eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Zielona Góra: Usługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24
Numer ogłoszenia: 186075 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze, ul. Dr. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-64 4560930 lub 32, fax 0-68 4560901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lus.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 74610000-8 usługi ochroniarskie Przedmiotem zamówienia jest Usługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24, w formie całodobowej przez jednego umundurowanego strażnika na zmianie, która realizowana jest przez wyspecjalizowaną koncesjonowaną firmę ochroniarską. 1 Informacje ogólne: 1,1 Parametry obiektu: 1, Powierzchnia zabudowy 698,00 m2 2, Powierzchnia netto ogółem 2384,78 m2 3 Kubatura budynku 9.783,00 m3 4 Powierzchnia posesji 951,00m2 5 Liczba kondygnacji 5 1,2 Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje ochrony i zabezpieczeń: -system sygnalizacji i monitoringu pożarowego. 1,3 Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze nie jest objęty wykazem obiektów podlegających obowiązkowej ochronie. Zasady ochrony osób, obiektów i mienia reguluje Decyzja Nr15 / IN Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2004 r. - plany ochrony są zatwierdzane przez Kierownika jednostki. 2, Zakres i wymogi świadczenia usług ochrony: 2,1 Ochrona obiektu i mienia będzie realizowana przez całą dobę, we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy) jednym umundurowanym strażnikiem na zmianie. 2,2 Usługi ochrony będą realizowane w okresie 28 miesięcy tj. od 01.10.2008 r. - 31.01.2011 r. 2,3 Ochrona obiektu i mienia może być realizowana tylko przez wyspecjalizowaną, koncesjonowaną firmę ochroniarską. 2,4 Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę oraz stanowić stały oddział wydzielony do ochrony obiektu zgodnie z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 1 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 2,5 Wykonawca będzie posiadał grupy interwencyjne, które mają za zadanie wsparcie ochrony całodobowej w obiekcie - czas dojazdu do dozorowanego obiektu do 10 min. 2,6. Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy, w obiekcie elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów i będzie monitorował pracę pracowników ochrony, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony udostępniał Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończonym miesiącu. 3, Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy usług ochrony: -Zabezpieczanie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieupoważnionych. -Zabezpieczanie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektu. -Sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, z uwzględnieniem pomieszczeń wymagających szczególnej ochrony i nadzoru. -Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego w tym niedoboru kluczy, braku zabezpieczenia pomieszczenia poprzez odciśnięcie plomby referentką itp. -Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu i posesji oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i w uzgodnieniu ze Zamawiającym - organów ścigania oraz udzielanie im wszelkich informacji w tym zakresie, -Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego, -Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu pożarowego, -Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających/ pracujących poza godzinami i dniami pracy urzędu, -Ciągłe, aktywne przebywanie pracowników ochrony w Obiekcie podlegającym dozorowi wg harmonogramu służb dozoru, -Dokonania obchodu wewnątrz obiektu i na zewnątrz obiektu poza godzinami pracy urzędu tj. sprawdzenie zabezpieczenia pomieszczeń, sprawdzenie zamknięcia okien, wygaszenie świateł na korytarzach, klatkach schodowych i ewentualnie pozostawionych w toaletach, Obchód należy wykonać co najmniej 3 razy na dobę w czasie poza godzinami pracy urzędu w uzasadnionych charakterem ochrony odstępach czasowych jeden od drugiego, -Sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu, -Natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego się na terenie strzeżonego Obiektu ( natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, służb wewnętrznych Wykonawcy, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, w przypadku zagrożenia osób i mienia, -Ustalanie uprawnień do przebywania osób na terenie dozorowanym, -Wzywanie osób do opuszczenia Obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanym lub w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku, -Sprawdzenie opuszczenia dozorowanego Obiektu przez osoby obce, po opuszczeniu Obiektu przez pracowników Zamawiającego, pracowników wynajmujących pomieszczenia w obiekcie Zamawiającego oraz firmy sprzątające, -Sprawdzanie opuszczenia placu parkingowego przez pojazdy nie posiadające stosownego zezwolenia Zamawiającego po godzinach pracy urzędu, -W przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej i telefonicznej - powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby (Pogotowie energetyczne, Pogotowie wodociągowe) oraz Zamawiającego i podjąć działania mające na celu zapobieżeniu skutkom awarii -Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w Książce Służb -Prowadzenie ewidencji kluczy wydanych/zdanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.) tj: a. Posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegający wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Ubiegający się o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą wykazać, że: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, - posiadają aktualną koncesję w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. 2005 Nr 145, poz. 1221 ze zm.), - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. - spełniają warunki zawarte w pkt 6 SIWZ. pkt 6 SIWZ - Wymagane dokumenty od Wykonawcy a. Uwierzytelniona kserokopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia i osób. b. Uwierzytelniona kserokopia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. c. Wykaz wykonanych i wykonywanych usług ( min.3 ) w zakresie ochrony w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 4 SIWZ d. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. Uwierzytelniona kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, Powyższe dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem zgodnie z zapisem pkt.8 lit b SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ubiegający się o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą wykazać, że: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2, - posiadają aktualną koncesję w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. 2005 Nr 145, poz. 1221 ze zm.), - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. - spełniają warunki zawarte w pkt 6 SIWZ. pkt 6 SIWZ - Wymagane dokumenty od Wykonawcy a. Uwierzytelniona kserokopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia i osób. b. Uwierzytelniona kserokopia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. c. Wykaz wykonanych i wykonywanych usług ( min.3 ) w zakresie ochrony w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 4 SIWZ d. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. Uwierzytelniona kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, Powyższe dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem zgodnie z zapisem pkt.8 lit b SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lus.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LUBUSKI URZĄD SKARBOWY 65 -054 Zielona Góra ul. dr Pieniężnego 24 tel. 068 456-09-30 /-00 /-02, fax 068 456-09-01 cena SIWZ 3,00zł plus koszty przesyłki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: LUBUSKI URZĄD SKARBOWY 65 -054 Zielona Góra ul. dr Pieniężnego 24 tel. 068 456-09-30 /-00 /-02, fax 068 456-09-01 pok. 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.