eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup aparatury badawczej oraz wyposażenia stanowiska do badań napędów ZP-25/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Gliwice: Zakup aparatury badawczej oraz wyposażenia stanowiska do badań napędów ZP-25/2010
Numer ogłoszenia: 18604 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniki Górniczej KOMAG , ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury badawczej oraz wyposażenia stanowiska do badań napędów ZP-25/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - aparatura badawcza - spektrofotometr wraz z dodatkowym wyposażeniem Część II - wyposażenie stanowiska do badań napędów - samohamowne silniki bezszczotkowe z magnesami trwałymi (2 szt).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry 31.11.00.00 - Silniki elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: - Część I - 800,00 PLN, - Część II - 2.000,00 PLN, Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w BRE BANK o numerze: 90 1140 1078 0000 3008 3200 1002 z adnotacją APARATURA I WYPOSAŻENIE STANOWISKA ZP-25/2010. Za wadium wpłacone na rachunek bankowy, Zamawiający uznaje jedynie takie, które bank potwierdzi najpóźniej na jedną godzinę przed terminem otwarcia kopert z ofertami, - oryginałach poręczeń bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Decyzję w sprawie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku po upływie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana. Wadium wybranego Wykonawcy zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt. 20 niniejszej SIWZ. Wybrany Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w jego ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca nie złoży dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego o czym mowa w art. 46 ust. 4 a.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia - świadectwo autoryzacji serwisu) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający akceptuje jedynie polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, W celu potwierdzenia ww uprawnień oraz, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, składa on OŚWIADCZENIE O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU stanowiące załącznik nr II, 4. złożą ofertę na druku stanowiącym zał. nr I niniejszej SIWZ wraz z dowodem wniesienia wadium, do której dołączą: 4.1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. dokument potwierdzający posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz, iż dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.3. dokument potwierdzający, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.4. Oświadczenie, mocą którego Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego na takich samych warunkach jak w okresie obowiązywania gwarancji, dotyczy jedynie Części I. Warunki płatności za wykonane usługi zostaną ustalone nie później niż 3 miesiące przed zakończeniem obowiązywania gwarancji i zostanie ewentualnie zawarta stosowna umowa. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej kwocie oferty. Zastrzega się, że pełnomocnictwo (wymagane, o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą ofertę na druku stanowiącym zał. nr I niniejszej SIWZ wraz z dowodem wniesienia wadium, do której dołączą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokument potwierdzający posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz, iż dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. dokument potwierdzający, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Wymagane certyfikaty - Zamawiający dopuszcza w j. angielskim: - CE, - certyfikat wzorcowania spektrofotometru, przy min. 2 długościach fali, wykonanego przez akredytowane laboratorium dotyczy Części I, - certyfikat ISO 9001 producenta spektrofotometru dotyczy Części I. 5. Oświadczenie, mocą którego Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego na takich samych warunkach jak w okresie obowiązywania gwarancji, dotyczy jedynie Części I. Warunki płatności za wykonane usługi zostaną ustalone nie później niż 3 miesiące przed zakończeniem obowiązywania gwarancji i zostanie ewentualnie zawarta stosowna umowa. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej kwocie oferty. Zastrzega się, że pełnomocnictwo (wymagane, o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniki Górniczej KOMAG 44-100 Gliwice ul. Pszczyńska 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparatura badawcza - spektrofotometr wraz z dodatkowym wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura badawcza - spektrofotometr wraz z dodatkowym wyposażeniem posiadający parametry techniczne nie gorsze jak niżej podano: spektrofotometr UV-VIS, dwuwiązkowy z dwoma osobnymi gniazdami pomiarowymi dla próby ślepej i próby badanej, pracujący w zakresie długości fali 190-1100 nm z rozdzielczością 0,1 nm, źródło światła: dwie lampy (deuterowa na zakres UV i halogenowa na zakres VIS) przełączane automatycznie i manualnie przez użytkownika, optyka kwarcowa z asferycznymi lustrami o zminimalizowanej stracie światła, dokładność długości fali: +/-0,5 nm, powtarzalność: +/-0,05 nm, skaning w pełnym zakresie spektrum i pomiary przy minimum 10-ciu długościach fali, programowalna szybkość skanowania minimum do 6000 nm/min, rozproszenie światła poniżej 0,05%T, zakres pomiarowy od -3A do 3A (na wyświetlaczu od -8A do + 8A), dokładność zakresu pomiarowego: 0,005 A, powtarzalność zakresu pomiarowego: 0,003 A przy A=1, stabilność linii podstawowej przy 500 nm: 0,00015, stabilność w czasie 0,001 A/h, maksymalna szerokość spektralna 1,4 nm, standardowo dwa uchwyty na kuwety 10 - 50 mm, wbudowane gniazdo pomiarowe dla próbek o wysokim zmętnieniu, autokalibracja długości fali na wbudowanym filtrze holowym, minimalne wymiary komory pomiarowej: szerokość 190 mm / wysokość 110 / głębokość 400 mm możliwość rozbudowy o co najmniej 6-cio pozycyjny zmieniacz na kuwety o długości drogi optycznej 20 i 50 mm, co najmniej 15-to pozycyjnyzmieniacz karuzelowy na kuwety o długości drogi optycznej 10 mm, o co najmniej 15-to pozycyjny zmieniacz na kuwety o długości drogi optycznej 10 mm z możliwością termostatowania w zakresie od 10°C do +105°C z możliwością mieszania próby w kuwecie i z możliwością odczytu temperatury próby w kuwecie, Dodatkowe wyposażenie spektrofotometru: komputer zewnętrzny (min.: Intel Pentium Core Duo 2,7 GHz; RAM 2 GB; HDD 320 GB; zintegrowana karta sieciowa, graficzna, muzyczna, nagrywarka DVD; 8 x USB, 1 x RS 232; mysz optyczna; klawiatura, system operacyjny Windows 7 Professional PL z możliwością downgrade-u do Windows XP Professional PL) z monitorem 19 i drukarką laserową mono oraz oprogramowaniem spektrofotometru, umożliwiającym: komunikację spektrofotometru z komputerem, kontrolę pracy spektrofotometru - wyświetlanie, przechowywanie i eksport wyników badań, skanowanie i pomiar transmitancji, absorbancji i energii, obróbkę danych: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, interpolacja, powiększanie, wygładzanie, obliczanie powierzchni, korekcja linii bazowej oraz współpracę z drukarką, automatyczne wyszukiwanie pików, interaktywne ich oznaczanie, analizę jednoskładnikowa ( pomiary stężenia - dowolne modele krzywych, dowolna ilość punktów dla krzywej kalibracyjnej) obliczanie stałej kinetycznej zgodnie z różnymi modelami, wyświetlanie wyliczonych krzywych łącznie z krzywą pomiarową, pomiar równoległy, itd., praca zgodnie z GLP, liniową i kwadratową analizę regresji, różne pomiary stężenia, absolutnej absorbancji przy jednej długości fali z korekcją linii bazowej jednopunktową lub dwupunktową, zmienianie linii bazowej piku, automatyczne wyszukiwanie pików, statystyczne opracowane wyników. możliwość zdefiniowania w oprogramowaniu dowolnego wzoru z wynikami pomiarów (min. 10) w celu dalszych przeliczeń i uzyskania automatycznie wyniku końcowego, możliwość dodatkowego oprogramowania zarządzającego oraz walidacyjnego. 4 szt. szklanych oraz 2 szt. kwarcowych kuwet o długości optycznej 10 mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie stanowiska do badań napędów - samohamowne silniki bezszczotkowe z magnesami trwałymi (2 szt).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie stanowiska do badań napędów - samohamowne silniki bezszczotkowe z magnesami trwałymi (2 szt) o niżej podanych parametrach technicznych: budowa przeciwwybuchowa I M2 ExdI, moc 18-20kW, napięcie na zaciskach zasobnika energii 144V DC, sterowanie falownikiem, prędkość 1500 obr/min, chłodzenie powietrzne, skrzynka przyłączowa z dwoma wpustami. hamulec elektromagnetyczny na napięcie 144V DC i momencie statycznym 12kN, czujniki bimetalowe w uzwojeniach i tarczach łożyskowych połączone szeregowo, czujniki PT100 do pomiaru temperatury wewnątrz silnika, enkoder absolutny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.11.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.