eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych oraz nagród rzeczowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych oraz nagród rzeczowych
Numer ogłoszenia: 185987 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych oraz nagród rzeczowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Zawieszka promocyjna z logo Sił Powietrznych - 1000 szt. Zadanie nr 2 Bombka promocyjna - 100 szt. Zadanie nr 3. Torby reklamowe z logo SP /duże/ -200 szt. Zadanie nr 4. Torby reklamowe z logo SP /małe/ - 300 szt. Zadanie nr 5 Torba reklamowa z logo CWT SP- 100 szt. Zadanie nr 6. Torby reklamowe z logo 1.BLTr /duże/ - 50 szt. Zadanie nr 7 Pokrowiec na ubrania z logo 1. BLTr - 10 szt. Zadanie nr 8 Statuetka szklana z logo JW 4191 oraz figurami sprzętu wojskowego SPw etui - wersja mała. - 8 szt. Zadanie nr 9 Zegarek męski - 15 szt. Zadanie nr 10 Model śmigłowca W-3 sokół 3D grawerowany laserem w szkle - 3 szt. Zadanie nr 11 Statuetka Ikara -10 szt. Zadanie nr 12 Zegarek męski - 1 szt. Zadanie nr 13 Zegarek ręczny - 4 szt. Zadanie nr 14 Teczka męska skórzana - 3 szt. Zadanie nr 15 Pendrive 16 GB - 1 szt. Zadanie nr 16 Zestaw piśmienniczy w etui - 2 szt. Zadanie nr 17 Zegarek męski - 3 szt. Zadanie nr 18 Zegarek męski - 5 szt. Zadanie nr 19 Tablet -2 szt. Zadanie nr 20 Nawigacja samochodowa GPS 6 szt. ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pokój nr 5.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 214 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zawieszka promocyjna z logo Sił Powietrznych - 1000 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawieszka promocyjna z logo Sił Powietrznych - 1000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bombka promocyjna - 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bombka promocyjna - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 17.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Torby reklamowe z logo SP /duże/ -200 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby reklamowe z logo SP /duże/ -200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Torby reklamowe z logo SP /małe/ - 300 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby reklamowe z logo SP /małe/ - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 17.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Torba reklamowa z logo CWT SP- 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba reklamowa z logo CWT SP- 100 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Torby reklamowe z logo 1.BLTr /duże/ - 50 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby reklamowe z logo 1.BLTr /duże/ - 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pokrowiec na ubrania z logo 1. BLTr - 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec na ubrania z logo 1. BLTr - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Statuetka szklana z logo JW 4191 oraz figurami sprzętu wojskowego SPw etui - wersja mała. - 8 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statuetka szklana z logo JW 4191 oraz figurami sprzętu wojskowego SPw etui - wersja mała. - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zegarek męski - 15 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegarek męski - 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.39.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Model śmigłowca W-3 sokół 3D grawerowany laserem w szkle - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Model śmigłowca W-3 sokół 3D grawerowany laserem w szkle - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Statuetka Ikara -10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statuetka Ikara -10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zegarek męski - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegarek męski - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zegarek ręczny - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegarek ręczny - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Teczka męska skórzana - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka męska skórzana - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pendrive 16 GB - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive 16 GB - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw piśmienniczy w etui - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw piśmienniczy w etui - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zegarek męski - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegarek męski - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.39.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zegarek męski - 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegarek męski - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Tablet -2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablet -2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Nawigacja samochodowa GPS 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawigacja samochodowa GPS 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1blot.sp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.53.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.