eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Elbląg: Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013
Numer ogłoszenia: 186027 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294766 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013 Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.21-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013. 1.1. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. PROJEKT BUDOWLANY OBIEKT: DWA PLACE SPORTOWE ADRES: 82-300 ELBLĄG UL. MAZURSKA, działka nr 186/2,830 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w lit. A. zawarta jest w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ. B. PRZEDMIAR:Przedmiar robót Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Budowa: Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Obiekt lub rodzaj robót: Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Zamawiający informuje, że przedmiar robót zawarty jest w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ. C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: SPECYFIKACJA TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: DWA PLACE SPORTOWE ADRES: 82-300 ELBLĄG UL. MAZURSKA, działka nr 186/2 Zamawiający informuje, że specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawarta jest w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Budowę boiska do gry w siatkówkę i tenisa ziemnego o wymiarach 19,26 m x 32,26 m, o powierzchni 621,33 m2 a. podbudowa przepuszczalna b. nawierzchnia poliuretanowa c. wyposażenie: a) słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt. b) siatka do siatkówki całoroczna - 1 szt. 2) Budowę boiska do gry w koszykówkę i piłkę ręczną o wymiarach: 19,26 m x 32,26 m, o powierzchni 621,33 m2 a. podbudowa przepuszczalna b. nawierzchnia poliuretanowa c. wyposażenie do piłki koszykowej: a) obręcz do koszykówki uchylna standard i siatka do obręczy - 2 szt. b) tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 cm x 180 cm - 2 szt. c) mechanizm regulacji wysokości - 2 szt. d) stojak stalowy ocynkowany dwusłupowy o wysięgu 225 cm w tulejach - 2 szt. d. wyposażenie do piłki ręcznej: a) bramki stalowe (3 m x 2 m) montowane w tulejach - 2 szt. b) siatki do bramek - 2 szt. 3) Ogrodzenie terenu a. ogrodzenie panelowe boiska do gry w koszykówkę i piłkę ręczną b. ogrodzenie siatką boiska do gry w siatkówkę i tenisa ziemnego c. furtki i bramy d. piłkochwyty 4) Oświetlenie terenu 5) Monitoring boisk 6) Chodniki Ciągi komunikacyjne o powierzchni ok. 248,50 m2 - wykonane z kostki brukowej o gr. min. 6 cm, na podsypce piaskowo - cementowej, zamknięte obrzeżem betonowym. 7) Kanalizację deszczową (drenaż pod płytami boisk) 8) Odwodnienie powierzchni boisk 9) Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej: Tablica informacyjna wraz z regulaminem korzystania z kompleksu sportowego. Tablica musi być umieszczona w widocznym miejscu, wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0, 7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: Usługi Budowlane COR - CAD Piotr Koroblewski z siedzibą przy ul. Dębowej 1 w Pasłęku (14-400). 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1)Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2)Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem obiektu do użytkowania. 3)W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. 4)W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647(1) - Kodeksu Cywilnego. 5)W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 6)W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu uproszczony kosztorys robót budowlanych w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. 8) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 9)Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 10)Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych. 11)Wykonawca przekaże Zamawiającemu uproszczony kosztorys robót budowlanych w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe ELZAMBUD Sp. z o.o., ul. Warszawska 135, 82-300 Elblag, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 427153,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 589332,26

  • Oferta z najniższą ceną: 589332,26 / Oferta z najwyższą ceną: 848907,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.