eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Siewierz: Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 186050 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94417 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o., ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 6741142, faks 32 6741471.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka samorządu województwa śląskiego z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest dostawa produktów leczniczych Zadanie nr 1/pakiet nr 1 - leki I Zadanie nr 1/pakiet nr 2 - leki II Zadanie nr 1/pakiet nr 3 - leki III Zadanie nr 1/pakiet nr 4 - leki IV Zadanie nr 1/pakiet nr 5 - leki V Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zał. nr 1 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest dostawa wyrobów medycznych Zadanie nr 2/pakiet nr 1 - Linia naczyniowa Zadanie nr 2/pakiet nr 2 - Opatrunki I Zadanie nr 2/pakiet nr 3 - Opatrunki II Zadanie nr 2/pakiet nr 4 - Cewniki + Zestawy Zadanie nr 2/pakiet nr 5 - Rękawice diagnostyczne Zadanie nr 2/pakiet nr 6 - Różne Zadanie nr 2/pakiet nr 7 - Błony RTG Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zał. nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.13 - Pojemniki na krew 44.61.90.00 - Inne pojemniki 33.15.71.10 - Maski tlenowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - pakiet nr 1, 2, 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238420,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117521,37

  • Oferta z najniższą ceną: 117521,37 / Oferta z najwyższą ceną: 117521,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 1 - pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANOFI-AVENTIS Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15977,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10975,26

  • Oferta z najniższą ceną: 10975,26 / Oferta z najwyższą ceną: 10975,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 1 - pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIFARM Sp. z o.o., ul. Dąbrowa 41, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10581,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9529,21

  • Oferta z najniższą ceną: 9529,21 / Oferta z najwyższą ceną: 9529,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 2 - pakiet nr 3, 4, 5, 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • G.C.Z.M. ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26494,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22705,15

  • Oferta z najniższą ceną: 22705,15 / Oferta z najwyższą ceną: 22705,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 2 - pakiet nr 1, 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANMAR Sp. z o.o., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7883,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7053,62

  • Oferta z najniższą ceną: 7053,62 / Oferta z najwyższą ceną: 7053,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 2 - pakiet nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o. SKA, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16283,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14659,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14659,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14659,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.