eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przebudowa i rozbudowa budynku zabytkowego - etap II. Galeria DEBIUT przy budynku dawnego Zajazdu Adlera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Gdynia: Przebudowa i rozbudowa budynku zabytkowego - etap II. Galeria DEBIUT przy budynku dawnego Zajazdu Adlera
Numer ogłoszenia: 185876 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych , ul. Orłowska 39, 81-522 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 624 82 13, faks 58 624 82 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku zabytkowego - etap II. Galeria DEBIUT przy budynku dawnego Zajazdu Adlera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i rozbudowa budynku zabytkowego. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa galerii Debiut przy budynku dawnego Zajazdu Adlera etap II w Zespole Szkół Plastycznych w Gdyni, przy ul. Orłowskiej 8, na działce nr ewid. 34/12. 1. Zakres robót obejmuje : a) częściowe pogłębienie fundamentów oraz wykonanie izolacji przeciwwodnej, b) rozbudowa pawilonu galerii poszerzenie do gabarytu części starszej, c) wybudowanie schodów prowadzących do podziemia, d) wybudowanie zespołu sanitarnego w oparciu o istniejące piwnice po ich pogłębieniu zabezpieczeniu przeciwwodnym i wykonaniu nad nim tarasu jako stropodachu odwróconego, e) wykonanie tarasu nad galerią wraz ze świetlikami doświetlającymi część dobudowaną, f) wykonanie platformy dla niepełnosprawnych o wymiarach 110 x 140 cm. w szybie samonośnym, g) wykonanie mostka na skarpę, konstrukcji stalowej, h) rozdzielnicę główną galerii, i) rozdzielnice piętrowe, j) trasy kablowe, k) środki dodatkowej ochrony, l) połączenia wyrównawcze, m) ochronę przepięciową, n) instalację wodociągową wody zimnej, ciepłej i p.poż, o) instalację kanalizacji sanitarnej, p) instalację centralnego ogrzewania z podłączeniem do wezła cieplnego, r) instalacja wentylacji mechanicznej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) przedmiar robót załącznik nr 1a,1b,1c do siwz, branża budowlana, sanitarna, elektryczna, b) projekt budowlany załącznik nr 9 do siwz, branża konstrukcyjna, budowlana, sanitarna, elektryczna, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 10 do siwz, branża - budowlana , sanitarna, elektryczna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na budowie/przebudowie obiektów uzyteczności publicznej wraz z budową szybu windowego oraz montażem i dostawą windy wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto każda w tym minimum jedna prowadzona na obiekcie dydaktyczno-administracyjnym i minimum jedna prowadzona na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający weźmie pod uwagę tylko roboty odpowiadające w/w opisowi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym realizacji robót przy zabytkach nieruchomych. - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika prac konserwatorskich posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie przy realizacji min. dwóch zadań przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, posiadającą kwalifikacje zawodowe zgodne z warunkami określonymi w par.7 Rozporzadzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 z 2004r. poz. 1579)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej zał. Nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomoctnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegajacych się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi Nr 7 do SIWZ wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie : a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że bedą one na korzyść zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie mozna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, b) przedmiotu zamówienia ze względu na aktualizację rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. W takim przypadku strona inicjująca takie zmiany przedstawia projekt zmian zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o - konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar, pod warunkiem, że materiały zamienne będą o parametrach nie gorszych lub równych. Projekt taki wymaga akceptacji zamawiającego. c) ilość robót budowlanych w stosunku do przedmiaru wynikających z ujawnionego stanu faktycznego w trakcie wykonania robót budowlanych i zasad wiedzy technicznej, d) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, f) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT, g) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane zamówienie jest zamówienie dodatkowe, h) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku - siły wyższej - zawieszenia robót przez Inspektora Nadzoru, w uzgodnieniu z zamawiającym, w sytuacji szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy wraz z bieżącą aktualizacją harmonogramu rzeczowo - finansowego, zawieszenia robót przez zamawiającego, w sytuacji konieczności przeprowadzenia badań konserwatorskich - jakiegokolwiek opóźnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisach zamawiającemu, i) zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony w następujących przypadkach - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy ( np. rezygnacji), j) zmian teleadresowych stron umowy. 3) zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 1 i 2 jest nieważna. 4) Niedopuszczalne jest wprowadzenie do umowy postanowień niekorzystnych dla zamawiającego. 5) Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsplast.gdynia.pl/przetargi/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem : w siedzibie Zamawiającego pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI : Andrzej Nagórski tel. 58 624 82 13. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 25 czerwca 2012r. o godz. 11,15 w siedzibie zamawiającego pokój Nr 7 / parter/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.