To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Opole: P/6/2013 Modernizacja instalacji elektrycznej w budynkach Zespołu WSZN im. św. Jadwigi
Numer ogłoszenia: 185956 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110594 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/6/2013 Modernizacja instalacji elektrycznej w budynkach Zespołu WSZN im. św. Jadwigi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej w budynku głównym, pawilonie A i B Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole. 2. Zakres robót obejmuje: - prace demontażowe; - wymianę istniejących linii zasilających - dostosowanie istniejącej rozdzielni głównej RG do wyprowadzenia linii zasilających poszczególne tablice pomiarowo - rozdzielcze - budynek główny. - wymianę istniejących rozdzielnic odbiorczych wraz liniami zasilającymi, z dostosowaniem do aktualnych przepisów i norm - budynek główny. - zabudowę nowych tablic rozdzielczych wraz z liniami zasilającymi, z możliwością realizacji pomiarów energii elektrycznej - budynek główny. - wymianę rozdzielni głównej w pawilonie A+B. - wymianę istniejących rozdzielnic odbiorczych wraz z liniami zasilającymi, z dostosowaniem do aktualnych przepisów i norm - pawilon A+B. - zabudowę nowych tablic rozdzielczych z możliwością realizacji pomiarów energii elektrycznej - pawilon A+B. - zabudowę układów pomiarowych w istniejących rozdzielnicach - schemat strukturalny. UWAGA: Podczas wymiany poszczególnych rozdzielnic wewnętrznych na obszarze działania wymienianej rozdzielnicy, przerwa w dostawie prądu nie może trwać dłużej ni 8 godzin. Przerwa w dostawie prądu odbywać się będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że roboty wyburzeniowe, przewierty i inne prace głośne mają być wykonywane po godz. 15:00! Po zakończeniu prac na Wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania sprawdzenia wyłączników p. pożarowych oraz sporządzenie protokołu z próby przez uprawnioną osobę. 3. Wspólny słownik CPV: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 31214500-4 Elektryczne tablice rozdzielcze 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 4. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, Dokumentacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w Dokumentacji Technicznej i przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej Dokumentacji i przedmiarze robót. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora Dokumentacji Technicznej i przedmiaru robót. Dokonana ocena będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem parametry rozumie się, przeznaczenie, strukturę, parametry techniczne materiałów i bezpieczeństwo. Złożone przez Wykonawcę dokumenty poświadczające o równoważności jego oferty będą podlegały ocenie przez autora przedmiarów i dokumentacji. 6. Wymagania jakościowe : Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : - Certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, - Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, - aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. pkt. i które spełniają wymogi SST. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. 7. Wymagania technologiczne i realizacyjne: - Kolejność wykonywania prac budowlanych należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. - Rzeczowy harmonogram realizacji robót - Wykonawca przedłoży przed zawarciem umowy po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Harmonogram robót może ulegać zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym w ogólnym niezmiennym terminie realizacji zamówienia. - W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania szpitala. - Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności personelowi i pacjentom Zespołu. -Wykon awca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń do zamówionego kontenera przez Wykonawcę, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. - Przy prowadzeniu wyburzeń przekuć, gładzi itp. stosować kurtyny lub odciągi ograniczające zapylenie. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Podłogi w miejscach prowadzenia robót należy zabezpieczać osłonami ułożonymi na posadzce (papier, płyty pilśniowe , inne podobne materiały) oraz sprzątać 2-3 razy dziennie. Przy prowadzonych robotach budowlanych należy utrzymywać reżim sanitarno-higieniczny. - Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. - Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i Zamawiający uzna złożenie oferty przetargowej jako zapoznanie się z warunkami wykonania robót i nie zgłaszaniem zastrzeżeń. 8. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli: - gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 24 miesiące; 9. Wymagany termin usunięcia wad i usterek: a. w wykonanych robotach budowlanych do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy telefonicznie, faksem lub pisemnie; 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust.4 Prawa). Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 14. Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy na kwotę podaną o ofercie przetargowej zostanie złożony w dniu zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 15. Termin wykonania zamówienia: 90 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 31.21.45.00-4, 45.31.60.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT BARAN ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT BARAN ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
- Zakład Instalacji Elektrycznych Robert Baran, Brzeźnica Książęca 44, Niedźwiada, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287746,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 229887,00
Oferta z najniższą ceną: 229887,00 / Oferta z najwyższą ceną: 467400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
- Dzierżawa łączy transmisji danych Ethernet (ETH) L2 od operatora telekomunikacyjnego dla potrzeb KWP w Opolu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie i remonty nawierzchni chodników przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
- Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.