eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa obrabiarek, przyrządów i narzędzi w ramach projektu pt.OD INNOWACJI DO PRACODAWCY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Białystok: dostawa obrabiarek, przyrządów i narzędzi w ramach projektu pt.: OD INNOWACJI DO PRACODAWCY
Numer ogłoszenia: 185984 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych , ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6513479, faks 085 6512167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mechaniak.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa obrabiarek, przyrządów i narzędzi w ramach projektu pt.: OD INNOWACJI DO PRACODAWCY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa obrabiarek, przyrządów i narzędzi na potrzeby Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku z siedzibą przy ul. Broniewskiego 14, 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie dwóch części zamówienia: 1)Część 1 - Obrabiarki, 2)Część 2 - Przyrządy i narzędzia; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne parametry jakie muszą spełniać obrabiarki, przyrządy i narzędzia Zamawiający określił w specyfikacji technicznej obrabiarek, przyrzadów i narzędzi; 4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 42.66.11.00-8, 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8, 42.62.10.00-5, 42.63.80.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)w zakresie I części zamówienia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (umowy) o wartości minimum 180 000 zł brutto każde (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), polegające na dostawie łącznie z montażem sprzętu obróbkowego lub centrów tokarskich oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2)w zakresie II części zamówienia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (umowę) o wartości minimum 20 000 zł brutto każde (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), polegające na dostawie przyrządów i narzędzi służącym pracom mechanicznym oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mechaniak.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok (SEKRETARIAT).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: pt. Od innowacji do pracodawcy nr: WND-POKL.09.02.00-20-256/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 czerwca 2014 r. w budynku przy ul. Broniewskiego 14 w Białymstoku, sala nr 6 o godzinie 10:15.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBRABIARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa obrabiarek; 2. Częśc ta obejmuje dostawę: 1)tokarki uniwersalnej - szt. 4; 2)frezarki uniwersalnej - szt. 2; 3)frezarko - wiertarki - szt. 1; 4)szlifierki do płaszczyzn - szt. 1; 5)szlifierki do wałków i otworów - szt. 1; 3. Szczegółowy opis dostawy w zakresie części 1 zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załacznik nr 3 do siwz - specyfikacja techniczna obrabiarek, przyrządów i narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5, 42.63.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZYRZĄDY I NARZĘDZIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa przyrządów i narzędzi; 2. Część ta obejmuje dostawę: 1) zgrzewarki do rur PE - szt. 1, 2)czujnika do pomiaru szczelności instalacji gazu - szt. 1, 3)suwmiarki warsztatowej elektronicznej 3-funkcyjnej (dokładność 0,01) - szt. 5, 4)suwmiarki warsztatowej uniwersalnej 4-funkcyjnej (dokładność 0,05) - szt. 5, 5)zestawu mikrometrów (mikromierzy) precyzyjnych - kpl. 2, 6)czujnika zegarowego ze statywem magnetycznym - szt. 5, 7)twardościomierza Rockwella cyfrowego - szt. 1, 8)lutownicy elektrycznej do lutowania miękkiego - szt. 1, 9)prasy promieniowej z kompletem szczęk - szt. 1, 10)radełkownicy do gwintów 3/8-2 - szt. 1, 11)elektrycznej gwintownicy do rur - szt. 1, 12)zestawu narzynek od lewej strony do gwintowania - kpl. 1, 13)zestawu kluczy nasadowych - kpl. 34, 14)wiertarki udarowej - szt. 45, 3. Szczegółowy opis dostawy w zakresie części 2 zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załacznik nr 3 do siwz - specyfikacja techniczna obrabiarek, przyrządów i narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 42.66.11.00-8, 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.