eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Remont wybranych pomieszczeń w segmentachadm-socjalnym, liceum, SP w ZSO NR 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Świdnik: Remont wybranych pomieszczeń w segmentach: adm-socjalnym, liceum, SP w ZSO NR 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.
Numer ogłoszenia: 185978 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 , ul. Wojska Polskiego 27, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514247 w. 17, faks 081 7591520 (21).

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2loswidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wybranych pomieszczeń w segmentach: adm-socjalnym, liceum, SP w ZSO NR 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 6.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania są roboty remontowe: -Wykucie ościeżnicy z otworu pomiędzy czytelnią a biblioteką z założeniem nadproża z 2 kątowników 50x50x4 mm z obrobieniem tynkiem otworu -Rozebranie boazerii. -Skucie cokolików przy schodach. -Położenie okładziny ściennej z płytek glazurowanych -Położenie na ścianach glazury z gresu polerowanego. -Zmiana istniejącej okładziny podłogi na płytki gresowe ze skuciem łuszczącej się warstw posadzki betonowej gr. 1cm, z jej zagruntowaniem środkami wzmacniającymi i wylewką z masy samopoziomującej -Położenie gładzi gipsowej na ścianach i suficie z dwukrotnym pomalowaniem sufitu farbami emulsyjnymi w kolorze białym, ścian w kolorze uzgodnionym z Dyrekcją ZSO nr 1. -Wymiana grzejników na nowe panelowe. w ZSO nr 1 ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w niniejszej SIWZ, w załączniku nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SST)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysiący złotych). 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach : a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Odział w Świdniku Nr 51 1020 3176 0000 5702 0013 7950 W przypadku wnoszenia wadium: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), oryginały tych dokumentów muszą być zdeponowane w kasie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Świdniku. w terminie składania wadium, natomiast kopie potwierdzenia zdeponowania tych dokumentów muszą być dołączone do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego). W przypadku, gdy wadium będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, gwarancja wpłaty wadium musi być bezwarunkowa. Wezwanie do wypłaty wadium będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zamawiającego. Ewentualne sprawdzenie prawdziwości w/w danych leży w gestii gwaranta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości gwaranta Zamawiający na wniosek gwaranta może ponownie złożyć podpisy na przesłanym wcześniej wezwaniu w obecności gwaranta wyłącznie w siedzibie Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10. Warunki wymagane od Oferentów biorących udział w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków. 10.1. Warunki wymagane od Oferentów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania danego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania ww warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia,nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 10.2. Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ) 10.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych od oferentów. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) Wykonawca musi wykazać, że wykonał - remonty budynków o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł. Dla max 3 remontów. b) Dokumenty potwierdzające, że ww roboty budowlane zostały wykonane należycie. c) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a które nie są zatrudnione u niego należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (w zał. nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane tj. uprawnienia branży: budowlanej i zaświadczenie o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. e) Wymagane uprawnienia wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa powinny posiadać osoby wykazane w wykazie osób i podmiotów (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 3.1. w pkt. 1. ppkt. a,b,c, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. 10.4. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców biorących udział w prowadzonym postępowaniu : a) Wypełniony formularz oferty oraz kosztorys ofertowy b) Kopia dowodu wniesienia wadium c) Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji. d) Oświadczenie oferenta , iż udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 m-cy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Wykaz dokumentów i oświadczeń Z-1) Wypełniony formularz oferty wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym, Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: Z-2) Kopia dowodu wniesienia wadium. Z-3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Z-4) Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji. Z-5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Z-6) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. Z-7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z-8 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Z-9) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Z-10) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) Z-11) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane branży budowlanej i zaświadczenie o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Brak, któregokolwiek z ww. dokumentów (od Z-1 do Z-11) spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania przetargowego . Z-12) Numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za wykonane roboty wraz z nazwą banku prowadzącego rachunek oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2loswidnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSO Nr 1 w Świdniku ul. Wojska Polskiego 27 21-040 Świdnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat ZSO Nr 1 w Świdniku ul. Wojska Polskiego 27 21-040 Świdnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.