (np. NIP) zostaną przekazane Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Aktualnym Sprzedawcą energii elektrycznej do obiektów zamawiającego jest ENERGA-OBRÓT SA z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Mikołaja Reja 29. Wykonawca zobowiązuje się dokonać w imieniu Zamawiającego wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów kompleksowych, na podstawie załączonych do Umowy pełnomocnictw. Wykonawca zobowiązuje się do pomocy w zawarciu przez Zamawiającego z OSD umów dystrybucyjnych tj. w szczególności przygotować niezbędne dokumenty i przedłożyć Zamawiającemu do podpisania, o ile Zamawiający nie jest już stroną samodzielnej umowy dystrybucyjnej. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawę, usługi lub dostawę spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Energa Obrót SA, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410792,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 485168,28

  • Oferta z najniższą ceną: 485168,28 / Oferta z najwyższą ceną: 517953,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.