eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Termomodernizacja obiektu budowlanego (docieplenie stropodachu, ścian szczytowych i podłużnych, wymiana okien, likwidacja luksferów ) oraz montaż instalacji automatyki pogodowej i regulacji czasowej c.o. KPP w Lipsku Nr spr. 35/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Radom: Termomodernizacja obiektu budowlanego (docieplenie stropodachu, ścian szczytowych i podłużnych, wymiana okien, likwidacja luksferów ) oraz montaż instalacji automatyki pogodowej i regulacji czasowej c.o. KPP w Lipsku Nr spr. 35/14
Numer ogłoszenia: 185930 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108172 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektu budowlanego (docieplenie stropodachu, ścian szczytowych i podłużnych, wymiana okien, likwidacja luksferów ) oraz montaż instalacji automatyki pogodowej i regulacji czasowej c.o. KPP w Lipsku Nr spr. 35/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja obiektu budowlanego (docieplenie stropodachu, ścian szczytowych i podłużnych, wymiana okien, likwidacja luksferów ) oraz montaż instalacji automatyki pogodowej i regulacji czasowej c.o. KPP w Lipsku Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Klasa 45.11. Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, obejmująca: - Roboty w zakresie burzenia CPV 45111100-9 Klasa 45.23 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, obejmująca: - Drogi piesze CPV 45233260-9 Klasa 45.26. Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, obejmująca: - Roboty murarskie CPV 45262500-6 - Kładzenie dachów bitumicznych CPV 45261214-7 - Kładzenie rynien CPV 45261320-3 Klasa 45.31 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, obejmująca: - Roboty w zakresie ochrony odgromowej CPV 45312310-3 Klasa 45.32 Roboty izolacyjne, obejmująca: - Izolacja cieplna CPV 45321000-3 Klasa 45.41 Tynkowanie - Tynkowanie CPV 45410000-4 Klasa 45.42 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, obejmująca: - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych CPV 45421125-6 Klasa 45.44 Roboty malarskie i szklarskie - Roboty malarskie CPV 45442100-8 1.Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację obiektu budowlanego Komendy Powiatowej Policji w Lipsku przy ul. Spacerowej. 2.Zamówienie obejmuje w wykonanie robót określonych w przedmiarze, dokumentacji projektowej oraz STWiOR polegających na: Wykonanie robót rozbiórkowych, krat zewnętrznych, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, pokrycia dachowego docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji, docieplenie cokołu do wysokości 0,3 m powyżej poziomu gruntu, docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem w obiekcie komendy, Wykonanie nowego pokrycia dachowego łącznie z wymianą koniecznego deskowania wymianę parapetów zewnętrznych, wykonanie chodnika opaskowego z kostki brukowej betonowej wokół budynku, wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla niepełnosprawnych i odtworzenie ich z kostki brukowej betonowej , wymianę stolarki okiennej, likwidację luksferów na klatce schodowej i montaż w ich miejsce witryn okiennych. Wykonaniu instalacji odgromowej oraz wykonanie metryki urządzenia piorunochronnego Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu remontowanego, które potwierdzi wykonanie robót termomodernizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, które obowiązuje od 1 stycznia 2014 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, które zmienia wymagania związane z oszczędnością energii, w tym dotyczące izolacyjności cieplnej przegród budowlanych. montażu nowych obróbek blacharskich rynien i rur spustowych 3.Kolorystyka elewacji zostanie ustalona przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót zgodnie z obowiązującą standaryzacją. 4.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu, jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 5.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum) Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3.1. SPOSÓB WYCENY OFERTY Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót przedstawiony w przedmiarze, dokumentacji technicznej, STWiOR oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną, Ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty budowlane w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów i inwentaryzacji . Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, SIWZ, jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. Cena musi obejmować ewentualne zalecenia Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym przy ustaleniu ostatecznej kwoty ryczałtowej. Wykonawca w ofercie powinien zawrzeć wszystkie roboty dodatkowe jakie mogą wystąpić w czynnym użytkowanym obiekcie. 3.2.WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - zastosowania zaleceń Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, które Zamawiający będzie posiadał do 30 czerwca 2014 r., - koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, - przygotowanie obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzony spis dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, - zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, - zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, - zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, - utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, - zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, - likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty odbioru końcowego, - zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, - ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, - skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca - utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. 3.3 WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy w celu informacyjnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych POLIBUD , Leopold Czarnecki, ul. Leśna 25, 26-680 Wierzbica, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409458,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 280000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 370000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.