eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Warszawie Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego wraz z instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomieniem, wykazaniem poprawności funkcjo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Warszawie Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego wraz z instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomieniem, wykazaniem poprawności funkcjonowania i przeprowadzeniem szkolenia w zakresie jego użytkowania.
Numer ogłoszenia: 185874 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234398, faks 022 8408141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Warszawie Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego wraz z instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomieniem, wykazaniem poprawności funkcjonowania i przeprowadzeniem szkolenia w zakresie jego użytkowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Warszawie Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego wraz z instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomieniem, wykazaniem poprawności funkcjonowania i przeprowadzeniem szkolenia w zakresie jego użytkowania, obejmująca następujące części: Część 1 zamówienia: Dostarczenie, zmontowanie, uruchomienie i sprawdzenie kompletnej komory GTEM, stanowiącej element wykonawczy Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwości z zakresu mikrofalowego; Część 2 zamówienia: Dostarczenie wyposażenia komory GTEM (z części 1 zamówienia) obejmującego: a) kompletny system zasilania Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego z szerokopasmowym wzmacniaczem mocy zrealizowanym w technice półprzewodnikowej b) kompletny system do kontroli parametrów pola mikrofalowego wytwarzanego w komorze GTEM (z części 1 zamówienia), oraz instalacja i uruchomienie, a także wykazanie poprawności funkcjonowania Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego oraz przeprowadzenie dla czterech pracowników Zamawiającego minimum dwudniowego szkolenia z zakresu jego użytkowania. Szczegółowy opis Części 1 i Części 2 zamówienia zawierają odpowiednio Załączniki Nr 7.1 i 7.2 do SIWZ znak: TA/ZP-5/2009..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.14.22 - Urządzenia mikrofalowe 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium odpowiednio w wysokości: Część 1 - 5.400,00 zł, Część 2 - 13.500,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Oferent, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych Ustawą (art. 45 ust. 6), w zależności od wyboru Oferenta, tj. w postaci: a) pieniężnej; b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6, ust. 3, pkt 4, lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 5. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść na konto Banku PKO SA, Odział w Warszawie ul. Jasna 1, nr 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963, przy czym o uznaniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego, tj. najpóźniej przed godz. 1100 w dniu otwarcia ofert. Oryginał dokumentu bankowego potwierdzającego wpłatę wadium w pieniądzu lub kserokopię tego dokumentu poświadczoną przez osobę podpisującą ofertę, należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w postaci poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy i określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Gwarancja musi także zawierać zapisy dotyczące: a) czasu trwania, b) zasad wygaśnięcia, c) możliwości cesji na rzecz strony trzeciej. 8. Okres ważności gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w Ustawie. 10. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. 11. Wadium wpłacone w pieniądzu będzie zwrócone Oferentom wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe: 1. Oferta powinna zawierać propozycję dostawy co najmniej wszystkich urządzeń i wykonania usług wyspecyfikowanych w jednej z dwóch części zamówienia (załączniki 7.1 i 7.2.do SIWZ). 2. Wykonawca powinien zaakceptować projekty umów, określone w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ, na formularzu ofertowym. 3. Wykonawca powinien oświadczyć, że część zamówienia dotyczącą zmontowania, instalacji, uruchomienia i wykazania poprawności funkcjonowania dostarczonych urządzeń nie będzie powierzona podwykonawcom (formularz ofertowy). 4. Wykonawca powinien wykazać, na załączniku nr 4 do SIWZ- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. od 01.05.2006 r. do 30.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie: A. składający ofertę na Część 1, zrealizował co najmniej dwie dostawy kompletnych komór GTEM wraz ze zmontowaniem, uruchomieniem i sprawdzeniem, o wartości nie mniejszej niż 120 000 zł, B. składający ofertę na Część 2, zrealizował co najmniej trzy dostawy podobnej aparatury pomiarowej wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i wykazaniem poprawności funkcjonowania oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi a przynajmniej jedna z dostaw była o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. C. składający ofertę na Część 1 i 2, wymagania jak w punkcie B. i przedstawić dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dokumenty punktu B potwierdzają spełnienie warunków punktu A. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów, wg formuły /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych, określonych w pkt 6.1. i 6.2. SIWZ Wykonawcy winni przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w ART. 22 UST.1 USTAWY na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w ART. 24 UST.1 i 2 USTAWY na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; powyżej określone zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 6. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w przypadku, gdy cena oferty przekracza dwukrotną wysokość kapitału zakładowego spółki, winien złożyć oświadczenie zarządu spółki wraz z kopią uchwały Zgromadzenia Wspólników, potwierdzające - zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych - odpowiednie umocowanie zarządu do złożenia oferty chyba, że upoważnienie do złożenia oferty wynika z umowy spółki. 7. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 6.2.4. - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane w załączniku zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem wymogom określonym w pkt 6.2.4., zostały wykonane należycie. Dokumenty określone w pkt 3 - 7 winny być złożone w formie oryginału lub odpisu, wypisu, wyciągu lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć: 1. Oświadczenie, iż część zamówienia dotyczącą zmontowania, instalacji, uruchomienia i wykazania poprawności funkcjonowania dostarczonych urządzeń nie będzie powierzona podwykonawcom - na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie na temat czasu związania Ofertą - na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptacji projektów umów stanowiących załączniki 5, 6 do SIWZ- na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Odpowiedni załącznik nr 7.1. lub/i 7.2 do SIWZ, w którym Wykonawca podaje następujące informacje: A. Producenta oferowanego urządzenia, B. Nazwa i typ oferowanego urządzenia, C. Faktyczne parametry oferowanych urządzeń (nie niższe niż wymagane). 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciop.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRALNY INSTYTUT OCHRONY PRACY-Państwowy Instytut Badawczy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa pok.327.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: CENTRALNY INSTYTUT OCHRONY PRACY-Państwowy Instytut Badawczy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa Kancelaria, pok 335.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostarczenie, zmontowanie, uruchomienie i sprawdzenie kompletnej komory GTEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie, zmontowanie, uruchomienie i sprawdzenie kompletnej komory GTEM, stanowiącej element wykonawczy Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwości z zakresu mikrofalowego, zgodnie ze szczegółowym opisem Części 1 zamówienia - zawartym w Załączniku nr 7.1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.14.22-7, 33.12.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostarczenie wyposażenia komory GTEM (z części 1 zamówienia) oraz instalacja i uruchomienie, a także wykazanie poprawności funkcjonowania Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego oraz przeprowadzenie dla czterech pracowników Zamawiającego minimum dwudniowego szkolenia z zakresu jego użytkowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie wyposażenia komory GTEM (z części 1 zamówienia) obejmującego: a) kompletny system zasilania Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego z szerokopasmowym wzmacniaczem mocy zrealizowanym w technice półprzewodnikowej b) kompletny system do kontroli parametrów pola mikrofalowego wytwarzanego w komorze GTEM (z części 1 zamówienia), oraz instalacja i uruchomienie, a także wykazanie poprawności funkcjonowania Źródła pola elektromagnetycznego o częstotliwościach z zakresu mikrofalowego oraz przeprowadzenie dla czterech pracowników Zamawiającego minimum dwudniowego szkolenia z zakresu jego użytkowania, zgodnie ze szczegółowym opisem Części 2 zamówienia - zawartym w Załączniku nr 7.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.14.22-7, 33.12.00.00-7, 38.30.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.