eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa wykonania gadżetów przeznaczonych na cele promocyjne związane z otwarciem nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Katowice: Usługa wykonania gadżetów przeznaczonych na cele promocyjne związane z otwarciem nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia.
Numer ogłoszenia: 185883 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania gadżetów przeznaczonych na cele promocyjne związane z otwarciem nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonania gadżetów przeznaczonych na cele promocyjne związane z otwarciem nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Zamówienie udzielane w trzech częściach jn.: Część 1. Dzwonek z porcelany 1000 szt. Część 2. Ściereczka do okularów lub smartfona 10000 szt. Część 3. Brelok szklany z grawerem 3D 1000 szt. Przedmiot każdej z części zamówienia obejmuje dostawę gadżetów reklamowych oraz wykonanie zdobienia (nadruków lub grawerów) na poszczególnych fabrycznie nowych gadżetach reklamowych w/g zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów graficznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. oferty wspólne: W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania dokumenty wymienione w części IV punkt 15 ppkt 4 a- b a także punkt 15 ppkt 5 jeśli dotyczy - należy przedstawić j.n. : a) spółki cywilne- dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasoby których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty 4. Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w punkcie 15.6. wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Próbki oferowanego produktu winny być opatrzone nazwą Wykonawcy 6. Opis oferowanego produktu wwinien zawierać opis sposobu zdobienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT ; b) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec; 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Promocji, Rynek 13, pok. 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Promocji, Rynek 13, pok. 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest wspólfinansowane przez Unię Europejską. 2. Prawo opcji - Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości usług w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 20 % każdej z części zamówienia . Ilości wskazane w opisie każdej z częsci zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w tych wiielkościach Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny każdej z części zamówienia podanej w formularzu ofertowym. 3. Zamówienie należy zrealizować w następujących terminach: części 1 i 2 w terminie 35 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym pierwsza partia zamawianych gadżetów zostanie dostarczona w terminie 21 dni, część 3 w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzwonek z porcelany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Dzwonek z porcelany Ilość sztuk - 1000 Opis 1. części zamówienia: Dzwonek z porcelany o wymiarach: 8,5 cm wysokości (wraz z uchwytem) i 5 cm średnicy, z tolerancją w zakresie obu wymiarów +-10% , w kolorze białym z platynową lamówką wokół brzegu oraz na uchwycie. Grafika o wysokiej trwałości, wykonana metodą sitodruku, wypalana w wysokiej temperaturze (ponad 700°C), wykonana zgodnie z projektem przesłanym przez zamawiajacego w późniejszym terminie. Znakowanie: na opakowaniu logotyp Katowice. Dla odmiany w wersji pionowej, monochromatyczne (czarne), po przeciwnej stronie pudełka co wycięcie. Opakowanie: jednostkowe - biały kartonik prostopadłościenny o wymiarach odpowiadających dzwonkowi z wycięciem w jednej ze ścian bocznych. Uwaga: Tę część zamówienia należy wykonać w terminie 35 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym pierwsza partia zamawianych gadżetów winna zostać dostarczona w terminie 21 dni,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ściereczka do okularów lub smartfona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Ściereczka do okularów lub smartfona Ilość sztuk - 10 000 Opis 2. części zamówienia : Ściereczka z mikrofibry z ząbkowanymi brzegami, wykonana z materiału, który zapewnia dokładne czyszczenie m.in. soczewek okularowych, telefonów, tabletów. Grafika na ściereczce wykonana zgodnie z projektem przesłanym przez zamawiającego w późniejszym terminie. Znakowanie: na całej powierzchni ściereczki, full-kolor Wymiary: około 15cm na 18 cm (+- 10%) Opakowanie: jednostkowe: każda ściereczka osobno w foliowym etui. Uwaga: Tę część zamówienia należy wykonać w terminie 35 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym pierwsza partia zamawianych gadżetów winna zostać dostarczona w terminie 21 dni,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Brelok szklany z grawerem 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Brelok szklany z grawerem 3D Ilość sztuk - 1000 Opis 3. części zamówienia: Brelok szklany, przezroczysty, w kształcie prostopadłościanu o wymiarach 15 x 20 x 30 mm (+- 10%) z podświetleniem LED w kolorze białym i z grawerem 3D wykonanym laserowo zgodnie z projektem dostarczonym przez zamawiającego w późniejszym terminie. Znakowanie: na breloku grafika zgodnie z projektem dostarczonym przez zamawiającego, na opakowaniu monochromatyczne (białe) logo Katowice - dla odmiany w wersji poziomej. Opakowanie: jednostkowe - czarne etui kartonowe, oznakowane logotypem Miasta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.