eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa kaplicy pogrzebowej ZCK przy ulicy Witomińskiej w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Gdynia: Budowa kaplicy pogrzebowej ZCK przy ulicy Witomińskiej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 185849 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6688370, faks 58 6688383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kaplicy pogrzebowej ZCK przy ulicy Witomińskiej w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.ROZBIÓRKĘ istniejącego budynku kaplicy z zapleczem technicznym, nawierzchni utwardzonych; demontaż: istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowaną inwestycją, oświetlenia terenu, tymczasowych budynków gospodarczych, ogrodzenia terenu oraz elementów małej architektury. 2.USUNIĘCIE karpiny po wycince drzew i krzewów. 3.BUDOWĘ BUDYNKU KAPLICY o powierzchni całkowitej 1.682,71m2, powierzchni użytkowej1.349,48m2 i kubaturze 5.620,03m3, obiekt podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, o układzie konstrukcyjnym mieszanym z zastosowaniem ścian podłużnych i poprzecznych, dach płaski o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, stropy oraz ściany zewnętrzne i wewnętrzne żelbetowe monolityczne, ściany działowe murowane; elewacja z płyt kamiennych granitowych; budynek wyposażony w wewnętrzne instalacje wod-kan., deszczową elektryczną, słaboprądową, nagłośnieniową, odgromową, wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego; kotłownię gazową; dźwig towarowo-osobowy o udźwigu nominalnym 1600 kg, z kabiną przelotową na 21 osób; przyłącza do budynku: wodociągowe i zewn. instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz z separatorem i podziemnym zbiornikiem wód deszczowych, gazowe, energetyczne i słaboprądowe. 4. WYPOSAŻENIE OBIEKTU 1)stałe budynku wraz z montażem, w tym: 4-ro polowa płyta kuchenna elektryczna (przeznaczona do zabudowy), zlewozmywaki jednokomorowe z ociekaczem - szt. 2 w pomieszczeniu kuchni i zmywalni (montaż przez wykonawcę robót nastąpi po dostarczeniu mebli kuchennych przez ZCK w Gdyni), żaluzję pionową w pomieszczeniu identyfikacji zwłok, 2)technologiczne zaplecza przygotowania zwłok: a) stół do mycia i ubierania zwłok ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej - przejezdny na 4-ch kołach z możliwością blokowania, z regulacją wysokości, wyposażony w natrysk ręczny z ciepłą i zimną wodą - sztuk 1 b)komory chłodnicze - jednoskrzydłowe, mieszczące 3 ciała, w tym: przechowywane w trumnach (szt.1) i na tacach (szt.2), wyposażone w regał z prowadnicami rolkowymi; wykończenie wnętrza i wyposażenie użytkowe ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej - sztuk 2 c)hydrauliczny wózek transportowo-podnośnikowy, przeznaczony do przewozu, a także załadunku ciał na tacach lub w trumnach na odpowiedni poziom regału komory chłodniczej, wyposażony w nożną pompę hydrauliczną, blat zaopatrzony w rolki ułatwiające zsunięcie ciał, w całości wykonany z blachy nierdzewnej, kwasoodpornej - sztuk 3 d)szafka na chemię i kosmetyki w pomieszczeniu ubierania zwłok ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, na nóżkach, z półkami szklanymi (5 szt.) o wymiarach około 53x170x44 cm - sztuk 1. 3)wyposażenie ruchome budynku obejmujące zakup i montaż: a)szafek ubraniowych na odzież czystą i brudną dla 25 osób w pomieszczeniach szatni dla pracowników zaplecza technicznego; szafki mają być wyposażone w ławeczkę do siedzenia; wykonane z materiału przystosowanego do mycia. b)sprzętu p.poż. tj. gaśnic oraz tabliczek kierunkowych fluorescencyjnych do oznakowania dróg ewakuacyjnych i znaków ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z opracowanym przez wykonawcę planem oznakowania. 5. ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ BUDYNKU KAPLICY w następującym zakresie : 1.ukształtowania terenu 2.ścianek szczelnych 3.muru oporowego 4.nawierzchni utwardzonych wraz przebudową zjazdu z ul. Witomińskiej i regulacją wysokościową przyległego chodnika 5.zieleni (usunięcie karpiny, nasadzenia, założenie trawników) wraz z pielęgnacją w okresie udzielonej gwarancji. 6.dostawy i montażu szlabanu 7.systemowego ogrodzenia terenu z furtkami i z bramą rozsuwaną dwuskrzydłową 8.zewnętrznych instalacji elektrycznych 9.odwodnienia terenu 10.przebudowy kolizji elektroenergetycznych 11.odtworzenia istniejących schodów terenowych wraz z pochwytami na cmentarzu według projektu wykonawczego opracowanego przez wykonawcę 12.ponownego montażu obelisku upamiętniającego Obrońców Wybrzeża poległych w 1939r przy nowym murze oddzielającym kaplicę od cmentarza, według projektu wykonawczego opracowanego przez wykonawcę. 6. WYKONANIE ROBÓT NAPRAWCZYCH (uzupełnienie tynków, roboty malarskie itp.) w budynku administracyjnym ZCK po wykonanych demontażach i przeróbkach instalacji. 7. OPRACOWANIE UZUPEŁNIAJĄCEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ w następującym zakresie: 1.opracowanie projektu wykonawczego w zakresie odtworzenia schodów terenowych przylegających do istniejącego ogrodzenia. Projekt winien zakładać wykonanie schodów z kostki betonowej wibroprasowanej gr.6cm zakończonej krawężnikiem, ściany boczne z materiału kamiennego pochodzącego z rozbiórki istniejących schodów terenowych, pochwyty z rury stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo na kolor jasnoszary (schody te ulegną rozbiórce podczas prowadzenia robót budowlano-montażowych). 2.wykonanie przez osobę uprawnioną -Planu oznakowania rozmieszczenia hydrantów, gaśnic oraz znaków ewakuacji - oraz -Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. 3.wykonanie przez osobę uprawnioną świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu robót. 4.opracowanie projektu wykonawczego dla katafalku z betonu zbrojonego wraz z ewentualnym dozbrojeniem płyty stropowej nad piwnicą. 5.opracowanie projektu wykonawczego fundamentu dla posadowienia obelisku wraz z utwardzeniem wokół niego nawierzchni (kostka kamienna gr. 10 cm. na podbudowie jak dla zaprojektowanych chodników). Wymiary nawierzchni utwardzonej należy dostosować do projektu zagospodarowania terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100) 2.Wadium może być wniesione: 2.1.w pieniądzu przelewem na konto bankowe: Nordea Bank Polska S.A O / Gdynia PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 2.2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3.w gwarancjach bankowych, 2.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. Nr 42 z 2007r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w kasie Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, pok. nr 27, przed terminem składania ofert. 4.Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty / lub złożyć w Urzędzie Miasta Gdyni, Wydział Inwestycji - sekretariat ( pokój 230), adres: Gdynia Al. Marsz. Piłsudskiego 52/54. 5.Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 21.07.2011r godz. 1000 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 7.Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. Nr 42 poz. 275 z 2007r.z późniejszymi zmianami) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej dwa obiekty kubaturowe ( wraz z robotami instalacyjnymi i wykończeniowymi) z wyłączeniem obiektów magazynowych, o kubaturze minimum 5 000 m3 każdy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami. które posiadają następujące uprawnienia: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń co, gaz, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2.Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 2.1.Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 8 i Rozdziału 10 SIWZ. 2.2.Dowód wniesienia wadium. 2.3.Kosztorys ofertowy. 2.4.Tabelę elementów - zbiorcze zestawienie składników ceny oferty, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8. 2.5.pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych pełnomocnictw lub dokumentów (np. aktualnego wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, aktualnego wypisu z Ewidencji Działalności Gospodarczej itd.) złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.6. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 3
  • 3 - okres wykonania - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.terminu zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek WYKONAWCY i pod warunkiem że zmiana ta wynika z okoliczności których WYKONAWCA nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 2.technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia WYKONAWCY, na wniosek WYKONAWCY lub ZAMAWIAJACEGO i pod warunkiem że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO, 3. odstąpienia na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia i pod warunkiem że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO, 4. wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCEGO lub PROJEKTANTA, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia WYKONAWCY, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego, 5. zmiany przedstawicieli Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz zastąpienie osób Wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami SIWZ, 6. zmiany Podwykonawcy robót na uzasadniony wniosek WYKONAWCY, pod warunkiem wyrażenia zgody ZAMAWIAJĄCEGO na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/roboty/budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni, 81-382 Gdynia, Al.M.Piłsudskiego 52/54, pok.235 za opłatą 500,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gdyni, 81-382 Gdynia, Al.M.Piłsudskiego 52/54, Wydział Inwestycji - sekretariat (pokój 230)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.