Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Łuków: szkolenie z zakresu Księgowość komputerowa
Numer ogłoszenia: 185868 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie , ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7985037, faks 025 7984477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie z zakresu Księgowość komputerowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie w zakresie Księgowość komputerowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły:spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a)spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b)posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,zgodnie z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnieniai instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz.415 z późn.zm.), c)nie podlegają wykluczeniu z postepowania z powodów wymienionych w art.24 Ustawy z z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz.1058),d) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 Ustawy, o której mowa wyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków SIWZ, wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty:a) oświadczenie oferenta złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z2008r. Nr 171, poz.1058), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.6.1 ppkt.b składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Program szkolenia - załącznik nr 1b do Formularza oferty. b) Harmonogram szkolenia z wyszczególnieniem miejsca, dat, godzin, tematów zajęć oraz osób prowadzących..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - doświadczenie osób, które będą realizować przedmiot zamówienia - 20
- 3 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
- 4 - spełnianie wymogów określonych w Rozporządzeniu MPiPS w spr. szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.lukow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie ul. Piłsudskiego 14 21-400 Łuków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach projektu aktywność+wiedza=sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramch Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomuaktywności zawodowej osób bezrobotnych.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.