Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-22
Kłodzko: usługi informatyczne
Numer ogłoszenia: 185978 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku , ul. Stanisława Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8657410, 8657419, faks 074 8657434.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi informatyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług i dostaw na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku w zakresie: ZADANIE I: Dostawa, montaż i konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzającego ruchem klientów; ZADANIE II: Rozbudowa systemu prezentacji informacji; ZADANIE III: Zakup punktów dostępowych WiFi oraz kart sieciowych WiFi; ZADANIE IV: Przedłużenie gwarancji i subskrypcji dla urządzeń Fortinet; ZADANIE V: Zakup monitora wielkoekranowego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.10.00-1, 32.42.60.00-5, 32.41.80.00-6, 72.61.10.00-6, 32.32.46.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dla zadania I - 1 zamówienie porównywalne do zamawianego systemu i wartością co najmniej 30 000 zł lub 2 zamówienia na łączną kwotę co najmniej 30 000 zł; dla zadania II - 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej 85 000 zł lub 2 - 3 zamówienia na łączną kwotę co najmniej 85 000 zł; dla zadania III - 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej 1 500 zł; dla zadania IV - 1 usługę zgodną w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 4 000 zł; dla zadania V - 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej 5 000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca składający ofertę do Zadania IV wykaże, że posiada certyfikat Fortinet Technology Expert, który potwierdza odpowiednią wiedzę i zaplecze techniczne
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca składający ofertę do Zadania IV wykaże, że będzie dysponował co najmniej 2 inżynierami posiadającymi certyfikat minimum FCNSP (Fortinet Network Security Professional) dla wersji minimum 5.x.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż i konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzającego ruchem klientów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce wdrożenia systemu kolejkowego: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku - szczegółowy opis znajduje się w specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa systemu prezentacji informacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku - opis szczegółowy znajduje się w specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup punktów dostępowych WiFi oraz kart sieciowych WiFi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku - szczegółowy opis znajduje się w specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużenie gwarancji i subskrypcji dla urządzeń Fortinet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku - szczegółowy oips znajduje się w specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup monitora wielkoekranowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku - szczegółowy opis znajduje się w specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Przetarg krajowy na usługę odbioru i unieszkodliwienia odpadów medycznych niebezpiecznych, oraz usługi badań histologicznych dla podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- "Zmianę sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin"
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.