eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi w ramach projektu - Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Łódź: Zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi w ramach projektu - Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 185955 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156569 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, woj. , tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi w ramach projektu - Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 zestawów komputerowych według zestawienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego zamówienia. Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. drukarek laserowych monochromatycznych A4 oraz 4 szt. drukarek kolorowych atramentowych A3 według zestawienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego zamówienia. Zadanie nr 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera według zestawienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego zamówienia. Zadanie nr 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa plotera według zestawienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego zamówienia. Zadanie nr 5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3 (kopiarka/drukarka/skaner) o parametrach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego zamówienia. Wszystkie urządzenia, które są przedmiotem całego zamówienia publicznego muszą być nowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.40 - Plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie prowadzone w ramach projektu - Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego - Nr UDA-RPLD.04.02.00-00-021/09-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • e-Tech Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11476,39

  • Oferta z najniższą ceną: 11476,39 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10947,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10947,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13980,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.