eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na Wymiana okien na PCV , wymiana ślusarki - krat metalowych i zadaszenia, drzwi i witryn metalowych na AL z robotami towarzyszącymi- Wieliczka



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Wieliczka: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na : Wymiana okien na PCV , wymiana ślusarki - krat metalowych i zadaszenia, drzwi i witryn metalowych na AL z robotami towarzyszącymi- Wieliczka ul.Kościuszki 51( pawilon)
Numer ogłoszenia: 185973 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 289 80 15, fax 012 278 23 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na : Wymiana okien na PCV , wymiana ślusarki - krat metalowych i zadaszenia, drzwi i witryn metalowych na AL z robotami towarzyszącymi- Wieliczka ul.Kościuszki 51( pawilon).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana krat z profili stalowych wykończonych - 37,55 m² wymiana krat drzwiowych otwieranych wykończonych - 15,96 m² montaż witryn AL z szybami jednokomorowymi P4,U=/<1,1 Wm2K-50,154 m² montaż drzwi AL z szybami jednokomorowymi P4,U=/<1,1 Wm2K, z dwoma zamkami patentowymi i samozamykaczem - 10,00 m² montaż drzwi AL pełne ocieplane z dwoma zamkami patentowymi - 4,80 m² zamurowanie otworu po jednej z zdemontowanej witrynie wymiana krat okiennych, drzwiowych, witryn i zadaszenia wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV- 10,29 m² wymiana witryn stalowych na AL - 24,36 m² wymiana drzwi stalowych na AL - 4,00 m² montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych PCV montaż witryn AL z szybami jednokomorowymi P4,U=/<1,1 Wm2K montaż drzwi AL z szybami jednokomorowymi P4,U=/<1,1 Wm2K,z dwoma zamkami patentowymi i samozamykaczem naprawa i malowanie drzwi do piwnicy przywrócenie ścian po wymianie witryn drzwi i krat do stanu pierwotnego : uzupełnienie tynków ,malowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium : 2 300,00 zł - wniesione do dnia 2.09.2008 r. do godz.9.50..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. l i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2ustawy PZP. 2.spełniają warunki określone w SiWZ, 3.wykonali w ciągu ostatnich 5 lat , co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej - 115  000 zł. 4.udzielą 5- letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Karta tytułowa oferty;.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznej lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością co najmniej jednej roboty budowlanej stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; 7.Imienne wskazanie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy oraz załączenie stosownych uprawnień wraz z wpisem do stosownej izby zawodowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane ; 8. Wykaz podwykonawców wraz ze wskazaniem tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy ; 9. Kosztorys ofertowy ; 10. Oświadczenie o udzieleniu 5 letniej gwarancji i rękojmi ; 11. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach.3- 5. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa(konsorcjum)musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu ; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.gmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Budynków Komunalnych w Wieliczce , 32-020 Wieliczka ul.Limanowskiego 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy składać do dnia 2.09.2008 r. do godz.9:50 w Urzędzie Miasta i Gminy Wieliczka 32-020 Wieliczka ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.