eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Opracowanie koncepcji działań public relations i ich realizacja dla Sieradz Open Hair Festival 2013



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Sieradz: Opracowanie koncepcji działań public relations i ich realizacja dla Sieradz Open Hair Festival 2013
Numer ogłoszenia: 185854 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji działań public relations i ich realizacja dla Sieradz Open Hair Festival 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja koncepcji działań public relations dla Sieradz Open Hair Festival 2013, w tym: 1) realizacja opracowanej strategii działań public relations wraz z planem działań oraz harmonogramem, realizacja działań media relations w okresie poprzedzającym festiwal oraz obsługa medialna festiwalu; 2) realizacja opracowanego badania wskazującego motywacje kobiet oraz ich wyobrażenia i oczekiwania związane z wizytą u fryzjera oraz opracowanie raportu z wyników; 3) realizacja projektu metamorfoza (nawiązującego do badania) we współpracy z partnerem medialnym oraz zespołem stylistów; 4) realizacja pokazu modowo - fryzjerskiej podczas Sieradz Open Hair z udziałem stylistów oraz gwiazd; 5) realizacja komunikacji medialnej poprzedzającej festiwal w oparciu o kontekstowe i problemowo opracowane materiały; 6) realizacja komunikacji skierowanej do mediów ogólnopolskich i lokalnych mającej na celu promocję poszczególnych punktów programu festiwalu, zapewnienie komunikatów w kluczowych mediach; 7) prowadzenie biura prasowego podczas festiwalu; 8) pozyskanie patronów medialnych i realizacja pakietu działań z patronami, rekomendowane typy mediów (dziennik lokalny, radio, portal kobiecy, telewizja lokalna, magazyn branżowy); 9) przygotowanie raportu mediowego z działań. Szczegółowy plan realizacji przedmiotu zamówienia stanowi wygrana praca konkursowa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Go Culture Sp. z o.o., ul. Puławska 24a/32, 02-512 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wartość zamówienia powyżej kwoty 14.000 euro oraz mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 110 ustawy prawo zamówień publicznych został przeprowadzony konkurs, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.